Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Suppen - Foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja der var aab så lige lidt heldige igen med en tynd udvisning og et selvmål.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Vi overpræsterer på ingen måde. Hvis der er nogen der overpræsterer er det aab. Ingen kunne forvente de ville føre rækken med deres trup, der vel ikke er mellem de 3 bedste i superligaen.
      Men de har haft heldet på de rigtige tidspunkter.
      Arrh. De har ligaens bedste målmand og to af ligaens bedste midterforsvarere i Thelander og Kenneth Emil, de har en fremragende midtbane i Würtz og Risgård (og Augu på bænken). Derudover har de Kusk og Thomsen på kanterne, og et stabilt angreb med Curth, Due, Anders K. og kometen Spalvis.

      Jeg synes faktisk det er svært at argumentere for, at de ikke har en af ligaens tre bedste trupper...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Arrh. De har ligaens bedste målmand og to af ligaens bedste midterforsvarere i Thelander og Kenneth Emil, de har en fremragende midtbane i Würtz og Risgård (og Augu på bænken). Derudover har de Kusk og Thomsen på kanterne, og et stabilt angreb med Curth, Due, Anders K. og kometen Spalvis.

        Jeg synes faktisk det er svært at argumentere for, at de ikke har en af ligaens tre bedste trupper...
        arhhh. Kusk er god. Men de andre er vel bare middelklasse. Anders k? Topklasse? De er sat godt sammen ag Kent Nielsen. Men top 3 ser jeg dem ikke som

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          arhhh. Kusk er god. Men de andre er vel bare middelklasse. Anders k? Topklasse? De er sat godt sammen ag Kent Nielsen. Men top 3 ser jeg dem ikke som
          men er det ikke også vigtigere at have et hold der fungere som.....et hold, hvor de enkelte spillere løfter hinanden til et højere niveau? Det vil jeg da langt hellere have end 11. (efter danske forhold) klasse spillere der ikke spiller sammen som et hold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            men er det ikke også vigtigere at have et hold der fungere som.....et hold, hvor de enkelte spillere løfter hinanden til et højere niveau? Det vil jeg da langt hellere have end 11. (efter danske forhold) klasse spillere der ikke spiller sammen som et hold.
            Jo selvfølgelig er det vigtigere. Ændre dog ikke på at deres trup er uden for top 3. Nøjagtigt det samme med landsholdet. Det er ikke altid de 11 bedste der bliver udtaget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              arhhh. Kusk er god. Men de andre er vel bare middelklasse. Anders k? Topklasse? De er sat godt sammen ag Kent Nielsen. Men top 3 ser jeg dem ikke som
              Jamen, jeg er uenig. Og faktisk siger jeg ikke, at deres angreb er topklasse. Det ord jeg bruger er "stabilt" (og de er faktisk ligaens mest scorende hold)

              Men deres målmand synes jeg indiskutabelt er ligaens bedste, deres forsvar er stærkt nok til en delt tredjeplads over færrest mål lukket ind, og jeg kan ikke pege på en bedre midtbane i ligaen end Risgård/Würtz. FCKs med Claudemir og Delaney? Nix. BIF med Kahlle og Ørnskov? Nix. Eneste der er på niveau er vel FCM og FCN.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                nå er der stadig nogen der snakker 5. pladser og EL bold? ;)
                - ej fuck hvor er det træls vi skal være så utroligt ustabile....

                Comment


                  Midt i vores egen miserabilitet (hedder det det?) er det dog en slags trøst, at AGF er endnu mere til rotterne. De er tydeligt i gang med at lave en AGF...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Midt i vores egen miserabilitet (hedder det det?) er det dog en slags trøst, at AGF er endnu mere til rotterne. De er tydeligt i gang med at lave en AGF...
                    Der kan man til gengæld tale om en dårlig trup. De eneste spillere fra AGF jeg kunne se i striber var Osama (hvis Troels kunne hold styr på ham) og Anders Kure. Nøj, de er ringe.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Der kan man til gengæld tale om en dårlig trup. De eneste spillere fra AGF jeg kunne se i striber var Osama (hvis Troels kunne hold styr på ham) og Anders Kure. Nøj, de er ringe.
                      Kasper Povlsen var god engang, og måske kan han blive det igen. Men lige pt er han gået ned med skibet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Midt i vores egen miserabilitet (hedder det det?) er det dog en slags trøst, at AGF er endnu mere til rotterne. De er tydeligt i gang med at lave en AGF...
                        Og tænk sig det nederlag vi havde til dem ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          ja lige bortset fra vores eget nederlag så er resultaterne i denne runde sådan set faldet ganske fint ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            ja lige bortset fra vores eget nederlag så er resultaterne i denne runde sådan set faldet ganske fint ud.
                            Også taknemmelig for at "bund 4" tabte. Det gør at uafgjort mod FCV ikke vil være jordens undergang.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Også taknemmelig for at "bund 4" tabte. Det gør at uafgjort mod FCV ikke vil være jordens undergang.
                              Njaeh.

                              Jeg vil personligt fandeme blive sur, hvis vi ikke vinder. Det er på tide at spillerne viser, at de tager bund-seks holdene seriøst. Det var ren kyllinge-bold der gjorde, at vi tabte point sidst. Jeg vil se en trodsreaktion, og noget sult efter revanche.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Njaeh.

                                Jeg vil personligt fandeme blive sur, hvis vi ikke vinder. Det er på tide at spillerne viser, at de tager bund-seks holdene seriøst. Det var ren kyllinge-bold der gjorde, at vi tabte point sidst. Jeg vil se en trodsreaktion, og noget sult efter revanche.
                                ja ville være rart om de var klar fra start af for en gangs skyld og ikke venter til vi er kommet bag ud før de begynder at finde den rette indstilling frem. Nu skal vi sgu have en sejr mod et af de bundhold....

                                Comment

                                Working...
                                X