Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fyr Troels Bech ! ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fyr Troels Bech ! ?

    Holdet har brug for nye vinde - nye inputs. Det kan godt være at truppen ikke er god - men TB har haft næsten 2 år til at få skabt en kultur og en tro på et koncept - det er på ingen måde lykkedes.

    Han KAN ikke vende det nu - det kan godt være at en anden heller ikke kan det - men der er dog en chance for at det kan ske med en anden spilfilosofi - eller måske bare en eller anden form for spilfilosofi, som man kan se i spillet. Der er ingen hoved eller hale i det det foregår - ingen automatikker, man kan bygge spillet op omkring.

    Man taber naturligvis mod FCN i weekenden og så tror jeg også, at man højest får 1 point mod SIF hjemme. Holdet er så nervøst for at fejle på hjemmebane, som man nu har gjort i flere år i træk, at det kommer til at ske igen. Så må det stå klart at TB skal væk. Hvad skal/kan TB gøre anderledes efter så lang tid for at ændre på tingene? Intet!

    Der skal en koldstart til. Man trækker bare pinen og der bliver færre point at spille om for en ny træner.
    Last edited by claudes1; 24-09-2014, 19:27.

    #2
    Det er trist, jeg har sympati for Troels og han står bestemt ikke alene med ansvaret, men nu er vi også efter min opfattelse nået til "point of no return" og jeg ved, at når jeg har den opfattelse, så kan der næppe være flere tilbage der tror Troels kan vende det. Det kommer bare ikke til at ske.

    Jesper fyrer ham ikke inden FCN kampen og jeg kan gå med til at sige Silkeborg kampen er afgørende. Sejr eller fyret.

    Jeg synes egentlig de fleste af spillerne viser vilje. De kan bare ikke på nogen måde få det til at fungere. Der er dømt mental blokering.

    Det er nu Jesper skal stige ud af sine "sikre" beslutninger. Det er piv nemt at bakke Troels op, det kan sagtens forsvares lidt endnu i det seriøse og officielle Danmark, men det giver bare den nye træner kortere tid.

    Det er nu (eller om to kampe senest) der skal trykkes på knappen. Det er sidste skud i bøssen, hvis ikke det skal hedde 1. division.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Det er trist, jeg har sympati for Troels og han står bestemt ikke alene med ansvaret, men nu er vi også efter min opfattelse nået til "point of no return" og jeg ved, at når jeg har den opfattelse, så kan der næppe være flere tilbage der tror Troels kan vende det. Det kommer bare ikke til at ske.

      Jesper fyrer ham ikke inden FCN kampen og jeg kan gå med til at sige Silkeborg kampen er afgørende. Sejr eller fyret.

      Jeg synes egentlig de fleste af spillerne viser vilje. De kan bare ikke på nogen måde få det til at fungere. Der er dømt mental blokering.

      Det er nu Jesper skal stige ud af sine "sikre" beslutninger. Det er piv nemt at bakke Troels op, det kan sagtens forsvares lidt endnu i det seriøse og officielle Danmark, men det giver bare den nye træner kortere tid.

      Det er nu (eller om to kampe senest) der skal trykkes på knappen. Det er sidste skud i bøssen, hvis ikke det skal hedde 1. division.
      Tror desværre, at ledelsen har accepteret at det hedder 1. Div. i næste sæson, ellers havde vi haft et andet transfervindue!

      Comment


        #4
        Jeg skal indrømme, at jeg har mistet troen på TB for et stykke tid siden. Samtidigt kan jeg godt se det kæmpestore problem i 1) bare at fyre en træner for at fyre ham, uden en ordentlig plan og 2) troen på at en trænerfyring i sig selv gør alt godt. Der er belæg for, at det virker, men kun midlertidigt.
        Han viste noget nosser i dag ved at komme ud til fans og tage imod møgfaldet, men det er heller ikke nosser, han mangler. Det er måske mere en virkelig, reel tro på sine spillere. Har han ikke den - eller har mistet den - så er et farvel den eneste løsning. Jeg mener absolut ikke, at alt er Bechs skyld, og jeg kan sagtens se, at han ikke har haft de bedste betingelser; men hvis han har mistet den reelle tro på det, så er skyld også ligegyldig.

        Comment


          #5
          Normalt vil en træner aldrig tale om de spillere, som han ikke har tilrådighed. JH og TB gør ikke andet. De fabler op og ned om, at der er røget ti spillere ud, og om manglende kontinuitet. Jamen de ved vi da godt. Så kom dog videre. Arbejd med det I har. Det er jo en alibitræner som henter det argument frem gang på gang. Det har OB ikke brug for. Jeg har normalt stor sympati for TB og JH, og jeg erkender at situationen er svær. Ikke desto mindre er der behov for mindre snak og mere action. Det lader ikke TB har i sinde at efterkomme det ønske. Derfor må han ud. Det er snart for sent, hvis han da ikke allerede har tabt troværdigheden indadtil. Udadtil er det vist sket.

          Og værre - TB virker faktisk som en mand, der ikke synes det er sjov. Og ikke nok med det - han virker heller ikke til at tro på, at det bliver sjovt. Det er så trist at se. Jeg har meget sympati for manden, men snoren er slidt. Håber lidt på at han er mand nok til, at trække sig fra posten.
          Last edited by Mart10; 24-09-2014, 20:08.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg skal indrømme, at jeg har mistet troen på TB for et stykke tid siden. Samtidigt kan jeg godt se det kæmpestore problem i 1) bare at fyre en træner for at fyre ham, uden en ordentlig plan og 2) troen på at en trænerfyring i sig selv gør alt godt. Der er belæg for, at det virker, men kun midlertidigt.
            Han viste noget nosser i dag ved at komme ud til fans og tage imod møgfaldet, men det er heller ikke nosser, han mangler. Det er måske mere en virkelig, reel tro på sine spillere. Har han ikke den - eller har mistet den - så er et farvel den eneste løsning. Jeg mener absolut ikke, at alt er Bechs skyld, og jeg kan sagtens se, at han ikke har haft de bedste betingelser; men hvis han har mistet den reelle tro på det, så er skyld også ligegyldig.
            Man må håbe, at man ikke laver en "LO" - hvis man driver OB ordentligt, har man allerede et par afløserkandidater på papiret. ALLE har jo kunnet se længe, at der ikke rigtig sker nogle fremskridt - så JH må simpelthen have indledt trænerskifte-arbejdet, så man ikke står uforberedt når/hvis fyringen bliver uundgåelig.

            Comment


              #7
              Troels Bech har humor - det elsker jeg
              Han kan tage imod kritik fra os fans - dejligt at vi bliver hørt af ham
              MEN, tror der kan være noget om, at han heller ikke selv har en tro på holdet. Der er så mange af vores spillere som er faldet markant i niveau hen over sommeren - her tænker jeg specielt på Ari. Min egen holdning er, at Lasse Nielsen burde være anfører, for han kommer med en gejst til hver kamp, som havde han spillet for OB i mange år.
              Jeg tænker også, at hvis vi i de næste to kampe ikke får minimum 3 point(så helst min. 4), så bliver det et farvel til Troels. Desværre.. for kan godt lide ham som træner, men han får ikke det maksimale ud af truppen.
              OBeliever

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                Tror desværre, at ledelsen har accepteret at det hedder 1. Div. i næste sæson, ellers havde vi haft et andet transfervindue!
                Ligger vi fortsat under stregen til vinter vil jeg tror der bliver hentet noget leje ind med en vis kvalitet men træerne vokser ikke ind i himlen og det koster trods alt kun 25 mio at rykke ned så det bliver vel en cost benefit med et element af chance for at få en 10. plads...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  "1) bare at fyre en træner for at fyre ham, uden en ordentlig plan"

                  Du bliver ved med at snakke om planer... Har ledelsen netop ikke haft 3-4 sæsoner til at lægge en ordentlig holdbar strategi?

                  Det er som om at hele process-snakken har lullet dig ind i at det er en strategi vi måske engang ser i fremtiden når tid og økonomi er til det... Men jvf. målsætningerne der bliver meldt ud, skal vi altså overleve i Suppen indtil da. Der bliver bare ikke handlet derefter fra øverste hold.

                  Comment

                  Working...
                  X