Hej. Er der nogen, der ved, om man kan købe FM 2016 med rabat? Det plejer, man at kunne? Jeg er lidt for nærig til at betale 55€, når jeg plejer kun at give 30€.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fm 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Har folk ellers gjort sig nogle erfaringer med, hvad der virker i det nye FM?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægTak!
Har folk ellers gjort sig nogle erfaringer med, hvad der virker i det nye FM?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægEr jeg den eneste, der hader det nye grafisk layout for spillet? det startede med 15, og nu igen i 16, hader holdudvælgelsesdelen især, det taktiske, helt enkelt afskyeligt, så jeg gider ikke spille de nye versioner.
Comment
-
Jeg vender mig altid til layoutet, når jeg har spillet det i rum tid.
Jeg synes, at jeg har knækket lidt af koden. Man skal så vidt som muligt prøve, at give spillerne roller alt efter, hvor de har deres styrker i en højere grad end i '15.
Derudover, så træner jeg også spillerne i de roller, som de har, for at gøre dem endnu bedre. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvilken angriber, der er bedst, om det er AK, Festersen, eller Zohore.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægEnig. Har købt alle FM indtil sidste år og kommer næppe til at købe flere. Spiller selv FM11, da det i mine øjne er det seneste gode FM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægOK, hvad gør det specielt godt synes du? vil overveje det. Bliver der stadig lavet opdateringer, ellers kører du bare spillet fra scratch?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægMht skins kan man jo bare hente et skin der passer til. Jeg hader også designet i de nyere udgaver, men på fm-base er der masser forskellige skins man kan hente. Ikke valid grund til ikke at hente det nye spil imo ;)
Comment
Comment