Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Suppen - Foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hvad sker der for den her l€%&#-Superliga?!

    Selvfølgelig taber Vestsjælland til Viborg. Det kunne jo ikke være anderledes...
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hvad sker der for den her l€%&#-Superliga?!

      Selvfølgelig taber Vestsjælland til Viborg. Det kunne jo ikke være anderledes...
      EDIT: Hvis Randers får uafgjort mod FCK, og både vi og FCN taber (ikke urealistisk) kan der ligge fem hold ud af tolv med 26 point efter 23 runder...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        EDIT: Hvis Randers får uafgjort mod FCK, og både vi og FCN taber (ikke urealistisk) kan der ligge fem hold ud af tolv med 26 point efter 23 runder...
        helt åndsvagt så tæt det er i år....havde håbet på en uafgjort - eller en fcv sejr så vi kunne holde noget afstand til viborg, men nej nej

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          helt åndsvagt så tæt det er i år....havde håbet på en uafgjort - eller en fcv sejr så vi kunne holde noget afstand til viborg, men nej nej
          Vi skal møde Vestsjælland, Viborg, Sønderjyske og Randers i de sidste runder. 12 point i de kampe, så er vi på 38, hvilket vil være rigeligt til redning, hvis vi ellers slår de hold vi konkurrerer mod. Plus derudover hvad vi kan samle op mod Brøndby, FCK, Esbjerg, AGF, FCM, AAB og Nordsjælland.

          Men vi ved allesammen godt, at vi ikke får 12 point i de fire kampe. Jeg vil være tilfreds med ni, og kan leve med syv, plus minimum seks-syv point i de resterende syv. Men så tror jeg heller ikke vi kan nøjes med mindre. Vi skal som jeg ser det, hente minimum 12 point i de sidste 11 runder for at være nogenlunde sikre på overlevelse, men selv det er ikke nødvendigvis nok, hvis vores konkurrenter slår os.

          Vi skal bare have point mod Vestsjælland og Viborg, og meget gerne vinde!
          Last edited by Onkel Riffel; 22-03-2014, 03:27.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Vi skal møde Vestsjælland, Viborg, Sønderjyske og Randers i de sidste runder. 12 point i de kampe, så er vi på 38, hvilket vil være rigeligt til redning, hvis vi ellers slår de hold vi konkurrerer mod. Plus derudover hvad vi kan samle op mod Brøndby, FCK, Esbjerg, AGF, FCM, AAB og Nordsjælland.

            Men vi ved allesammen godt, at vi ikke får 12 point i de fire kampe. Jeg vil være tilfreds med ni, og kan leve med syv, plus minimum seks-syv point i de resterende syv. Men så tror jeg heller ikke vi kan nøjes med mindre. Vi skal som jeg ser det, hente minimum 12 point i de sidste 11 runder for at være nogenlunde sikre på overlevelse, men selv det er ikke nødvendigvis nok, hvis vores konkurrenter slår os.

            Vi skal bare have point mod Vestsjælland og Viborg, og meget gerne vinde!
            BIF, FCK, EFB, FCM, og AAB tror jeg det bliver mere end begrænset hvad vi kan hente af point imod. Men for at sikre overlevelse er det sådan set også ligegyldigt - som du siger; VestSjælland, Viborg, Sønderjydske og Randers - de bliver alt afgørende kampe, og så GF og FCN er der måske også muligheder for nogle point.

            holder vi vores nuværende (imponerende) point snit på 1,18 vil det give os 13 point, hvilket giver en total på 39....det bør alt andet lige være nok til at sikre endnu en sæson i superligaen. Men tvivler på at vi kan sikre os selv igen i år, desværre

            Comment


              #36
              så vandt fcn ude over fcm....vel ikke det bedste resultat for os. Og midtjyderne er da ved at smide det hele over bord nu - mon ikke Aab nupper mesterskabet

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                så vandt fcn ude over fcm....vel ikke det bedste resultat for os. Og midtjyderne er da ved at smide det hele over bord nu - mon ikke Aab nupper mesterskabet
                Hellere AAB end FCM...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hellere AAB end FCM...
                  Og hellere AAB end FCK.

                  Om FCM eller FCK tager mesterskabet er nogenlunde plat eller krone i klamhed, men jeg tror jeg holder mig til default-setting'en, som siger at enhvert mesterskab, der ikke går til FCK er bedre end enhvert mesterskab der gør...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    Det nederlag gjorde så jeg ikke vandt 3200 kr *suk*

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
                      Det nederlag gjorde så jeg ikke vandt 3200 kr *suk*
                      Så har du lært én af de vigtigste lektioner som better:

                      Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig spille på Superliga-kampe.


                      Aldrig!

                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Så har du lært én af de vigtigste lektioner som better:

                        Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig spille på Superliga-kampe.


                        Aldrig!

                        Ja det er også slut nu...

                        Hold kæft det ærgrer mig voldsomt...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Og hellere AAB end FCK.

                          Om FCM eller FCK tager mesterskabet er nogenlunde plat eller krone i klamhed, men jeg tror jeg holder mig til default-setting'en, som siger at enhvert mesterskab, der ikke går til FCK er bedre end enhvert mesterskab der gør...

                          Comment


                            #43
                            Det er da helt SINDSSYGT, som resultaterne falder den forkerte vej i denne runde... Puha hvor kommer vi tæt på stregen hvis vi taber i morgen.

                            Godt man kan trøste sig med at de røde fra Merseyside tromler videre.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Og hellere AAB end FCK.

                              Om FCM eller FCK tager mesterskabet er nogenlunde plat eller krone i klamhed, men jeg tror jeg holder mig til default-setting'en, som siger at enhvert mesterskab, der ikke går til FCK er bedre end enhvert mesterskab der gør...
                              Personligt ser jeg hellere at FCK får et mesterskab end BIF ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Personligt ser jeg hellere at FCK får et mesterskab end BIF ..
                                Smag og behag.

                                Jeg kan godt følge dig. Især efter BIF med Aldo i spidsen er ved at blive til FCK 2.0.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X