Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvad laver Generalen iøvrigt for tiden ?
    Jeg ser ham på golfbanen hver torsdag :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
      Cheftræner det har han været før i OB. Og sdj samt Randers ik?
      Hvad er grunden til du ikke kan se vores tidl anfører gennem 8 år som som træner? Lederevnerne har han. Og trænererfaring. Endda en pokal titel med os.
      Han har bare aldrig haft den store succes og tvivler på at han kan hive mere ud af dette her hold end Kent kan..
      Vores grundlæggende problemer starter længere oppe i hirakiet startende med Jesper Hansen

      Comment


        http://www.bt.dk/superligaen/krise-i...sspekulationer

        Comment


          tænker der er størst farer for Kent efter næste kamp - der går vi på landsholdspause - plejer at være et "godt" tidspunkt at fyre trænere....så med 7 nederlag på stribe og måske 6 kampe uden mål.....

          hvis ikke han så ryger der - så bliver han ikke fyret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            tænker der er størst farer for Kent efter næste kamp - der går vi på landsholdspause - plejer at være et "godt" tidspunkt at fyre trænere....så med 7 nederlag på stribe og måske 6 kampe uden mål.....

            hvis ikke han så ryger der - så bliver han ikke fyret
            det med godt tidspunkt skal du ikke tænke så meget over ... Da LO og KB blev fyret var det kampen efter landsholdspausen og lige før en europæisk kamp ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              MCS mener ikke at Kent skal fyres men kommer helt klart med en stikpille til JH

              http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsche...e-kent-nielsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                MCS mener ikke at Kent skal fyres men kommer helt klart med en stikpille til JH

                http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsche...e-kent-nielsen
                det er jo det der med tålmodighed og kontinuitet.....jeg kan sagtens følge tanken og tvivler også stærkt på at det hjælper at fyre kent.
                Helt grundlæggende så mener jeg denne sæson allerede bør betragtes som værende overstået - alt handler nu udelukkende om overlevelse - og så opbygning frem til næste sæson.
                Mener man at kent kan sikre overlevelsen så skal han have så lang snor som muligt og så begynde arbejdet frem mod næste sæson. Det vil også sige at de indkøb der naturligvis skal laves - både til vinter og næste sommer - de skal planlægges og det NU!
                Personligt er jeg ved at have mistet troen på Kent som den rette - men omvendt mener på ingen måde han har fået de rette betingelser at arbejde under - omend han nok bærer lige så stort ansvar for truppens sammensætning som JH - AAB folkene er jo nok ham der har peget på......og nogen ubetinget succes har de altså ikke været.

                Jeg er træt af at høre på JH når han snakker om kontinuitet osv - omvendt så giver det jo god mening - og en træner fyring vil betyde vi endnu engang skal starte forfra.
                Men vil man Kent og den spillestil han praktisere så kræver det altså man giver ham nogle ordentlige rammer at arbejde under - her mener jeg i den grad der er svigtet fra ledelsens side.

                Kent står jo nok først for - men håber vitterligt man prøver en anden vej og smider JH på porten først - finder en ordentlig sportsdirektør og så lader kent fortsætte arbejdet.

                Hvis ellers han kan få sit hold til at score igen...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  det er jo det der med tålmodighed og kontinuitet.....jeg kan sagtens følge tanken og tvivler også stærkt på at det hjælper at fyre kent.
                  Helt grundlæggende så mener jeg denne sæson allerede bør betragtes som værende overstået - alt handler nu udelukkende om overlevelse - og så opbygning frem til næste sæson.
                  Mener man at kent kan sikre overlevelsen så skal han have så lang snor som muligt og så begynde arbejdet frem mod næste sæson. Det vil også sige at de indkøb der naturligvis skal laves - både til vinter og næste sommer - de skal planlægges og det NU!
                  Personligt er jeg ved at have mistet troen på Kent som den rette - men omvendt mener på ingen måde han har fået de rette betingelser at arbejde under - omend han nok bærer lige så stort ansvar for truppens sammensætning som JH - AAB folkene er jo nok ham der har peget på......og nogen ubetinget succes har de altså ikke været.

                  Jeg er træt af at høre på JH når han snakker om kontinuitet osv - omvendt så giver det jo god mening - og en træner fyring vil betyde vi endnu engang skal starte forfra.
                  Men vil man Kent og den spillestil han praktisere så kræver det altså man giver ham nogle ordentlige rammer at arbejde under - her mener jeg i den grad der er svigtet fra ledelsens side.

                  Kent står jo nok først for - men håber vitterligt man prøver en anden vej og smider JH på porten først - finder en ordentlig sportsdirektør og så lader kent fortsætte arbejdet.

                  Hvis ellers han kan få sit hold til at score igen...
                  Det håber jeg også.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    det er jo det der med tålmodighed og kontinuitet.....jeg kan sagtens følge tanken og tvivler også stærkt på at det hjælper at fyre kent.
                    Helt grundlæggende så mener jeg denne sæson allerede bør betragtes som værende overstået - alt handler nu udelukkende om overlevelse - og så opbygning frem til næste sæson.
                    Mener man at kent kan sikre overlevelsen så skal han have så lang snor som muligt og så begynde arbejdet frem mod næste sæson. Det vil også sige at de indkøb der naturligvis skal laves - både til vinter og næste sommer - de skal planlægges og det NU!
                    Personligt er jeg ved at have mistet troen på Kent som den rette - men omvendt mener på ingen måde han har fået de rette betingelser at arbejde under - omend han nok bærer lige så stort ansvar for truppens sammensætning som JH - AAB folkene er jo nok ham der har peget på......og nogen ubetinget succes har de altså ikke været.

                    Jeg er træt af at høre på JH når han snakker om kontinuitet osv - omvendt så giver det jo god mening - og en træner fyring vil betyde vi endnu engang skal starte forfra.
                    Men vil man Kent og den spillestil han praktisere så kræver det altså man giver ham nogle ordentlige rammer at arbejde under - her mener jeg i den grad der er svigtet fra ledelsens side.

                    Kent står jo nok først for - men håber vitterligt man prøver en anden vej og smider JH på porten først - finder en ordentlig sportsdirektør og så lader kent fortsætte arbejdet.

                    Hvis ellers han kan få sit hold til at score igen...
                    Helt enig.. Men kontinuitet med dette hold giver bare ikke mening så derfor skal der justeres en 3-4 spillere til vinter og de skal hentes af en anden end Jesper Hansen den udulige skvatrøv

                    Comment


                      9 min video med Kent fra igår i Onside

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-point-mod-agf

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        9 min video med Kent fra igår i Onside

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-point-mod-agf
                        Jeg har sgu stadig troen på Kent.....Jesper hansen.....not so much
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Jeg har sgu stadig troen på Kent.....Jesper hansen.....not so much
                          Jeg har ikke så meget som 0,000000000000000001% tiltro til JH tilbage. Tror rent faktisk der mangler en del 0'er

                          Comment


                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-ikke-i-fare/
                            famous last words ... "X er ikke i fare .." Men er du???
                            gid man kunne tage OBM' s manglende sikkerhed som udtryk for at JH ikke var sikker .. Alternativt NT's...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Er helt med at han beskytter sin træner, så absolut. Og det er som også et fint interview...

                              ... men det her er en omgang gylletank: og så længe vi ser, at vi over hele linjen er hastigt på vej fremad, så må vi leve med, at vi har dårlige perioder på enkelte områder, siger han videre.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Er helt med at han beskytter sin træner, så absolut. Og det er som også et fint interview...

                                ... men det her er en omgang gylletank: og så længe vi ser, at vi over hele linjen er hastigt på vej fremad, så må vi leve med, at vi har dårlige perioder på enkelte områder, siger han videre.
                                manden kan jo heller ikke sige andet - der er fuld opbakning lige indtil der ikke er. Der er ikke plads til nuancer eller gråtoner her. Melder han først ud at der snakkes i bestyrelsen om Kent er den rette så går der først for alvor gang i hele medie møllen.

                                Så på den måde intet nyt - og ganske forventeligt at man siger det. Udelukker på ingen måde at Kent kan være færdig lørdag morgen.....eller om 3 uger.....eller eller eller

                                Comment

                                Working...
                                X