Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Plzen-OB 8/2-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vores dødbolde er den undenfløjtemig noget af det ringeste, som jeg har set.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      De første 45-60 minutter med den angriber, vi så desperat har/havde brug for, og det havde set anderledes ud. Og måske fået sparket noget rigtig selvtillid ind i holdet.

      MvH ChrisOB
      Det ville have pyntet, og sikkert set anderledes ud ja...

      Super frustrerende dette her!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        HOLD NU KÆFT, hvor får jeg lange løg over vores elendige dødbolde. Skidt på hjørne, skidt på frispark!
        Der var en anden end mig, hvor bægeret flød over til sidst :D

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Men der var stadig uskarpe afslutninger og afleveringer. Den sidste kvalitet. Så på en måde så er de snart 90 minutter PRÆCIS ligesom i efteråret.

          MvH ChrisOB
          Men det virkede langt mere målrettet i første halvleg. Ikke mere denne hjælpløsighed og boldskubberi fra højre til venstre og tilbage igen og igen. At der mangler skarphed og den sidste kvalitet er vi enig. Men lad os glade om forbedringer der var også. Især håber jeg at CN kan fiber vores spil efter det jeg ser idag fra ham. Og Tingager udvikler sig også rigtig god. Også i hensigt af det fysiske. Virker ikke mere som en lang bønnestage men som en rigtig "big guy". Om ham arbejdede ordentlig med styrketræning?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Dobbelt så mange skud på mål, og dobbelt så mange skud indenfor rammen end Plzen. Vi taber 2-0. Det virker bekendt.

            Vi spillede en god 1. Halvleg, men det blev blot cementerede, at vi simpelthen mangler en angriber.

            Tingager igen god.
            Tverskov var god.
            CN viste virkelig gode takter. Han bliver spændende at følge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Vores dødbolde er den undenfløjtemig noget af det ringeste, som jeg har set.
              Ringe, ja - Men ikke værre end hvad Jønsson præsterede i går på dødbolde. Det var til dato det værste jeg nogensinde har set. En 6-årige ville have gjort det bedre, og det er ikke engang en overdrivelse.. Jeg har bogstaveligt talt set 6-årige knægte udføre den opgave langt bedre.

              Comment


                Nægter desværre, at tro KEP ikke er i start 11 i første kamp mm han bliver skadet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Ringe, ja - Men ikke værre end hvad Jønsson præsterede i går på dødbolde. Det var til dato det værste jeg nogensinde har set. En 6-årige ville have gjort det bedre, og det er ikke engang en overdrivelse.. Jeg har bogstaveligt talt set 6-årige knægte udføre den opgave langt bedre.
                  Hvem sparkede vores dødbolde i dag ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Nægter desværre, at tro KEP ikke er i start 11 i første kamp mm han bliver skadet.
                    Enig. Derfor tror jeg også det bliver følgende start-11.

                    Gryte
                    Desler - KEP - Tingager - Barrett
                    Edmundsson - Tverskov - JJT - Casper
                    AK - Fester

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Men det virkede langt mere målrettet i første halvleg. Ikke mere denne hjælpløsighed og boldskubberi fra højre til venstre og tilbage igen og igen. At der mangler skarphed og den sidste kvalitet er vi enig. Men lad os glade om forbedringer der var også. Især håber jeg at CN kan fiber vores spil efter det jeg ser idag fra ham. Og Tingager udvikler sig også rigtig god. Også i hensigt af det fysiske. Virker ikke mere som en lang bønnestage men som en rigtig "big guy". Om ham arbejdede ordentlig med styrketræning?
                      Måske.

                      Der er bare stadig brug for den katalysator, der lige skubber de ekstra 5-10 procent ind i holdet ved at skyde bolde i kassen i både de gode og de dårlige perioder.

                      Og så kan vi konstatere, at vores reserver ikke er lige så gode som Plzens. Men det vidste jeg egentligt godt.

                      Den angriber - eller den katalysator vi så åbenlyst mangler er det, der kommer til at afgøre om det mere direkte spil rent faktisk fører til noget. Nu har vi spillet - hvad godt 2 timers ganske fornuftig bold imod 2 udmærkede modstandere; og hvad blev resultatet af anstrengelserne? 1 mål (fra en venstre back) og ingen sejre.

                      Det lyder som noget, vi har set før. Og det er jo ikke bare uheld. Det er uskarphed, som kommer af mange kampe med uskarphed - og den sidste kvalitet; som vi så desperat har brug for. At vores angribere scorer mål.

                      JJ og Casper Nielsen kan være katalysatoren for det mere direkte spil - men hvad nytter det, hvis vi ikke får noget ud af anstrengelserne? Vi burde efter første halvleg at have ført imod tjekkerne.

                      De positive ting skal fremhæves - og der er point til Kent for at JJ og Casper Nielsen måske kan blive dem, der løser midtbaneproblemet på "en anden måde", men vores angribere og offensiv spillere er simpelthen for uskarpe. Og det vil trække os ned - som det gjorde i efteråret.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        ØV at det blev 0:2. Jeg synes vi spillet godt i den første time og er mere målrettet end i efteråret. Jeg er fortrøstningfuld, men det bliver stadig et stygt forår. Der skal ikke meget til at det går helt galt, men bjørnen er ikke skudt endnu, så jeg venter med at sælge skindet. Forza Odense :)
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Dobbelt så mange skud på mål, og dobbelt så mange skud indenfor rammen end Plzen. Vi taber 2-0. Det virker bekendt.

                          Vi spillede en god 1. Halvleg, men det blev blot cementerede, at vi simpelthen mangler en angriber.

                          Tingager igen god.
                          Tverskov var god.
                          CN viste virkelig gode takter. Han bliver spændende at følge.
                          Helt enig i analysen. Hvad fanden sker der for, at samtlige spillere bliver forvirrede 8-årige pigespejdere, lige så snart vi nærmer os modstanderens felt? Og der skal jeg så med det samme undskylde til pigespejderne, som sandsynligvis har langt mere gåpåmod og fandenivoldskhed end OBs offensiv.

                          Men manglen på aggressivitet på andenbolde og dødbolde, opportunisme i presspillet, kvalificerede forsøg udefra (pånær CNs) og gode afslutninger er vild. Det er dybt, dybt bekymrende at mål stadigvæk virker næsten lige så svære at lave som fred i Mellemøsten.

                          Comment


                            Så ikke kampen, men det lyder til at vi skal være forbandet igen..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              Så ikke kampen, men det lyder til at vi skal være forbandet igen..
                              I det store hele, ja; men der er stadig nogle ret positive ting at tage med: JJ og Casper Nielsen ser rigtigt gode ud.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hvem sparkede vores dødbolde i dag ?
                                Har ikke overblikket over 2. halvleg, kan ikke engang huske hvem der lavede den sidste totalkikser lige før slutføjtet, men lagde mærke til CN havde 2 i første halveg... Havde håbet han kunne være "frelseren" på det punkt, men den ene var en meter over græsset lige ind i modstanderen, den næste en ballonbold der var for høj... så der var ikke noget at hente der...
                                Joan mener jeg stod for hjørneparket i 1. halvleg...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X