Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
    Det tror jeg faktisk, at vi gør. Han har fået sit gennembrud sent, og alderen alene fraskriver ham mange muligheder. Ej heller lyser han op med unikke spidskompetencer eller moderigtig X-faktor.

    Jeg ser mange lighedstræk med Steffen Højer, og jeg tror, at Festersen er havnet på den rigtige hylde her i OB.
    Hehe, synes nu nok at hans kompetencer ift at stå på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter er temmelig unik

    Håber selvfølgelig at I får ret, og han bliver i OB karrieren ud.

    Comment


      Der er en artikel i Stiftidende i dag om Kent Nielsen og hans knæ... Ja, jer der har set ham gå vil også have set at han stort set ikke kan gå normalt.
      Så efter et langt fodboldliv er hans højre knæ slidt op og skal opereres på et tidspunkt.

      Kent håber at han kan udstå smerterne i lang tid endnu, da det er svært for ham at afsætte tid til operationen. Efter en operation skal han holde 8 ugers pause og det er svært at passe ind i en fodboldkalender, hvor både sommer og vinterpauser bliver kortere og kortere.
      Hvis det bliver aktuelt skal han tage en snak med JH om en løsning.

      Comment


        Uerfaren og ung bænk er vilkårene i OB

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-er-et-vilkaar

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Uerfaren og ung bænk er vilkårene i OB

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-er-et-vilkaar
          Det er vilkårne pt , men hvis ambitionen et top 6 fra næste sæson går det ikke .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Kent Nielsen fortæller om sæsonen http://www.tv2fyn.dk/artikel/kent-ni...-masser-spille

            Comment


              Vi er videre

              http://www.ob.dk/artikel/vi-er-videre.aspx

              Comment


                De bedste spiller uanset kontraktforhold

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-paa-vej-vaek

                Comment


                  Ja, men med den her lille krølle som jeg synes er helt OK.
                  "- Men hvis to spillere er helt lige og den ene skal væk, skal jeg da indrømme, at jeg også skeler til det i mine valg. Placeringerne er vigtige for os og vi har bonuspenge at spille for, men hvis der mangler to runder, og vi ikke kan rykke os nogen steder, så vil jeg da tænke anderledes, tilføjer han"

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                    Ja, men med den her lille krølle som jeg synes er helt OK.
                    "- Men hvis to spillere er helt lige og den ene skal væk, skal jeg da indrømme, at jeg også skeler til det i mine valg. Placeringerne er vigtige for os og vi har bonuspenge at spille for, men hvis der mangler to runder, og vi ikke kan rykke os nogen steder, så vil jeg da tænke anderledes, tilføjer han"
                    Ja det var jo det samme han pointerede før foråret startede, så det er ikke så overraskende. Det er heller ikke fordi han stryger om sig med spilletid til vores talenter, så de må arbejde for sagen på træningsbanen. Spiller Izunna kampe som i starten af sæsonen, så synes jeg da også hellere Azer skal få lov at slutte godt af. Top 6 placeringen skal minimum i hus i år!!

                    Comment


                      Kent "roser" den nye SL struktur

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...entioner-i-det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg kan godt lide hans positive tilgang. Alt for ofte fokuserer vi kun på, hvad der er gjort galt i stedet for, hvad der er gjort godt.
                        F.eks. at vi nu får et lige antal kampe.

                        Det sagt, så er det helt på sin plads, at kritisere den nye cirkusstruktur. Ikke mindst forid man i årevis har skreget op om, at talenter skal have chancen, hvorefter man minimerer antallet af kampe, hvor klubberne kan tillade sig, at give dem en chance. Læg oven i at vi til stadighed ser klubber der økonomisk har røven i vandskorpen - en situation ikke alle kommer lige godt fra (Hej Brøndby. Ja, jeg tænker på stort set alle andre end jer, for Lyngby, FC Vestsjælland m.v. bliver ikke økonomosik dopet igen og igen). Den nye struktur lægger i den grad op til A- og B-klubber. Det er essentielt at komme med i top-6. Dvs. at der skal satses voldsomt på dyre og rutinerede spillere. Taberne? Talenter og dem der prøver at balancere excelarket over klubkassen.

                        Men hej. Nr. 11 kan komme i Europa, hvis de slår 3 6'ere i træk og maler et billede af en elefant.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jeg kan godt lide hans positive tilgang. Alt for ofte fokuserer vi kun på, hvad der er gjort galt i stedet for, hvad der er gjort godt.
                          F.eks. at vi nu får et lige antal kampe.

                          Det sagt, så er det helt på sin plads, at kritisere den nye cirkusstruktur. Ikke mindst forid man i årevis har skreget op om, at talenter skal have chancen, hvorefter man minimerer antallet af kampe, hvor klubberne kan tillade sig, at give dem en chance. Læg oven i at vi til stadighed ser klubber der økonomisk har røven i vandskorpen - en situation ikke alle kommer lige godt fra (Hej Brøndby. Ja, jeg tænker på stort set alle andre end jer, for Lyngby, FC Vestsjælland m.v. bliver ikke økonomosik dopet igen og igen). Den nye struktur lægger i den grad op til A- og B-klubber. Det er essentielt at komme med i top-6. Dvs. at der skal satses voldsomt på dyre og rutinerede spillere. Taberne? Talenter og dem der prøver at balancere excelarket over klubkassen.

                          Men hej. Nr. 11 kan komme i Europa, hvis de slår 3 6'ere i træk og maler et billede af en elefant.
                          Der er lagt op til at de to pladser er uddelt på forhånd : FCK og FCM .
                          Så er der fire pladser at slås om for ( som jeg ser det ) AaB , FCN , RFC , AGF , BIF og OB . For de fire kommer det nogle spændende kampe som kan samle folk og dermed give penge i kassen og få mere tv-tid og penge .
                          For de to bliver der et antiklimaks hvor man skal ud og spille en række mindre interessante kampe uden den store medie interesse og måske også med dalende interesse for publikum .

                          At et at rækkens " dårlige" hold kan vinde en billet til Europa har jeg svært ved at se skulle gavne dansk fodbold .

                          Jeg tror ikke der skal mange sæsoner til uden for top seks før det bliver umådeligt svært for de pågældende klubber at hente spændende spillere , og jeg tror afstanden op til top seks vil vokse markant ret hurtigt , så vi efterhånden får 4-5 faste deltagere i slutspillet .

                          Jeg deler ikke KN's posetive tilgang , for jeg tror der vil være en ret lille interesse for f.eks kampe som Horsens - Lyngby , OB - SIF i et nedrykningsslutspil . Kan godt forestille mig det bliver svært at lokke hr & fru Fynbo på stadion en søndag kl 13 til en ubetydelig kamp mod Lyngby , især hvis vores nedryknings fare er langt væk .


                          Bliver også spændende at se hvor meget vinderen af nedryknings slutspillet vil satse på Europa kampene fremfor at satse på slutspil , det første fingerpeg får vi i år med Sønderjyske som jeg har som outsider til medaljeslutspil .
                          Last edited by Magge; 23-05-2016, 12:35.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Et par ord fra Kent om opstarten, det nuværende hold og mulige tilgange http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-trup...a-plads#player

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              Et par ord fra Kent om opstarten, det nuværende hold og mulige tilgange http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-trup...a-plads#player
                              Meget sync med JH; truppen er stort set på plads, men der kan komme en offensiv tilgang. I den position kan OB jo vente og se på sæsonstart, hvordan det kører, og evt. vente på spiller, der ikke fik ønskeklub eller lign. på sidstedag af vindue.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Meget sync med JH; truppen er stort set på plads, men der kan komme en offensiv tilgang. I den position kan OB jo vente og se på sæsonstart, hvordan det kører, og evt. vente på spiller, der ikke fik ønskeklub eller lign. på sidstedag af vindue.
                                Det er også fair nok. Vi har stort set truppen på plads. Start 11´eren må formodes at være det ihvertfald. Jeg er ganske fortrøstningsfuld og tilfreds, men forventer også at der lige bliver lavet en enkelt eller 2 handler sidst i august. Jeg kan ikke se vi har noget at frygte eller miste, ved at vente på en gylden mulighed.

                                Comment

                                Working...
                                X