Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thorborg Raus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Thorborg Raus

    Vores klub er i frit fald og der er en mand tilbage der står med lorten, Niels Thorborg. En af Danmarks rigeste, der ikke investere nok i klubben. Vi mangler nye ejere - helst mere end en, helst nogen der vil overlade driften til fodboldkyndige. OB skal sælges og der skal ryddes op.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Vores klub er i frit fald og der er en mand tilbage der står med lorten, Niels Thorborg. En af Danmarks rigeste, der ikke investere nok i klubben. Vi mangler nye ejere - helst mere end en, helst nogen der vil overlade driften til fodboldkyndige. OB skal sælges og der skal ryddes op.
    Rygtet siger at NT har sørget for at OB har et top6 budget … pengene bliver øjensynligt ikke brugt rigtigt .. men jeg kan tage fejl ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Det konsistente element i OB de sidste 13 år (+) er NT. Top 6 budget eller ej.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Rygtet siger at NT har sørget for at OB har et top6 budget … pengene bliver øjensynligt ikke brugt rigtigt .. men jeg kan tage fejl ..
        Måske derfor man har lidt undersøgelser internt nu....

        Comment


          #5
          Altid andres skyld end NT

          Comment


            #6
            Det ville klæde selveste Herren selv, NT, at stille op til en forklaring på det markværk, han selv har været toppen af kransekagen for

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Rygtet siger at NT har sørget for at OB har et top6 budget … pengene bliver øjensynligt ikke brugt rigtigt .. men jeg kan tage fejl ..
              Jeg undrer mig tit over den snak om budgettet. Hvor går de penge hen? Er det kun i Superligasspillertruppen - eller er det også med ungdom, trænere o.s.v. Jeg kan virkelig ikke se, hvem der hiver de store lønninger i Superligatruppen.

              Comment


                #8
                Jeg frygter at det er hele kulturen der er blevet rådden over tid.

                Comment


                  #9
                  - det sejler. Det skal startes helt forfra med nye ejere og nye øjne. NT har vist, at han ikke rykker OB. Han er OBs Don Ø eller Per Bjerregaard

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                    Det konsistente element i OB de sidste 13 år (+) er NT. Top 6 budget eller ej.
                    Han har jo været med meget længere end det .. i bestyrelsen siden 2000 og formand siden 2002 … jfr. wiki
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      I første omgang må man tage, hvad man kan få.

                      BW raus. Han har ødelagt den sidste rest af kultur, og det vil tage en ny sportslig ledelse år at rydde op efter. Fraset PH er han den dårligste sportsdirektør, jeg kan komme i tanke om.

                      Ejerskabet burde skamme sig. Odense har fortjent en helt anden klub, og hvis ikke de vil gøre tingene anderledes, så må de trække sig.

                      Hvem der er træner og alt sådan noget - det er helt ligegyldigt. Der skal - igen, igen og igen - startes helt forfra.

                      Alm skulle pr efterkrav få en medalje for hans integritet og evne til at udholde de forhold og den håbløse kritik.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Rygtet siger at NT har sørget for at OB har et top6 budget … pengene bliver øjensynligt ikke brugt rigtigt .. men jeg kan tage fejl ..
                        Er det ikke det der er det ømme punkt, at det åbenbart er ham der er garant for balancen. Han har jo åbenbart ikke de penge der skal til............

                        Comment


                          #13
                          det var det jeg mente med 13+ og gode resultater i en længere periode, men har OB rykket sig siden, at han satte skabet på plads og fyrede alle andre end sig selv.?

                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Han har jo været med meget længere end det .. i bestyrelsen siden 2000 og formand siden 2002 … jfr. wiki

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            I første omgang må man tage, hvad man kan få.

                            BW raus. Han har ødelagt den sidste rest af kultur, og det vil tage en ny sportslig ledelse år at rydde op efter. Fraset PH er han den dårligste sportsdirektør, jeg kan komme i tanke om.

                            Ejerskabet burde skamme sig. Odense har fortjent en helt anden klub, og hvis ikke de vil gøre tingene anderledes, så må de trække sig.

                            Hvem der er træner og alt sådan noget - det er helt ligegyldigt. Der skal - igen, igen og igen - startes helt forfra.

                            Alm skulle pr efterkrav få en medalje for hans integritet og evne til at udholde de forhold og den håbløse kritik.
                            BW kan desværre fandme god snakke og blænde og ejeren er åbenbart fraværende og udtaler sig ikke. Så frygter der sker intet og vi er bare på røven.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Det frygter jeg også.

                              Comment

                              Working...
                              X