Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fm 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fm 2016

    Hej. Er der nogen, der ved, om man kan købe FM 2016 med rabat? Det plejer, man at kunne? Jeg er lidt for nærig til at betale 55€, når jeg plejer kun at give 30€.

    #2
    http://www.cjs-cdkeys.com/products/F...For-Steam.html

    Comment


      #3
      Tak!

      Har folk ellers gjort sig nogle erfaringer med, hvad der virker i det nye FM?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Tak!

        Har folk ellers gjort sig nogle erfaringer med, hvad der virker i det nye FM?
        Er jeg den eneste, der hader det nye grafisk layout for spillet? det startede med 15, og nu igen i 16, hader holdudvælgelsesdelen især, det taktiske, helt enkelt afskyeligt, så jeg gider ikke spille de nye versioner.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Er jeg den eneste, der hader det nye grafisk layout for spillet? det startede med 15, og nu igen i 16, hader holdudvælgelsesdelen især, det taktiske, helt enkelt afskyeligt, så jeg gider ikke spille de nye versioner.
          Enig. Har købt alle FM indtil sidste år og kommer næppe til at købe flere. Spiller selv FM11, da det i mine øjne er det seneste gode FM.

          Comment


            #6
            Spiller 2014 med lidt opdateringer, synes det er det bedste... Stod også af da 2015 kom, prøvede en demo og var ikke imponeret...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Jeg vender mig altid til layoutet, når jeg har spillet det i rum tid.

              Jeg synes, at jeg har knækket lidt af koden. Man skal så vidt som muligt prøve, at give spillerne roller alt efter, hvor de har deres styrker i en højere grad end i '15.

              Derudover, så træner jeg også spillerne i de roller, som de har, for at gøre dem endnu bedre. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvilken angriber, der er bedst, om det er AK, Festersen, eller Zohore.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Enig. Har købt alle FM indtil sidste år og kommer næppe til at købe flere. Spiller selv FM11, da det i mine øjne er det seneste gode FM.
                OK, hvad gør det specielt godt synes du? vil overveje det. Bliver der stadig lavet opdateringer, ellers kører du bare spillet fra scratch?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  OK, hvad gør det specielt godt synes du? vil overveje det. Bliver der stadig lavet opdateringer, ellers kører du bare spillet fra scratch?
                  Der sker er ikke sket så meget nyt, men det taktiske layout er ændret en del, og er blevet mere visuelt. Altså, der plejer jo at komme nogle patch løbende, men som det er lige nu så skiller det sig ikke så meget ud fra 15.

                  Comment


                    #10
                    Mht skins kan man jo bare hente et skin der passer til. Jeg hader også designet i de nyere udgaver, men på fm-base er der masser forskellige skins man kan hente. Ikke valid grund til ikke at hente det nye spil imo ;)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Mht skins kan man jo bare hente et skin der passer til. Jeg hader også designet i de nyere udgaver, men på fm-base er der masser forskellige skins man kan hente. Ikke valid grund til ikke at hente det nye spil imo ;)
                      Men vil et skin ændre måden man sætter hold på?

                      Comment

                      Working...
                      X