start 11:
Myhra
McCoy Askou Pauli Magnus
Falk Juul
Arp
GG Ganaus Keskinen
...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
11 results in 0.0059 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Kamptråd Randers - OB 13/09/2026
- Likes 2
-
Optakt. OB - Midtjylland lørdag d.19.9 kl.18.00
Søndag aften. En travl vagt på arbejdet er slut og kommer ud til min mobil og ser OB har vundet over Randers. En rigtig dejlig køretur hjem den aften
....
-
Sæsonen 2026/2027
Så er kampprogrammet landet for den nye sæson. Vi starter i Viborg i første spillerunde, og generelt er det svært at vide hvor klubberne (os selv inkl.)...
- Likes 1
-
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Silly season https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-paa-fremtiden
Vintervinduet førte til lektier igen, igen og på trods af der i to vinduer...Last edited by Plum; 22-02-2026, 20:20.
-
Julian Pauli
Julian Pauli fortjener vel også en egen tråd.
Snakkede i dag med en inkarneret Koeln-fan som også har lidt kendskab af Superligaen om Julian....
- Likes 10
-
Optakt: Randers - Odense, 13. sep. 2026
Stemmer fra Ådalen spekulerer, på baggrund af fredagens terning, i en 4-3-3 opstilling med smallere kanter:
Myhra
McCoy, Askou, Pauli,...
-
Det 'nye OB' og talenterne
Siden farvel til Lars Olsen har vi set lidt mere til de unge talenter. Et af dem er i hvert fald ok tilfreds med spilletid: http://www.bold.dk/nyt/Ung-OBer-Gaaet-over-al-forventning...
-
Betano Pokalen 2026/27
Det ser ud til at OB indtræder i pokalturneringens 2. runde, hvortil der er lodtrækning på torsdag 6. august.
Jeg håber personligt på et lokalt...
-
Tidligere OB´spillere
- Likes 1
-
Modernisering af stadion
Odense Kommunes borgmester Peter Rahbæk Juel vil afsætte midler i kommunens budget til forbedring af Odense Stadion. To-cifret millionbeløb. Specialudgave...
- Likes 3
-
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
jeg synes der skulle være en selvstændig tråd om dette (desværre) så vigtige emne.
I dagens Tipsblad er der en oversigt over transferaktivteten...
- Likes 2