Ja der var aab så lige lidt heldige igen med en tynd udvisning og et selvmål.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Suppen - Foråret 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægVi overpræsterer på ingen måde. Hvis der er nogen der overpræsterer er det aab. Ingen kunne forvente de ville føre rækken med deres trup, der vel ikke er mellem de 3 bedste i superligaen.
Men de har haft heldet på de rigtige tidspunkter.
Jeg synes faktisk det er svært at argumentere for, at de ikke har en af ligaens tre bedste trupper..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægArrh. De har ligaens bedste målmand og to af ligaens bedste midterforsvarere i Thelander og Kenneth Emil, de har en fremragende midtbane i Würtz og Risgård (og Augu på bænken). Derudover har de Kusk og Thomsen på kanterne, og et stabilt angreb med Curth, Due, Anders K. og kometen Spalvis.
Jeg synes faktisk det er svært at argumentere for, at de ikke har en af ligaens tre bedste trupper...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægarhhh. Kusk er god. Men de andre er vel bare middelklasse. Anders k? Topklasse? De er sat godt sammen ag Kent Nielsen. Men top 3 ser jeg dem ikke som
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmen er det ikke også vigtigere at have et hold der fungere som.....et hold, hvor de enkelte spillere løfter hinanden til et højere niveau? Det vil jeg da langt hellere have end 11. (efter danske forhold) klasse spillere der ikke spiller sammen som et hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægarhhh. Kusk er god. Men de andre er vel bare middelklasse. Anders k? Topklasse? De er sat godt sammen ag Kent Nielsen. Men top 3 ser jeg dem ikke som
Men deres målmand synes jeg indiskutabelt er ligaens bedste, deres forsvar er stærkt nok til en delt tredjeplads over færrest mål lukket ind, og jeg kan ikke pege på en bedre midtbane i ligaen end Risgård/Würtz. FCKs med Claudemir og Delaney? Nix. BIF med Kahlle og Ørnskov? Nix. Eneste der er på niveau er vel FCM og FCN."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægMidt i vores egen miserabilitet (hedder det det?) er det dog en slags trøst, at AGF er endnu mere til rotterne. De er tydeligt i gang med at lave en AGF..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDer kan man til gengæld tale om en dårlig trup. De eneste spillere fra AGF jeg kunne se i striber var Osama (hvis Troels kunne hold styr på ham) og Anders Kure. Nøj, de er ringe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægMidt i vores egen miserabilitet (hedder det det?) er det dog en slags trøst, at AGF er endnu mere til rotterne. De er tydeligt i gang med at lave en AGF..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægOgså taknemmelig for at "bund 4" tabte. Det gør at uafgjort mod FCV ikke vil være jordens undergang.
Jeg vil personligt fandeme blive sur, hvis vi ikke vinder. Det er på tide at spillerne viser, at de tager bund-seks holdene seriøst. Det var ren kyllinge-bold der gjorde, at vi tabte point sidst. Jeg vil se en trodsreaktion, og noget sult efter revanche."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNjaeh.
Jeg vil personligt fandeme blive sur, hvis vi ikke vinder. Det er på tide at spillerne viser, at de tager bund-seks holdene seriøst. Det var ren kyllinge-bold der gjorde, at vi tabte point sidst. Jeg vil se en trodsreaktion, og noget sult efter revanche.
Comment
Comment