Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Suppen - Foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Njaeh.

    Jeg vil personligt fandeme blive sur, hvis vi ikke vinder. Det er på tide at spillerne viser, at de tager bund-seks holdene seriøst. Det var ren kyllinge-bold der gjorde, at vi tabte point sidst. Jeg vil se en trodsreaktion, og noget sult efter revanche.
    hjemme hos os er det vist nærmest en sandhed at jeg bliver irriteret og vrissen når OB levere dårlige indsatser og tilmed taber, bedre er det med en skidt indsats og sejr, og bedst er naturligvis godt spil og sejr. Så jeg bliver nok også "træt af det" hvis vi ikke vinder i morgen, men helt ærligt så frygter jeg kampen mod FCV mere end mange andre kampe. De er fysisk meget stærke og sikkert på niveau med FCM, de spiller dog med et noget mere defensivt udgangspunkt end FCM der gerne vil frem af banen. Det rekonstruerede OB-forsvar tror jeg får en hård tid mod de store FCV drenge og eneste mulighed for sejr er måske at OB spiller op til det niveau, de selv siger de har, og så tror jeg også på at de et bedre hold end FCV, hvis det lykkes.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Min omgangskreds er også begyndt at spørge indtil om OB har tabt, hver gang jeg er i dårlig humør... Den kommer oftest ala. Har OB tabt eller hvad fanden er der galt med dig..?

      Oftest gider jeg ikke svare på det...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Vil gerne have Sønderjyske klarer frisag i bunden, jeg har et svagt punkt for dem, men lige i dag ser jeg gerne de nøjes med uafgjort, så vi stadig kan håbe på at have 7 point til stregen, når vi skal prøve at sove næste gang

        Comment


          og så vandt sønderjydske over fcn....det går virkeligt ikke vores vej denne påske

          Comment


            Kæft man, så er Viborg foran mod FcM...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Så blev det 2-1 til FcM...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Håber fcm vinder kampen, og mesterskab.

                Comment


                  WTF, Ørnskov?

                  Comment


                    Bare vi dog havde samme fighter vilje som Sønderjyske

                    Comment


                      Ronnie fortsætter for randers....1-0 lad os håbe det holder

                      Comment


                        pis det gjorde det ikke...1-1

                        edit: Okotie - der har de fandme haft en heldig hånd med det lån.....7 kasser so far
                        Last edited by mhbp; 25-04-2014, 18:03.

                        Comment


                          ingen hjælp fra Randers af det sluttede 1-1.....men en enkelt sejr vil stadig med stor sandsynlighed sikre os

                          Comment


                            Hvad så, AGF?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Hvad så, AGF?
                              De har snart os, ikke? Det er jo tre sikre point... :-(

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                De har snart os, ikke? Det er jo tre sikre point... :-(
                                ja vi plejer at være mestre i at sætte klubber igsng der ikke af vundet i lang tid desværre

                                Comment

                                Working...
                                X