Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Plzen-OB 8/2-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Plzen-OB 8/2-17

    Kampen er rykket 1 time

    http://www.ob.dk/artikel/plzen-rykket-en-time.aspx

    #2
    Ved nogen om kampen bliver streamet?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Ved nogen om kampen bliver streamet?
      Tror jeg ikke den gør. Vi må klare os med Twitter

      Comment


        #4
        Vi stiller som følgende:

        Sten Grytebust - Mikkel Desler, Frederik Tingager, Kenneth Emil Petersen, Joao Pereira - Casper Nielsen, Jeppe Tverskov, Jens Jakob Dyhr Thomasen, Mathias Greve - Anders K. Jacobsen, Jóan Símun Edmundsson.

        http://www.fyens.dk/modules/mobile/article?articleid=3121458&shareid=3976&hash=fcdbaf 6a152c0a482f85237086f456092da7b58b

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Vi stiller som følgende:

          Sten Grytebust - Mikkel Desler, Frederik Tingager, Kenneth Emil Petersen, Joao Pereira - Casper Nielsen, Jeppe Tverskov, Jens Jakob Dyhr Thomasen, Mathias Greve - Anders K. Jacobsen, Jóan Símun Edmundsson.

          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...f456092da7b58b
          Så er kortene blandet lidt. Det er sgu fint. Det bedste er vel at Jönsson kun fik 59 min i søndags og stadig starter ude.. Men vel også et nederlag for ham at han stadig ikke ses som mulig angriber af Kent. Og hvis han endelig gør er han 5.valg
          Bliver lækkert at spille 11 mod 11

          Comment


            #6
            Ja, det er det bedste ved opstillingen overhovedet :)

            Comment


              #7
              Jønsson ud, men så KEP ind. Hmm, jeg kan strække mig 10 1/4 mod 11 så..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Jønsson ud, men så KEP ind. Hmm, jeg kan strække mig 10 1/4 mod 11 så..
                Syntes det er fint at han får noget tid sammen med Tingager. Kunne jo være at de komplimenterede hinanden så godt at Tverskov kunne få tid på midten.
                Kunne også være at Tingager bare totalt overshiner KEP. Nemmere at se når de begge spiller i samme kamp.. Vi må se

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes det er fint at han får noget tid sammen med Tingager. Kunne jo være at de komplimenterede hinanden så godt at Tverskov kunne få tid på midten.
                  Kunne også være at Tingager bare totalt overshiner KEP. Nemmere at se når de begge spiller i samme kamp.. Vi må se
                  Ja, det bliver virkelig spændende. Nu har vi set Tingager og KEP sammen en del gange, og det har været lidt blandet følelser. Alle kampe Tverskov og KEP har spillet sammen, der har det fungeret virkelig godt. Jeg mindes også et interview med en af de to unge knægte, hvor de siger, at de føler et rigtig godt sammenspil. De klæder hinanden virkelig godt.. Hvis KEP skubbes ud, så er det fandeme et ungt hold vi stiller med. Især hvis også Barrett skubber Pereira ud. Så er det kun Festersen der vel er en af de gamle. Han skal heller ikke vide sig for sikker.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Ja, det bliver virkelig spændende. Nu har vi set Tingager og KEP sammen en del gange, og det har været lidt blandet følelser. Alle kampe Tverskov og KEP har spillet sammen, der har det fungeret virkelig godt. Jeg mindes også et interview med en af de to unge knægte, hvor de siger, at de føler et rigtig godt sammenspil. De klæder hinanden virkelig godt.. Hvis KEP skubbes ud, så er det fandeme et ungt hold vi stiller med. Især hvis også Barrett skubber Pereira ud. Så er det kun Festersen der vel er en af de gamle. Han skal heller ikke vide sig for sikker.
                    Ja vi får godt nok et ungt hold hvis det er.
                    JH fineste opgave hvis han magter det er vel at få forlænget til 2021 med Tingager,JJ,Tverskov og Joan så vi holder den gode base længere og få det krydret med Kusk til sommer. Det ville jeg gøre som sportschef

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja vi får godt nok et ungt hold hvis det er.
                      JH fineste opgave hvis han magter det er vel at få forlænget til 2021 med Tingager,JJ,Tverskov og Joan så vi holder den gode base længere og få det krydret med Kusk til sommer. Det ville jeg gøre som sportschef
                      Det kan kun gå for langsomt. Hvornår har de udløb de forskellige? Tingager er her i klubben til sommeren 2018, korrekt?
                      De snakker så meget om kontiunitet og rettidig omhu.. Jamen så kom da i gang.

                      Comment


                        #12
                        Jeg har hørt der skulle komme stream i dagens kamp mod Plzen. Jeg holder jer opdateret..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Ja, det bliver virkelig spændende. Nu har vi set Tingager og KEP sammen en del gange, og det har været lidt blandet følelser. Alle kampe Tverskov og KEP har spillet sammen, der har det fungeret virkelig godt. Jeg mindes også et interview med en af de to unge knægte, hvor de siger, at de føler et rigtig godt sammenspil. De klæder hinanden virkelig godt.. Hvis KEP skubbes ud, så er det fandeme et ungt hold vi stiller med. Især hvis også Barrett skubber Pereira ud. Så er det kun Festersen der vel er en af de gamle. Han skal heller ikke vide sig for sikker.
                          Antager du mener tverskov og Tingager ;)
                          Men et yngre hold er vel også en af de ting vi har tilstræbet siden 2010? Ser det som en fin ting, at vores hold har en gennemsnitsalder under de 27. Så længe der er mening med det.

                          Håber at Tingager og tverskov bliver blandt de første på holdkortet. Begge har stort stort potentiale

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Antager du mener tverskov og Tingager ;)
                            Men et yngre hold er vel også en af de ting vi har tilstræbet siden 2010? Ser det som en fin ting, at vores hold har en gennemsnitsalder under de 27. Så længe der er mening med det.

                            Håber at Tingager og tverskov bliver blandt de første på holdkortet. Begge har stort stort potentiale
                            Og i midterforsvaret tak!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Det kan kun gå for langsomt. Hvornår har de udløb de forskellige? Tingager er her i klubben til sommeren 2018, korrekt?
                              De snakker så meget om kontiunitet og rettidig omhu.. Jamen så kom da i gang.
                              Joan sommer 18
                              Tver sommer 19
                              Ting sommer 18
                              JJ sommer 19(gjorde det samtidig med Greve)

                              Comment

                              Working...
                              X