Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Som når JH ansætter jønsson på anbefaling af Kent Nielsen. Og du klandre JH for at hente ham?
    Det holder sgu ikke i min verden.
    Ja jeg klandrer ham, fordi det er hans ansvar. Der er forskel på skyld og ansvar. I alle andre brancher er det også den øverste chef, der får sparket, når det sejler. Kent er ikke den øverste chef.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Som når JH ansætter jønsson på anbefaling af Kent Nielsen. Og du klandre JH for at hente ham?
      Det holder sgu ikke i min verden.
      jh er boss og kan jo bare sige nej ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        jh er boss og kan jo bare sige nej ...
        Åh jo, det kunne han jo godt, meeeen...

        Hvis du var chef i en virksomhed, og en af dine betroede ansatte virkelig anbefalede en medarbejder, som han tidligere havde haft et par år sammen med, ville du så ikke stole på din betroede medarbejders dømmekraft?
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Jeg syntes det er svært. Måske er det mere Allan Kuhns mesterskab end det er KN, men på den anden side så er der flere som roser kn. Jeg troede han var No nonsens og krævede Fight. Det virker ikke som om han går 100 procent ind i det. Under alle omstændigheder så har NT fejlet Big time med 3 direktører i træk. Måske skal vi have en manager, og ikke OP, men en som kommer uden Historik.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            jh er boss og kan jo bare sige nej ...
            Ja selvfølgelig. Men det ville nok ikke være særligt klogt når træneren gerne vil have en bestemt spiller.
            Det er tyndt at slynge sådan et postulat ud.

            Comment


              JH har valgt at stole blindt på KN, fordi det fungerede i Horsens, og det er fejlen. Der er brug for modsatrettede holdninger, intern kritik og debat, ikke at træneren får ret til at bestemme alt, JH udfylder ikke sin rolle.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Åh jo, det kunne han jo godt, meeeen...

                Hvis du var chef i en virksomhed, og en af dine betroede ansatte virkelig anbefalede en medarbejder, som han tidligere havde haft et par år sammen med, ville du så ikke stole på din betroede medarbejders dømmekraft?
                Det kommer dæleme an på om jeg som leder selv kunne stå inde for ham med det setup jeg selv står for at skulle sætte og har ansvaret for ..

                men det er jo der jeg syntes ,at JH har fejlet hele sin tid i OB ... der er ingen proaktivitet eller plan ... der er kun et kludetæppe af hvad der nu falder ind af døren fra agenter, trænere og andet godtfolk ... jeg betvivler stærkt evnen til at sætte et hold af 11 spillere der kan skabe en enhed og reserver der kan dække af ... og så betvivler jeg også at han reelt har et netværk der går længere end til dansk 1. div.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  I det regnskab tæller det vel også, at KN har peget på 15 andre spillere, og fået dem...

                  Det er vel fair nok hvis JH sagde nej til Jønne...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ja selvfølgelig. Men det ville nok ikke være særligt klogt når træneren gerne vil have en bestemt spiller.
                    Det er tyndt at slynge sådan et postulat ud.
                    det syntes jeg ikke ... det er JH der er chef og dermed dikterer hvilken spillestil og hvordan setuppet skal være (evt. Dikteret oppefra).
                    En del af setuppet er at finde en træner der deler samme filosofi. Træneren kan så komme og sige at han gerne vil have en spiller til den og den placering på banen med disse og disse kvaliteter hvor det så er JH's opgave at finde den bedst mulige spiller til bedst mulige pris ... ellers er han jo bare en administrator ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Ja jeg klandrer ham, fordi det er hans ansvar. Der er forskel på skyld og ansvar. I alle andre brancher er det også den øverste chef, der får sparket, når det sejler. Kent er ikke den øverste chef.

                      MvH ChrisOB
                      Og det er trænerens ansvar at skabe resultater. Nu med nederlag i? Ja har faktisk ikke styr på hvor mange kampe efterhånden. Han havde fået silkesnoren i langt de fleste klubber for længst.
                      Jeg tror de begge to er fortid søndag aften.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Og det er trænerens ansvar at skabe resultater. Nu med nederlag i? Ja har faktisk ikke styr på hvor mange kampe efterhånden. Han havde fået silkesnoren i langt de fleste klubber for længst.
                        Jeg tror de begge to er fortid søndag aften.
                        Tror desværre det er Kent alene, der må tage skraldet. Man kan jo ikke fyre Jesper Hansen. Det er jo ikke kontinuitet.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Tror desværre det er Kent alene, der må tage skraldet. Man kan jo ikke fyre Jesper Hansen. Det er jo ikke kontinuitet.
                          Man kan ja skabe en kontinuitet i fyringer...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Kent Nielsen er apatisk, lamslået, i choktilstand eller bare helt ligeglad (men tilfreds med sin skyhøje løn). Vælg selv blandt mulighederne ..

                            Han ligner en mand med cirka ingen interesse for OB, Odense eller hele det her projekt. Han blev lokket af pengene (fair nok), men det var en gigantisk fejl at ansætte ham, når man nu faktisk havde fundet noget fornuftigt i kombinationen med Ove Pedersen og OB. Han burde have fået forlænget sin kontrakt!

                            Jeg tror og håber, at Kent Nielsen selv forlader skuden. Hans høje løn taler nok imod, men der må også være en grænse for, hvad den mands ære kan bære. Han risikerer jo at ende som en anden Lars Olsen med et job på Færøerne eller Grønland. Hvis nogen anden topklub (nå nej, det er OB ikke mere) skal ansætte ham igen, kan han ikke tåle de her resultater ret meget længere, heller ikke selv om han er fredet af en dybt naiv ledelse.

                            Det var en spændende tanke og ide med Kent Nielsen i OB, men det havde ikke hold i virkeligheden.

                            Farvel og tak (for cirka ingenting)
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Og det er trænerens ansvar at skabe resultater. Nu med nederlag i? Ja har faktisk ikke styr på hvor mange kampe efterhånden. Han havde fået silkesnoren i langt de fleste klubber for længst.
                              Jeg tror de begge to er fortid søndag aften.
                              Han har ikke fået silkesnoren forlængst, fordi alt hvad Kent Nielsen laver er bundet op på den strategi, som bestyrelsen personificeret ved Jesper Hansen, har pålagt den sportslige sektor. Hvis vi kommer af med Jesper Hansen vil det betyde et farvel til den forfejlede strategi. Og det er den eneste måde at fremtidige trænere i OB kan få succés på.

                              Man kan ikke fjerne Kent uden at fjerne Jesper Hansen; hvis man vel at mærke vil have rigtigt succés på både den korte og især den lange sigt.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Jeg tror, at der er ved at ske et eller andet. Klokken er nu ved at være 8.30, og der er stadig ikke noget nyt om kampen på hjemmesiden. Så længe plejer der aldrig at gå. Det er som om, at nogen højt oppe fra har sagt, at der ikke skal skrives noget som helst lige nu (og slet ikke tåbelige "vi var lige ved og næsten-kampreferater").

                                Et eller andet siger mig, at der kommer til at ske noget markant i OB i dag (og det er kun en fornemmelse). Kent virkede meget opgivende i sin udmelding efter kampen. Han begynder at ligne en mand, som enten nærmer sig en regulær fyring eller en frivillig aftrædelse.

                                Drømmescenariet for mig er nok, at man smider både Kent og Jesper Hansen ud. Jeg tror ikke, at man kan rense ud i denne taberkultur ved at holde fast i den ene af de helt store tabere.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X