Annoncering

Collapse
No announcement yet.

VM i Brasilien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Enig - og hvor havde Iran dog fortjent mindst det ene point i den kamp.

    Tyskland-Ghana - hold kæft en 2. halvleg. Den var vild. Virkelig lækkert angrebsspil fra begge hold - og i højt tempo. Hvis det er det niveau Ghana har planlagt at spille bold på resten af turneringen, så kan de komme langt!
    Ghana er vilde; det er så ærgerligt, at de er så sårbare på dødbolde. De burde have vundet over USA, men fik aldrig rigtigt sluppet håndbremsen. Håber inderligt, at Portugal og USA spiller uafgjort eller Portugal vinder; så kan Ghana sandsynligvis afgøre det selv med en sejr over Portugal, og der har de en fair chance.

    Comment


      #62
      Nu er Italien nødsaget til at få point i kampen mod Uruguay, hvis min forudsigelse skal holde stik.. :b og så kan vi samtidig få gjort kål på den lille mide Suarez!

      Comment


        #63
        Suarez dit usympatiske svin håber det bliver hans sidste kamp i turneringen
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #64
          Troede sgu mangen var blevet mere moden efter endt karantæne og fantastisk sæson i lfc. Men åbenbart ikke

          Comment


            #65
            Heldigvis blev det mandens sidste kamp i turneringen, med den karantæne har skal have, og så ryger Uruguay ud snart!

            Comment


              #66
              Suarez - hold nu kæft en usympatisk idiot. Håber fandme FIFA træder i karakter og smider ham hjem med det vuns!

              Comment


                #67
                Jeg er målløs over Suarez igen laver dette svineri.

                Han må jo ikke have nogen hjerne.
                Håber han får en lang karantæne, den latterlige uduelige narrøv.

                Det værste er nok en LFC fan jeg kender, der tager ham i forsvar ved, at sige, at han prøver at støde hovedet sammen med Chiellini

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Suarez - hold nu kæft en usympatisk idiot. Håber fandme FIFA træder i karakter og smider ham hjem med det vuns!
                  FIFA afventer dommer rapporten og derefter kan de måske "træde i karakter". Hvis dommerene har set og beskrevet episoden og vurderet at det var et hændeligt uheld kan de intet gøre, mener jeg. Er den derimod ikke beskrevet med andet end at situationen ikke er blevet set, og derfor ikke dømt kan FIFA "træde i karakter" og udmåle en straf, og den bør være laaaaaaang.

                  Langt mere spændende er det hvad LFC vil foretage sig. Skal den passere om ingenting eller skal de også straffe ham IGEN?

                  Skal de sælge ham (hvem vil købe Chewie Louis ? )
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
                    Jeg er målløs over Suarez igen laver dette svineri.

                    Han må jo ikke have nogen hjerne.
                    Håber han får en lang karantæne, den latterlige uduelige narrøv.

                    Det værste er nok en LFC fan jeg kender, der tager ham i forsvar ved, at sige, at han prøver at støde hovedet sammen med Chiellini
                    det har jeg desværre set flere lfc fans gøre, også kommer nogle af dem med den der, ja så kom united fansene frem, det her har sgu intet med at være united fan at gøre

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      det har jeg desværre set flere lfc fans gøre, også kommer nogle af dem med den der, ja så kom united fansene frem, det her har sgu intet med at være united fan at gøre
                      jeg har ikke set LFC fans sige sådan noget og jeg håber også det er dybt ironisk hvis det er sagt. Det har intet med at være LFC fans eller noget andet.

                      En talskvinde siger her til morgen at der åbnes en sag mod Suarez og den strengestes straf er 24 kampe eller 2 års karantæne.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        FIFA afventer dommer rapporten og derefter kan de måske "træde i karakter". Hvis dommerene har set og beskrevet episoden og vurderet at det var et hændeligt uheld kan de intet gøre, mener jeg. Er den derimod ikke beskrevet med andet end at situationen ikke er blevet set, og derfor ikke dømt kan FIFA "træde i karakter" og udmåle en straf, og den bør være laaaaaaang.

                        Langt mere spændende er det hvad LFC vil foretage sig. Skal den passere om ingenting eller skal de også straffe ham IGEN?

                        Skal de sælge ham (hvem vil købe Chewie Louis ? )
                        det er præcis sådan en formulering jeg frygter de gemmer sig bag. - men hvis ikke suarez handling bringer spillet i miskredit så ved jeg snart ikke hvad der gør.
                        - og ja liverpools reaktion bliver lige så spændende - læste i går de allerede havde haft et krisemøde(eller skulle have det) Tror meget her vil afhænge af hvorvidt en evt. karantæne bliver udvidet til andet end kun landskampe - for så får det pludselig nogle konsekvenser enten for liverpool direkte eller inddirekte da prisen givetvis falder en del.
                        Han er en fantastisk angriber - men håber virkeligt at Barca(som han kraftigt har været rygtet til) trækker følehornene til sig - ufatteligt usympatisk spiller

                        edit: og på et eller andet tidspunkt bliver suarez vel også for stor en belastning for liverpool med den massive negative omtale han får. 31 sæson mål kan opveje meget, meeeeen....
                        Last edited by mhbp; 25-06-2014, 08:15.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
                          Jeg er målløs over Suarez igen laver dette svineri.

                          Han må jo ikke have nogen hjerne.
                          Håber han får en lang karantæne, den latterlige uduelige narrøv.

                          Det værste er nok en LFC fan jeg kender, der tager ham i forsvar ved, at sige, at han prøver at støde hovedet sammen med Chiellini
                          forstår til en vis grænse behovet for at forsvare en af sine egne - men det her mener jeg er fuldstændigt utilgiveligt, og det kommer jo sikkert også til at påvirke liverpool, enten via karantænedage til deres bedste spiller, eller problemer med at afhænde ham - for håber da godt nok de store klubber tænker sig om en ekstra gang inden de signer ham

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            forstår til en vis grænse behovet for at forsvare en af sine egne - men det her mener jeg er fuldstændigt utilgiveligt, og det kommer jo sikkert også til at påvirke liverpool, enten via karantænedage til deres bedste spiller, eller problemer med at afhænde ham - for håber da godt nok de store klubber tænker sig om en ekstra gang inden de signer ham
                            Vil lige starte med at understrege, at jeg bestemt ikke er Liverpool-fan, men jeg har nok alligevel en markant mere afslappet holdning til det her end du og andre lader til at have.

                            Selvfølgelig skal fodboldspillere ikke bide - og han skal da nu have en passende karantæne for det han har gjort. Men jeg har sgu lidt svært ved, at det her køres så højt op ift. hvor forholdsvist let det bliver forbigået når en spiller svinger en albue i hovedet på en modstander, udfører en farlig og fuldstændig hensynsløs tackling - eller andre aktioner, der er mindst lige så bevidste og rent faktisk kan gøre alvorlig skade på den pågældende spiller.

                            Hvis jeg var Liverpool-fan ville jeg da håbe han blev i klubben og synes godt nok det ville være i overkanten direkte at fyre ham pga. dette.

                            Comment


                              #74
                              Synes heller ikke jeg har set nogle forsvare ham, synes omvendt at LFCs fans holder kæft i en grad jeg ikke har oplevet det sidste års tid... Det er egentlig helt rart...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Vil lige starte med at understrege, at jeg bestemt ikke er Liverpool-fan, men jeg har nok alligevel en markant mere afslappet holdning til det her end du og andre lader til at have.

                                Selvfølgelig skal fodboldspillere ikke bide - og han skal da nu have en passende karantæne for det han har gjort. Men jeg har sgu lidt svært ved, at det her køres så højt op ift. hvor forholdsvist let det bliver forbigået når en spiller svinger en albue i hovedet på en modstander, udfører en farlig og fuldstændig hensynsløs tackling - eller andre aktioner, der er mindst lige så bevidste og rent faktisk kan gøre alvorlig skade på den pågældende spiller.

                                Hvis jeg var Liverpool-fan ville jeg da håbe han blev i klubben og synes godt nok det ville være i overkanten direkte at fyre ham pga. dette.
                                En glidende tackling er vel en del af spillet. Derfor er det mere acceptabelt. Laver man en hensynsløs tackling (hej Roy Keane), med dupperne forrest, får man jo også en passende straf.

                                At bide høre ingen steder hjemme. Det er noget børn kan finde på at gøre i afmagt.

                                Det der gør det så interessant er selvfølgelig, at det ikke er 1. gang han gør det, at han er Liverpool-spiller (lidt endnu) og at det bare er vanvittigt bizart.

                                Han bliver selvfølgelig ikke fyret af Liverpool. Dels pga. det sportslige, men i særdeleshed pga. økonomien. Man smider altså ikke bare lige en halv milliard kroner i skraldespanden.

                                Til gengæld tror jeg helt sikkert at han bliver solgt i det kommende transfervindue. Han har dummet sig 1 gang for meget i Liverpool, men der skal nok være masser af klubber der gerne vil have ham. Real Madrid og Barca er dem der bliver nævnt oftest, så mon ikke han ryger til Spanien.


                                Comment

                                Working...
                                X