Sønderjyske er imponerende... De er 6 point fra stregen, og møder det pt. stærkeste hold, starter med at komme bagud, og så hiver de en sejr i land og skriver sig ind i kampen igen... Det er anden gang i sæsonen nu de laver det nummer, og vel ca. gang nr. 2 milliard i alt... Dem må man altså bare aldrig afskrive...
Er vi enige om, at hvis AaB eller FCK vinder pokalen, så giver en 5.plads europæisk bold?
Jep. Og også selvom taberen skulle gå helt ned og slutte uden for top-fem. Sølvmedaljer i pokalturneringen giver ikke længere europabold, selvom vinderen kvalificerer sig gennem ligaen også.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Kommentatorene i dagens pokal kamp siger AaB ikke har scoret efter hjørne i ja over 100 hjørne. Så vi da ikke den eneste klub der er håbløse til det :p
Tænk at man skulle opleve det. At være glad for en Bronby sejr
ja jeg sidder også lidt med en dårlig smag i munden men rart hvis vi kan få skabt et hul til en 4-5 hold....sejr næste weekend bliver så vigtig i den sammenhæng
Og så er det da lidt vildt, at der pt kun er 6 point op til en medaljeplads. Sindssyg sæson!
yup - men før holdet viser at de magter at vinde mere en 1 kamp i træk, så orienterer jeg mig altså nedad. Men ja skulle der pludselig indtræffe en positiv stime så kan meget nås endnu
Comment