Trist 0-0'er
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
VM i Brasilien
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlægSå står den på England - Italien i dag.
Hvem holder i med?
Hvad tror i slutresultatet bliver.
Jeg har ikke besluttet mig for hvem af dem jeg håber på, men jeg tror den slutter 2-2.
Comment
-
Programmet inden i dag lød røvkedeligt, men det har været to fremragende kampe. Columbia var klasse mod et Græsk hold, der faktisk ikke spillede så defensivt som man kunne forvente.
Og Costa Rica? Wow! 3-1 over Uruguay. Og det var fuldt fortjent. De var bedre hele anden halvleg igennem i en spændende og velspillet fodboldkamp.
VM må siges at være startet med et brag."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Så fik vi i går afprøvet målteknologien for alvor.
Når jeg som seer på langsomme gengivelser ser målet, så ser den fra en lidt skæv vinkel ganske rigtigt ud til at være inde, men de langsomme gengivelser fra et kamera placeret præcist på baglinien overbeviste mig bestemt ikke - jeg kunne ikke se bolden være HELT fri af stregen.
At der på stadion bliver tosset lidt rundt i det med gengivelserne fra computeren, generer mig ikke. Men er teknologien SÅ gennemtestet, at vi 100% kan stole på den? Det må nogen kloge hoveder jo mene, i hvert fald. Mine egne øjne - og kameraet på baglinien - gør bare, at jeg ikke er overbevist.
Hvor om alting er, så har dommeren ikke en kinamands chance for at vurdere om den helt har sluppet stregen eller ej - og måske har linievogteren det heller ikke...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå fik vi i går afprøvet målteknologien for alvor.
Når jeg som seer på langsomme gengivelser ser målet, så ser den fra en lidt skæv vinkel ganske rigtigt ud til at være inde, men de langsomme gengivelser fra et kamera placeret præcist på baglinien overbeviste mig bestemt ikke - jeg kunne ikke se bolden være HELT fri af stregen.
At der på stadion bliver tosset lidt rundt i det med gengivelserne fra computeren, generer mig ikke. Men er teknologien SÅ gennemtestet, at vi 100% kan stole på den? Det må nogen kloge hoveder jo mene, i hvert fald. Mine egne øjne - og kameraet på baglinien - gør bare, at jeg ikke er overbevist.
Hvor om alting er, så har dommeren ikke en kinamands chance for at vurdere om den helt har sluppet stregen eller ej - og måske har linievogteren det heller ikke...
når de har installeret den type teknologi så er dommeren nødt til at stole på det han får at vide.
- men jeg var bestemt heller ikke overbevist af de billeder de producerede - og hvordan i alverden kan de finde på at vise billeder der siger "no goal" efter dommeren har dømt mål - for derefter at vise billederne der dømmer målet - det skaber massiv uro og tvivl om hvad fanden der foregår.
- Vis billederne der sige "Goal" og ikke andet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå fik vi i går afprøvet målteknologien for alvor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDen var inde, synes også det blev dokumenteret. Men i nedtakten blev det gjort helt tydeligt. Synes da systemet kom til sin ret, for den bold var ikke blevet dømt inde uden teknologien.
Og nej, jeg tror heller ikke, den var dømt inde uden teknologien (velvidende, at vi aldrig finder ud af, om det havde været tilfældet)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDen var inde, synes også det blev dokumenteret. Men i nedtakten blev det gjort helt tydeligt. Synes da systemet kom til sin ret, for den bold var ikke blevet dømt inde uden teknologien.
Ser det også som et perfekt eksempel på, at det virkede. Man kan så diskutere om de også på den måde skal vise når den ikke er inde.
Comment
Comment