Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr San Pedro del Pinatar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    ..det sidste man hørte var, at han følte en prikken i låret.., og det var så prikken over iet i dette transfervindue, tjaa, det kører for os..

    Hvad man ellers har hørt om vores nytilkommere og dem som vender tilbage fra lazarettet, er historier om drillerier af Helenius, manglende fokus hos nybagte fædre, halvdelen af holdet på krykker, træner inklusiv, og..

    Mon ikke det næste bliver gruppeterapi i midtercirklen med pædagoger, psykologer og en halv lægestab? bleskift til taktikmøder og onkel Kent i centrum med sine bortforklaringer, såfremt de kan decifreres ud af hans snak der altid er skæmmes af en mand der ser ud og lyder som han gylper en halv MacFeast op igen?
    Det er altid morsomt når der bliver set ned på noget så grundlæggende, som ens psykiske velbefindende :D.
    Det er afgørende vigtigt at spillerne har det godt ... afgørende!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      KEP med god stil i dette interview. Acceptere at blive bænket til fordel for Tingager og Tverskov, hvis det ender sådan. Han pointere det samme som vi ser - Barbere Tingager børnefejlene væk, så går han en stor fremtid i møde. Han er også en af dem der rykkef sig mest sammen med JJT ifølge KEP.

      Han får desuden også lige sendt lidt stikpiller afsted mod Makrini, uden helt at gøre det. :-)

      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...eb826fb8fe6632

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Mit umiddelbare gæt ville nok ligge på 50% risiko for at han får den klassiske snørebånds-fiber. :-)
        Måske Kent kan binde ham snørebånd. Jeg gjorde det også for min søn dertid...... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Lidt mere fra Kent nede på træningslejren.

          http://www.ob.dk/artikel/kent-nielse...-til-test.aspx

          Comment


            #35
            Video med JJ som også ser gode takter

            http://www.ob.dk/artikel/thomasen-ser-gode-takter.aspx

            Comment


              #36
              Alle mand var fuldt med til dagens træning ifølge OB's instagram

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Alle mand var fuldt med til dagens træning ifølge OB's instagram
                De var så ikke fuldt med, hvis man spørger journalisterne... begge sad over intervaltræningen... Fester med is på...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  De var så ikke fuldt med, hvis man spørger journalisterne... begge sad over intervaltræningen... Fester med is på...
                  Alternativ sandhed så?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Alternativ sandhed så?
                    Måske... Kan også være praktikanten der sidder ved tastaturet som ikke har overblikket...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Måske... Kan også være praktikanten der sidder ved tastaturet som ikke har overblikket...

                      Comment


                        #41
                        Podcast 3

                        http://www.ob.dk/artikel/ob-podcast-9-februar-2017.aspx

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har ikke engang fået hørt 2´eren endnu... nogen der ved om den var noget ved..?
                          Må hellere lige få indhentet det jeg er kommet bagud...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Har ikke engang fået hørt 2´eren endnu... nogen der ved om den var noget ved..?
                            Må hellere lige få indhentet det jeg er kommet bagud...
                            Jeg synes sgu de er meget hyggelige at lytte til, når man alligevel står og bikser med aftensmaden, så smækker jeg det på. Jeg kan godt lide Morten Wamsler.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg synes sgu de er meget hyggelige at lytte til, når man alligevel står og bikser med aftensmaden, så smækker jeg det på. Jeg kan godt lide Morten Wamsler.
                              Enig, det er faktisk helt okay.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Har ikke engang fået hørt 2´eren endnu... nogen der ved om den var noget ved..?
                                Må hellere lige få indhentet det jeg er kommet bagud...
                                Tja. Har hørt dem begge. De er okay. Wamsler gør det godt

                                Comment

                                Working...
                                X