Annoncering

Collapse
No announcement yet.

EM 2016 kvalifikation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Så er vi da ude med et brag

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      Godt vi har "den røde tråd" DBU. Possession, aflevering og flere afleveringer. Prøv med lidt organisation, effektivitet og kynisme.
      24 hold til EM, Island, Irland, Albanien men nordens brasilianere må vidst blive hjemme.
      ja det er sgu grænsende til det pinlige at vi ikke kvaller efter at så mange hold kommer med denne gang. Håber virkeligt på en ny landstræner der vil spille lidt mere målsøgende og direkte - for det vi har set de sidste mange kampe er ikke godt nok....meeeen nu kun 3 mål på små 9 minutter - det kan jo sagtens lade sig gøre....

      Comment


        #78
        og vestergaard bliver den sidste indskiftning - ingen falk denne gang

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Morten Olsen har været SÅ ødelæggende for dansk fodbold - og inden nogle begynder at finde statistikker frem om pointgennemsnit, så kig på hvilke hold de forskellige landstrænere har mødt.
          Du mener at vi igennem de 15 år, Morten Olsen har været landstræner, har mødt signifikant nemmere hold, end vi har i alle andre perioder med alle andre landstrænere? Det virker en kende usagligt.

          Morten Olsen har præsteret over forventet i fht. materialet. Jeg er ikke sikker, men erindrer ikke der er andre landstrænere der har fået os med til 3 slutrunder?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Du mener at vi igennem de 15 år, Morten Olsen har været landstræner, har mødt signifikant nemmere hold, end vi har i alle andre perioder med alle andre landstrænere? Det virker en kende usagligt.

            Morten Olsen har præsteret over forventet i fht. materialet. Jeg er ikke sikker, men erindrer ikke der er andre landstrænere der har fået os med til 3 slutrunder?
            Dette var i hvert fald en runde han burde have kvalificeret os til ... Vores pulje var ikke så svær og ekstremt mange hold er med ...

            Jeg syntes faktisk at vi har haft mange gode spillere men han har ikke formået at skabe et hold, formået at få det bedste frem i spillerne og har rodet rundt efter en midtbane gennem hele kvalifikationen ..

            nu går MO så af og en ny træner får mulighed for at skabe et nyt hold med nogle af de største talenter DK har haft i mange år .. Mange af disse spillere har været i udlandet i mange år og dermed ikke en del af "den røde tråd" i DBU som jeg ikke serbsom en succes ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Dette var i hvert fald en runde han burde have kvalificeret os til ... Vores pulje var ikke så svær og ekstremt mange hold er med ...

              Jeg syntes faktisk at vi har haft mange gode spillere men han har ikke formået at skabe et hold, formået at få det bedste frem i spillerne og har rodet rundt efter en midtbane gennem hele kvalifikationen ..

              nu går MO så af og en ny træner får mulighed for at skabe et nyt hold med nogle af de største talenter DK har haft i mange år .. Mange af disse spillere har været i udlandet i mange år og dermed ikke en del af "den røde tråd" i DBU som jeg ikke serbsom en succes ..
              Vi er enige der. Og det har han jo også på banen. Problemet var de point Albanien fik af UEFA.

              Men jeg er glad for at der kommer frisk blod og friske øjne til. Det tror jeg vi er mange der er, uagtet hvor stor en indsats jeg og de synes Morten har gjort.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Du mener at vi igennem de 15 år, Morten Olsen har været landstræner, har mødt signifikant nemmere hold, end vi har i alle andre perioder med alle andre landstrænere? Det virker en kende usagligt.

                Morten Olsen har præsteret over forventet i fht. materialet. Jeg er ikke sikker, men erindrer ikke der er andre landstrænere der har fået os med til 3 slutrunder?
                Øhhh Sepp.....og så er de 15 år vel også en faktor der skal tælles med ;-)

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Du mener at vi igennem de 15 år, Morten Olsen har været landstræner, har mødt signifikant nemmere hold, end vi har i alle andre perioder med alle andre landstrænere? Det virker en kende usagligt.

                  Morten Olsen har præsteret over forventet i fht. materialet. Jeg er ikke sikker, men erindrer ikke der er andre landstrænere der har fået os med til 3 slutrunder?
                  Ja, det mener jeg. Og lad nu være med det materiale-pis også. Der er ganske udmærkede spillere til rådighed, der kunne have fået os til EM. Det handler om at få 3 point når man skal have 3 point - 1 point når man skal have 1 point. Men det kan da godt være at du mener at Island, Albanien, Nordirland, Ungarn, Wales, Rumænien og Slovakiet har bedre materiale end Danmark.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så er vi da ude med et brag
                    Zlatan uddelte regulære håndmadder og mavepustere i gårsdagens kamp - altså i overført betydning. Det vil jeg lige anerkende, nu hvor skuffelsen er kommet lidt på afstand. Og så er jeg lidt misundelig på svenskernes disciplin og organisation.
                    Men alt kan ske, når man ender i play off, og vi har mest os selv og lidt UEFAs positive særbehandling af Albanien* at takke for vores exit.
                    *Både at kampen mod Serbien i anden omgang blev dømt til Albaniens fordel, og så har Albanske mediet skrevet, at udekampen mod Armenien var fixet. Dog svært at bevise og ikke noget, vi kan bruge til noget.
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Øhhh Sepp.....og så er de 15 år vel også en faktor der skal tælles med ;-)
                      Ups, 4 slutrunder selvfølgelig, så bedre end Sepp. Den bedste danske landstræner nogensinde, vurderet på det parameter.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        (1) Ja, det mener jeg. (2) Og lad nu være med det materiale-pis også. Der er ganske udmærkede spillere til rådighed, der kunne have fået os til EM. Det handler om at få 3 point når man skal have 3 point - 1 point når man skal have 1 point. Men det kan da godt være at du mener at Island, Albanien, Nordirland, Ungarn, Wales, Rumænien og Slovakiet har bedre materiale end Danmark.
                        (1) Det er sgu en fjollet letkøbt konklusion, at alle vores modstandere pludselig har været signifikant dårligere, end de var før under Bosse, Sepp, Richard etc.
                        (2). "Materiale-pis". Suk. Vores materiale er ok, jeg har ikke nævnt andet. Men kun Ok og ikke mere. Jeg kan nævne 0 spillere, der spiller fast i en top 3 klub i de 5 største ligaer. 1, hvis vi leger at Leicester kommer til at ligge der i hele sæsonen. Hvor mange kan du?
                        Men jeg mener da, at Island og Wales har mindst lige så mange store profiler, som vores hold har - hvilket er 1-3.

                        Hvorfor mener du Albanien, Ungarn, Rumænien og Slovakiet er dårligere end Danmark? Udelukkende fordi du ikke kender deres spillere?
                        De 6 superligaspillere, som startede inde i begge Sverige-kampene, tror du der er mange i de lande, der kender dem? Og tror du der er mange i de 4 nævnte lande, der mener Danmark har bedre materiale end de har?

                        Comment


                          #87
                          Deres profil(er) går ind og leverer, det gør vores slet ikke... Skuffende at se Eriksen og Bendtner over sådan 2 kampe her...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Deres profil(er) går ind og leverer, det gør vores slet ikke... Skuffende at se Eriksen og Bendtner over sådan 2 kampe her...
                            Bendtner er ikke en profil....Men er det iøvrigt ikke også trænerens ansvar? Han har jo aldrig fået Eriksen til at fungere rigtigt på Landsholdet, ligesom mange andre, han aldrig har fået det optimale ud af.

                            Comment


                              #89
                              Hold da op, hvis Albanien(fra Balkan igen) virkelig har snydt sig til EM, og vi i stedet kommer med, og vi stemmer nej til Europa... så mangler der kun at vi også vinder lortet...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Hold da op, hvis Albanien(fra Balkan igen) virkelig har snydt sig til EM, og vi i stedet kommer med, og vi stemmer nej til Europa... så mangler der kun at vi også vinder lortet...
                                Mon ikke ja siden håber at en evt. matchfixing sag først afgøres efter den 3. december:-)

                                Comment

                                Working...
                                X