Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

    På den anden side, kunne man også argumentere for, at BW havde fundet to scoops og kunne have scoret - ja, hvad var der snak om 7 mill for Helander og hvad mon buddet var fra Bundesligaen for Köhler ?

    (https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-meget-skuffet)
    Helander fik en 10 måneders kontrakt i OB.
    Har svært ved og tro på så stort et bud, men hvad ved jeg.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Har hørt langt henad vejen det samme. Den historie jeg har hørt går på, at Köhler siger til SK, at han ikke vil spille mere, da han ikke føler det er i hans egen interesse. Og at han i øvrigt har stor antipati overfor BW.
      Uforståeligt at Koehler fik tilladelse at løbe rundt i Ådalen og deltage i træningen længere efter sådan en opførsel.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Bojang, Gomez og Myhra.

        Det var jo nok den slags pengene skulle have været brugt på i sommer... men voldsomt at brænde 20 store af i et vintervindue.
        Især voldsomt fordi de blev investeret der, hvor det var mindst nødvendigt . De 20 mill har intet flyttet, hvem fanden har nået frem til at hvis man byttede Bernat, og Ivan ud med Myhra og Gomez så ville vi blive styrket nok til at stoppe den truende katastrofe?
        Last edited by Magge; 25-05-2024, 19:13.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Er ikke rigtigt overrasket over det med Köhler, jeg synes det ret hurtigt var tydeligt at OB ville få problemer med ham på midten.

          i første division må der blive plads til nogle af akademisterne, Hansborg, Juul-Sandberg, William Martin og Noah Lassen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Helander fik en 10 måneders kontrakt i OB.
            Har svært ved og tro på så stort et bud, men hvad ved jeg.

            igen; det var OB der forlangte den slags penge

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...tet-er-afgjort

            Og taget i betragtning at han på daværende tidspunkt var en vigtig spiller for os, vinduet var ved at lukke og vi generelt ikke gjorde det for godt - så mener jeg da man gjorde det rigtige i den givne situation. Det samme med Köhler. At det så er gået helt galt siden er en anden side a sagen.

            Men i bagklogskabens ulideligt klare lys skulle man selvølgelig have sendt dem videre...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
              Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.
              Det er godt nok en vild historie, hvis den er sand. Må indrømme at jeg har det lidt skidt med at jeg har en OB trøje liggende med Köhler på ryggen. Han fik så meget kærlighed fra fansene i løbet af efteråret, det har han fandeme ikke fortjent at få, hvis han har opført sig på den her måde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Har hørt langt henad vejen det samme. Den historie jeg har hørt går på, at Köhler siger til SK, at han ikke vil spille mere, da han ikke føler det er i hans egen interesse. Og at han i øvrigt har stor antipati overfor BW.
                uagtet om han kan li' BW eller ej - så undskylder det jo på ingen måde den opførsel.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Det er godt nok en vild historie, hvis den er sand. Må indrømme at jeg har det lidt skidt med at jeg har en OB trøje liggende med Köhler på ryggen. Han fik så meget kærlighed fra fansene i løbet af efteråret, det har han fandeme ikke fortjent at få, hvis han har opført sig på den her måde.
                  Samme her. Og kørte ennda ud sidste efterår til OBs træning om at få én signeret for sønnen.
                  Koehler er fir mig den største skuffelse i OB jeg nogensinde har oplevet.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Samme her. Og kørte ennda ud sidste efterår til OBs træning om at få én signeret for sønnen.
                    Koehler er fir mig den største skuffelse i OB jeg nogensinde har oplevet.
                    Ja, jeg må indrømme at jeg er ret lamslået over at det endte sådan her for ham. Jeg troede han havde en helt anden mentalitet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Ja, jeg må indrømme at jeg er ret lamslået over at det endte sådan her for ham. Jeg troede han havde en helt anden mentalitet.
                      Det troede også. I Tyskland siger vi: "Man kann den Leuten nur vor den Kopf schauen".
                      Troede han ville være den fighter og spiller vi kunne bygge på som leder på banen. Men han er vel kun en lejesvend af værste slags.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                        Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.
                        er det sandt så burde OB jo have fyret ham på gråt papir - ikke mere løn til den herre. Og så burde man jo gå efter den unavngivne klub...det kan ikke være rigtigt at de kvit og frit kan rette henvendelse til en spiller ansat i OB og på den måde få ham til at nægte at spille mere. Det er jo ikke holdbart.

                        edit: og er det sandt så forstår jeg ikke helt at SK og OB ikke har villet udtale sig - og på den måde beskytte Köhler

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Det troede også. I Tyskland siger vi: "Man kann den Leuten nur vor den Kopf schauen".
                          Troede han ville være den fighter og spiller vi kunne bygge på som leder på banen. Men han er vel kun en lejesvend af værste slags.
                          det bliver vel ikke meget værre end det her nej. Tyler B virkede bare ikke til at have evnerne - enormt dårligt scoutet. Men at sætte sig selv over holdet på den måde - så forstår man pludseligt godt at tingene falder fra hinanden.
                          Last edited by mhbp; 25-05-2024, 21:22.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            det bliver vel ikke meget værre end det her nej. Tyler B virkede bare ikke til at have evnerne - enormt dårligt scoutet. Men at sætte sig selv over holdet på den måde - så forstår man pludseligt godt at tingene alder fra hinanden.
                            Ja, men forstår ikke hvorfor han måtte trænere med længere. Det er ja dædyelig for et hold at have sådan en fyr med.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Føj for en sæson.

                              Det er ikke fordi det ikke gør ondt for det gør det - men, klubben lader sig ikke kue. Vi smøger ærmerne op, vi taget en sæson i mudderet, og så kommer vi tilbage stærkere. Det gælder også fanscenen.

                              Medierne og tidligere spillere med kæmpe nag til klubben er ved at falde over hinanden med fråde om munden for at benytte de stærkeste fraser og den mest overbevisende indignation. Problemet er, at de taler om noget de aldrig ville kunne forstå - Det fynske fodboldfælleskab dør aldrig.

                              ​​​​​​Min bøn til næste sæson er, at vi går til kampe med spillere, for hvem holdet og klubben faktisk betyder noget. De findes jo, som Slotsager så flot beviser i dag.


                              ​​​​​​

                              ​​​​​​
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

                                Man kan i hvert fald sige, at i bagklogskabens klare lys, så skulle både Helander og Köhler være solgt. Spillere der får tilbud fra højere hylder, men får nej,er sjældent motiverede.

                                jeg forstod dog godt klubben sagde nej i vinters i det håb, at OB overlevede.
                                Ja, så indrømmede BW, at det var de manglende salg der havde indflydelse på motivationen - også Nouck https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...vorfor-tror-du

                                Comment

                                Working...
                                X