"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg kan se Darko Bodul er 1. Angriber i Amkar Perm i den russiske premier league. Vildt nok. Godt nok et bund-midterhold, men stadigvæk... Han var godt nok ringe. Han starter også inde mod CSKA Moskva i dag.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
I TV-klippet nederst refererer Luna Christofi til den kendsgerning, at Eriksen blev den første dansker til at score imod Real Madrid siden den berømte OB-kamp. Eriksen svarer: "Det bliver ved rødderne, jeg er jo også fra Odense..". Vi ved godt, du er fra Middelfart, Christian, men dejligt at du ikke har glemt din OB-tid. Det var lidt fedt at høre.
I TV-klippet nederst refererer Luna Christofi til den kendsgerning, at Eriksen blev den første dansker til at score imod Real Madrid siden den berømte OB-kamp. Eriksen svarer: "Det bliver ved rødderne, jeg er jo også fra Odense..". Vi ved godt, du er fra Middelfart, Christian, men dejligt at du ikke har glemt din OB-tid. Det var lidt fedt at høre.
Ja det var dejligt. Havde han nu sagt at han også var gammel striwer ville begejstringen ingen ende have taget :)
- Norbert Elgert -
Selvom han ikke var den store tekniker, og nogle gange ødelagde vores spil. Så er han en af de helt store fra de gode år. Fuck nogle kasser han lavede, og fight uden lige.
Comment