Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Suppen - Foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    AaB bliver mestre - det både håber og tror jeg.

    Og så tog jeg lige et kig på stillingen - tænk sig, vi (jeg gør i hvert fald) kalder den her sæson for en lortesæson, hvor ikke meget lykkes for OB. Gud hjælpe mig, om vi så ikke i skrivende stund ligger nummer 5 meget få points fra de to foranliggende...lidt dumheder fra dem og lidt points til OB, så kan vi pludselig tale medaljer. Omvendt - et par dumheder fra OB og lidt lykke til dem under os, så kan OB igen hænge i dyndet. Ligaen er for "vild" i år...
    jeg er enig - sæsonnen har ikke været god - og det er fuldstændigt vanvittigt så tæt ligaen er, og det er selvfølgelig en af grundene til det kan gå begge veje. Men før vi har vundet 2-3 kampe i streg nægter jeg altså at tale medaljer ;)

    kan vi holde den nuværende 5, eller efter i aften formentlig 6. plads vil jeg nu mene sæsonnen har været mere end godtkendt - rent placeringsmæssigt. Spillet syntes jeg så stadig mangler en hel del

    Comment


      #92
      Medaljer tør jeg heller ikke at drømme, men hvis vi kan holde på denne 5. plads, og rigtigt gerne med bif efter os, så kan vi vidst heller ikke forlange mere. Men enig, helt vanvittig sæson det her!

      Comment


        #93
        Jeg syntes faktisk at spillet har været ok meget af tiden. Men der kommer bare for mange udfald hvor det er helt elendigt. Vi rykker ikke ned.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Daniel L Se indlæg
          Medaljer tør jeg heller ikke at drømme, men hvis vi kan holde på denne 5. plads, og rigtigt gerne med bif efter os, så kan vi vidst heller ikke forlange mere. Men enig, helt vanvittig sæson det her!
          der er jo heller ingen grund til at der går "AGF" i den - en vunden kamp i træk og pludselig snakker man om chl og medaljer ;)

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Jeg syntes faktisk at spillet har været ok meget af tiden. Men der kommer bare for mange udfald hvor det er helt elendigt. Vi rykker ikke ned.
            og det er jo netop problemet - der er ikke meget stabilitet. Sidste weekend mod Viborg, foran 2-0, den kamp skal bare lukkes ned. Og så spiller de endda de sidste 20 min i undertal - og alligevel kunne de ligeså godt have hentet en sejr, men det burde aldrig være kommet dertil.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              der er jo heller ingen grund til at der går "AGF" i den - en vunden kamp i træk og pludselig snakker man om chl og medaljer ;)

              Sidst at jeg undersøgte, gav en 5. plads heller ikke hverken medaljer eller CL :-D Håber og tror bare at vi får lidt af det medvind her til slut, som vi savnet i mange år, hvor vi enten har været lige ved at rykke ned, eller sløset skabet væk... Men top 6 er der vel ikke nogen at der kan være utilfredse med, og det tror jeg alt andet lige på!

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Daniel L Se indlæg
                Sidst at jeg undersøgte, gav en 5. plads heller ikke hverken medaljer eller CL :-D Håber og tror bare at vi får lidt af det medvind her til slut, som vi savnet i mange år, hvor vi enten har været lige ved at rykke ned, eller sløset skabet væk... Men top 6 er der vel ikke nogen at der kan være utilfredse med, og det tror jeg alt andet lige på!
                overdrivelse fremmer forståelse ;)

                men ja lad os håbe på præstationerne på banen begynder at bliver bedre og mere sammenhængende - så er en top 6 slet ikke umuligt. Og de sidste par år taget i betragtning - vil det være et flot resultat

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  AaB bliver mestre - det både håber og tror jeg.

                  Og så tog jeg lige et kig på stillingen - tænk sig, vi (jeg gør i hvert fald) kalder den her sæson for en lortesæson, hvor ikke meget lykkes for OB. Gud hjælpe mig, om vi så ikke i skrivende stund ligger nummer 5 meget få points fra de to foranliggende...lidt dumheder fra dem og lidt points til OB, så kan vi pludselig tale medaljer. Omvendt - et par dumheder fra OB og lidt lykke til dem under os, så kan OB igen hænge i dyndet. Ligaen er for "vild" i år...
                  I en liga der er så tæt, giver det mere mening at se på pointsnit end på umiddelbar placering. Vores snit er 34p i 26k = 1.3 point pr. kamp. Det er hæderligt uden at være prangende, men i de fleste SL-sæsoner er det rigeligt til en lunken midterplacering. Man skal som regel over 1.75 for at få medaljer, og op omkring 2.0 for at blive mestre. Med en bedre boksangriber og et lidt mere stabilt forsvar tror jeg vi havde spillet med om top-fire, men det bliver mavefornemmelser og gætværk.

                  I modsætning til mange, mener jeg ikke at vi har overpræsteret med vores nuværende trup. Tværtimod. Hvilket er den største grund til, at jeg stadig ikke er overbevist om Troels Bech. Det er stadig for meget "vind en kamp/tab en kamp" med ham, som det altid har været...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    I en liga der er så tæt, giver det mere mening at se på pointsnit end på umiddelbar placering. Vores snit er 34p i 26k = 1.3 point pr. kamp. Det er hæderligt uden at være prangende, men i de fleste SL-sæsoner er det rigeligt til en lunken midterplacering. Man skal som regel over 1.75 for at få medaljer, og op omkring 2.0 for at blive mestre. Med en bedre boksangriber og et lidt mere stabilt forsvar tror jeg vi havde spillet med om top-fire, men det bliver mavefornemmelser og gætværk.

                    I modsætning til mange, mener jeg ikke at vi har overpræsteret med vores nuværende trup. Tværtimod. Hvilket er den største grund til, at jeg stadig ikke er overbevist om Troels Bech. Det er stadig for meget "vind en kamp/tab en kamp" med ham, som det altid har været...
                    Hvem mener at vi overpræsterer? Er meget enig i at vi burde kunne såvel spille som ligge bedre end tilfældet er med den trup vi har.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                      I modsætning til mange, mener jeg ikke at vi har overpræsteret med vores nuværende trup. Tværtimod. Hvilket er den største grund til, at jeg stadig ikke er overbevist om Troels Bech. Det er stadig for meget "vind en kamp/tab en kamp" med ham, som det altid har været...
                      Jeg synes ikke vi overpræsterer... næ, vi leverer til en placering midt i rækken, og det passer vel meget godt med en trup der ligger på middel, sammenlignet med de resterende hold i ligaen...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Vi overpræsterer på ingen måde. Hvis der er nogen der overpræsterer er det aab. Ingen kunne forvente de ville føre rækken med deres trup, der vel ikke er mellem de 3 bedste i superligaen.
                        Men de har haft heldet på de rigtige tidspunkter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Vi overpræsterer på ingen måde. Hvis der er nogen der overpræsterer er det aab. Ingen kunne forvente de ville føre rækken med deres trup, der vel ikke er mellem de 3 bedste i superligaen.
                          Men de har haft heldet på de rigtige tidspunkter.
                          rigtigt - spiller for spiller er Aab ikke blandt de bedste i truppen, men sammenspillet og teamperformance er klart blandt de bedste i suppen

                          Comment


                            Skulle ikke undre mig om Viborg napper point mod AaB i aften...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Skulle ikke undre mig om Viborg napper point mod AaB i aften...
                              lad os ikke håbe det - men VFF er kun 10 mand nu og AAb har bragt sig foran 1-0....så mon ikke de hiver de 3 point i land

                              Comment


                                Et lille skridt for os at Viborg taber, nogen vil sige vi klarer den under alle omstændigheder. Jeg har det bare sådan, jo før jo bedre.

                                Comment

                                Working...
                                X