Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Suppen - Foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Efter de første fem runder af superligaen havde FCM vundet alle kampe og både BIF og FCK havde kun 2 point. Så jeg tænkte, at det kunne være lidt interessant at se på, hvordan de fire øverste hold har klaret sig siden femte spillerunde.

    FCM har fået 30 point siden da, AaB har fået 39 og BIF og FCK har fået 37.
    Det giver FCM en gennemsnitlig pointhøst på 30/20, AaB på 39/20 og BIF og FCK på 37/20 siden 5. spillerunde.
    Fortsætter dette bliver stillingen i toppen således efter 33. runde:

    AaB 62 point
    FCM 57 point
    FCK 54 point
    BIF 54 point

    (der er afrundet i visse tilfælde)

    Laves det samme eksperiment med OB, ender vi på ca. 41 point.

    Hell, laver man eksperimentet på alle hold (selvom jeg synes det mest interessante var at se på toppen), så giver det følgende slutstilling:

    1. AaB 62
    2. FCM 57
    3. FCK 54
    3. BIF 54
    5. FCN 45
    6. EFB 43
    7. OB 41
    8. AGF 38
    9. Randers 37
    9. FCV 37
    11. VFF 35
    12. SJE 32

    Fortsætter tendensen derimod for forårssæsonen bliver stillingen:

    1. AaB 62
    2. FCM 55
    2. BIF 55
    4. FCK 49
    4. EFB 49
    6. FCN 46
    7. OB 41
    8. AGF 37
    9. Randers 36
    9. FCV 36
    11. VFF 34
    12. SJE 33

    Så må man selv vurdere, hvad for en der er mest sandsynlig!
    Jeg kunne godt se det sjove i at KB03 endte som nummer fire... især med BIF over dem. Det vil nok gøre underværker for deres selvfølelse derinde på de bonede gulve... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #77
      Interessant regneeksempel: vi ender som nr 7 uanset hvad. Det virker sandsynligt. Det er nok svært at se os ende meget bedre, mens det nemt kan ende værre. Håber inderligt at vi tør spille aggressivt og klogt imod FCM, for de er til at tale med, al Riddersholms snak til trods. De er sårbare defensivt, især uden Izunna og Sviatjenko (staveplade), selvom det er noget shit, at Petter Andersson er klar igen, for han er god

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Interessant regneeksempel: vi ender som nr 7 uanset hvad. Det virker sandsynligt. Det er nok svært at se os ende meget bedre, mens det nemt kan ende værre. Håber inderligt at vi tør spille aggressivt og klogt imod FCM, for de er til at tale med, al Riddersholms snak til trods. De er sårbare defensivt, især uden Izunna og Sviatjenko (staveplade), selvom det er noget shit, at Petter Andersson er klar igen, for han er god
        FCM er også uden Sylvester Igboun og Bach Bak mod OB. Det taler endnu mere for vi går aggressivt til kampen.

        Comment


          #79
          Har kun set resultatet, men godt for os, at Sønderjyske lige fik udlignet der.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Har kun set resultatet, men godt for os, at Sønderjyske lige fik udlignet der.
            ja det var vel helt optimalt for os. Så en sejr til os, nederlag til AGF, uafgjort mellem RFC og VFF så begynder det at lysne - og så lige et nederlag til fcn også :)

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Har kun set resultatet, men godt for os, at Sønderjyske lige fik udlignet der.
              På den anden side .. taber vi i morgen har to hold hentet ind på os i stedet for kun et.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                På den anden side .. taber vi i morgen har to hold hentet ind på os i stedet for kun et.
                Det er så rigtigt og vinder vi i morgen har vi ikke øget afstanden med 3 point til nogen af dem...........

                Comment


                  #83
                  Så kom RFC da lige foran i 6. min. på et selvmål af ingen ringere end Thomas Dslgård 😜
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    og randers vandt 3-1, så nu er hullet til under stregen på 7 point....det hjælper på det

                    Comment


                      #85
                      Tror det afgørende hul er slået. Kan ikke se os som nedrykkere

                      Comment


                        #86
                        fck er godt nok langt fra at være skræmmende - ser ud til agf fedter et point med hjem til smilets by

                        Comment


                          #87
                          nja den gik vidst så ikke alligevel

                          Comment


                            #88
                            Kun 5 points op til bif nu, vil være så vigtigt, hvis vi kan nå dem

                            Comment


                              #89
                              AaB bliver mestre - det både håber og tror jeg.

                              Og så tog jeg lige et kig på stillingen - tænk sig, vi (jeg gør i hvert fald) kalder den her sæson for en lortesæson, hvor ikke meget lykkes for OB. Gud hjælpe mig, om vi så ikke i skrivende stund ligger nummer 5 meget få points fra de to foranliggende...lidt dumheder fra dem og lidt points til OB, så kan vi pludselig tale medaljer. Omvendt - et par dumheder fra OB og lidt lykke til dem under os, så kan OB igen hænge i dyndet. Ligaen er for "vild" i år...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                AaB bliver mestre - det både håber og tror jeg.

                                Og så tog jeg lige et kig på stillingen - tænk sig, vi (jeg gør i hvert fald) kalder den her sæson for en lortesæson, hvor ikke meget lykkes for OB. Gud hjælpe mig, om vi så ikke i skrivende stund ligger nummer 5 meget få points fra de to foranliggende...lidt dumheder fra dem og lidt points til OB, så kan vi pludselig tale medaljer. Omvendt - et par dumheder fra OB og lidt lykke til dem under os, så kan OB igen hænge i dyndet. Ligaen er for "vild" i år...
                                jeg har overvejet situationen umiddelbart foran os, men jeg tør ganske enkelt ikke at tænke tanken til ende, at der faktisk er en medalje i horisonten, så jeg skyndte mig ikke at tænke tanken til ende for ikke at blive alt for skuffet hvis det hvis kampen på torsdag falder skidt ud.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X