Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
95 results in 0.0223 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Og det er i Farum kampen bliver spillet....
-
Bash skal Østerbro. I 1. Div. Mon ikke det bliver officielt 1 sep. ?
Leave a comment:
-
Stort tak til BK - en OB-legende i en stort set legendeløs tid. I hvert fald i OB.
Leave a comment:
-
De har i hvertfald fået erfaring med svære forhold og en disharmonisk trup. Det er givetvis erfaring der skal prøves og ikke læres på et akademisk trænerkursus....
Leave a comment:
-
Er der nogen der har hørt medianos special om OB - Troels Bech - BW - Thorborg osv. ( jeg har ikke. da det kræver abonnement.
Leave a comment:
-
Der har været meget debat og kritik af svingdøren i OB under Bjørn. Men rent antalsmæssigt har det ikke været unormalt
https://supersta...
Leave a comment:
-
Klubben skal drives ja, men så kunne man have ansat en driftsdirektør og sendt BW på orlov imens undersøgelsen stod på - hvis man altså mente det med,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han har alt for meget OB arv med sig, og ham kommer Thorborg til at fyre igen. I min verden er trænger klubben til et los, og jeg tror ikke Bech er manden,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis det bliver meldt ud, at alt skal undersøges og hver en sten skal vendes - intet er helligt og bl.a. bl.a. , hvordan kan dem der så burde være på...
Leave a comment:
-
Fyn er fin, men OB er til grin. Det er simpelthen gak gak godnat, det her. Der er vel for H. en grund til, TB er blevet fyret 3 gange i OB. Nu har vi...
Leave a comment:
-
Puha, når man læser den tråd fra starten, er det totalt deja vu med debatten om Alm. Jeg er enig i, at vores klub kører totalt i ring nu. Argumenterne...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Så blev det BW der fik skylden, og hvad skete der lige med den interne undersøgelse, der skulle vende hver en sten. Thorborg og de øvrige frikendt igen....
Leave a comment:
-
Er BW ikke den sportsdirektør, vi har haft, der har det flotteste CV? Det virker generelt til, at han ikke har fået det nødvendige råderum, og her peger...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ja, så indrømmede BW, at det var de manglende salg der havde indflydelse på motivationen - også Nouck https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/nyheder/efte...
Leave a comment:
Leave a comment: