Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.2612 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Du mener Plzen? Zenit stillede i mere eller mindre stærkeste opstilling....
-
Leave a comment:
-
Lidt gratis reklame i en reklamefilm som bliver delt imellem 200 mio. Mennesker i øjeblikket.
Rigtig fin reklame forresten, også hvis...
Leave a comment:
-
Det er fandeme dejligt at få på plads. Her gik jeg og troede vi havde haft et dårligt transfervindue. Heldigvis kan jeg jo ikke selv vurdere den slags...
Leave a comment:
-
Især med tanke på hvor mange her på forum har råbt op om, at klubben ikke gør nok for deres fans, manglende tiltag mv. Hvilket klubben også har været...
Leave a comment:
-
Jeg synes sgu de er meget hyggelige at lytte til, når man alligevel står og bikser med aftensmaden, så smækker jeg det på. Jeg kan godt lide Morten W...
Leave a comment:
-
Ja, det ville da være ganske glimrende. Han tog dog ikke frispark i 1. Halvleg, det var Joan og AK - og det gjorde de ganske forfærdeligt, derfor må man...
Leave a comment:
-
Enig. Derfor tror jeg også det bliver følgende start-11.
Gryte
Desler - KEP - Tingager - Barrett
Edmundsson - Tverskov -...
Leave a comment:
-
Ringe, ja - Men ikke værre end hvad Jønsson præsterede i går på dødbolde. Det var til dato det værste jeg nogensinde har set. En 6-årige ville have gjort...
Leave a comment:
-
Dobbelt så mange skud på mål, og dobbelt så mange skud indenfor rammen end Plzen. Vi taber 2-0. Det virker bekendt.
Vi spillede en god...
Leave a comment:
-
Tingager kan være en glad mand, når han går hjem fra kampen.. Han ligner mere og mere det rigtige kort i CF....
Leave a comment:
-
-
I know. Enhver der selv har spillet fodbold på bare nogenlunde niveau, ved hvor svære de frispark er, så tæt på mål og mur. Der er sgu større chancen...
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: