Annoncering

Collapse
No announcement yet.

VM i Brasilien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    så røg spanien sgu ud.....det havde jeg godt nok ikke troet ville ske så tidligt.

    - men helt fortjent
    fedt fedt fedt :-) ud med de kedelige spaniere.

    Comment


      #47
      Så skal Chile bare ud, så hurtigt som muligt, så er det perfekt. Kan ikke fordrage hold, der begynder at trække tiden ud og simulere skader 30 minutter før tid, selvom de fører med to mål og er i fuld kontrol. Spanien ville gøre det samme, og derfor er jeg også glad for, de er ude! :)

      Når det er sagt, så imponerede Chile mig meget med deres hurtige, direkte spil og utrolige presspil. Spanien kunne jo ikke hvile et sekund med bolden og fik aldrig gang i deres pasningsspil - overhovedet!

      Comment


        #48
        Hvis du spekulerede over hvorfor Kina ikke er med til VM...

        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          og så røg england.....ikke at jeg havde troet de kunne nå ret langt, men stadig endnu en stor nation der allerede er ude

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            og så røg england.....ikke at jeg havde troet de kunne nå ret langt, men stadig endnu en stor nation der allerede er ude
            hov der var jeg lidt hurtigt ude...de kan ikke selv afgøre det længere, men der er endnu en mulighed - omend meget lille

            Comment


              #51
              Allerede nu kan man jo strege i sin liste over skuffelser og overraskelser og konkludere, at det har været et fedt og overraskende VM indtil videre.

              Spanien vinder naturligvis prisen som VMs største skuffelse; England er mere forventet, men stadigvæk skuffende; Holland har totalt taget fusen på mig, men jeg tror ikke deres defensiv er god nok til at nå rigtig langt. Derimod er Frankrig rykket op i forventninger, men hey; bare det at de ikke skændes åbenlyst på banen er jo en overraskelse:-) Ærgrer mig over Ghanas nederlag, håber de kan rejse sig, men ellers er USA også bud på overraskelse.

              Comment


                #52
                Har fået lidt fidus til at Italien kan nå rigtig langt. Pirlo virkede evig ung mod England og Balo var i humøret, kombineret med en skolet defensiv hvor de nok snart tilføjer Buffon.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Har fået lidt fidus til at Italien kan nå rigtig langt. Pirlo virkede evig ung mod England og Balo var i humøret, kombineret med en skolet defensiv hvor de nok snart tilføjer Buffon.
                  Nogen gange Polle, så skal du bare lære at holde din kæft

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Nogen gange Polle, så skal du bare lære at holde din kæft
                    haha ja det var ikke rigtigt deres dag i dag.

                    men utroligt flot og overraskende af Costa Rica - havde 3 hold der kunne gå videre fra den pulje - de var ikke et af dem

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Har fået lidt fidus til at Italien kan nå rigtig langt. Pirlo virkede evig ung mod England og Balo var i humøret, kombineret med en skolet defensiv hvor de nok snart tilføjer Buffon.
                      Hehe....det var lige stik modsat i dag
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Nogen gange Polle, så skal du bare lære at holde din kæft
                        Costa Rica videre fra en gruppe med Uruguay, England og Italien er en vaskeægte sensation. Ikke bare en overraskelse. Det kunne ingen have set komme.

                        Comment


                          #57
                          og argentina skulle helt hen til det 91. min før messi fik scoret det afgørende mål.....mod iran, som faktisk burde have vundet kampen.

                          - hvis argentina vil noget seriøst i denne turnering skal de ikke bare et enkelt gear op, kæft en pinlig indsats

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            og argentina skulle helt hen til det 91. min før messi fik scoret det afgørende mål.....mod iran, som faktisk burde have vundet kampen.

                            - hvis argentina vil noget seriøst i denne turnering skal de ikke bare et enkelt gear op, kæft en pinlig indsats
                            Enig - og hvor havde Iran dog fortjent mindst det ene point i den kamp.

                            Tyskland-Ghana - hold kæft en 2. halvleg. Den var vild. Virkelig lækkert angrebsspil fra begge hold - og i højt tempo. Hvis det er det niveau Ghana har planlagt at spille bold på resten af turneringen, så kan de komme langt!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Enig - og hvor havde Iran dog fortjent mindst det ene point i den kamp.

                              Tyskland-Ghana - hold kæft en 2. halvleg. Den var vild. Virkelig lækkert angrebsspil fra begge hold - og i højt tempo. Hvis det er det niveau Ghana har planlagt at spille bold på resten af turneringen, så kan de komme langt!
                              samme fornemmelse sidder jeg med, surt at de dummede sig mod USA og at de nu er afhængig af andre holds resultater
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Enig - og hvor havde Iran dog fortjent mindst det ene point i den kamp.

                                Tyskland-Ghana - hold kæft en 2. halvleg. Den var vild. Virkelig lækkert angrebsspil fra begge hold - og i højt tempo. Hvis det er det niveau Ghana har planlagt at spille bold på resten af turneringen, så kan de komme langt!
                                jeg holder sådan set med Argentina, men Iran havde i den grad fortjent alle 3 point, efter en flot indsats og hvor de havde de klart største chancer. Argentina skuffer til gengæld fælt - alt for stille stående og langsomt spil, det er klart det er svært når det andet hold parkere bussen, men det er sgu ikke en undskyldning for ikke at forsøge at få lidt tempo ind i kampen

                                Comment

                                Working...
                                X