Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dejligt at se Falk ryger mere og mere ud af "1. Holdet" hos FCK.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ja ingen ved jo om han var slået igennem i Odense om han så havde fået en længere kontrakt. Jeg havde faktisk helt glemt ham. Mon ikke OB trods alt er stærkere besat end sarpsborg?
      Øhhh hvordan kan man påstå det? den sædvanlige undervurdering af norsk fodbold?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Øhhh hvordan kan man påstå det? den sædvanlige undervurdering af norsk fodbold?
        Bare min mening om de to hold rent styrke mæssigt. Vi har desværre en træner der måske er det største problem. Han formår ikke at få det bedste frem i truppen. Ja han formår vel ret beset ikke at få noget som helst ud af den.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Jeg føler mig ikke så sikker på, at OB automatisk ville rykke op igen, hvis man spillede i 1. division. Vores gamle 1. divisionshold fra 98/99 var LANGT stærkere end den nuværende trup.
          Sammenholds mæssigt var de nok stærkere, men det er et ungt hold vi har og det der er på vej, ser i mine øjne ok ud.

          Men lad os nu ikke male fanden på væggen.

          Comment


            Sjov historie om hvordan Michael Buchholtz fandt Utaka og fik ham til prøvetræning.

            http://www.bt.dk/superligaen/utrolig...er-til-klubben

            Comment


              Ifølge Lars Jacobsen i "Fodboldministeriet" så fik Søren Andersen skrevet ind i sin kontrakt i AGF, at hvis Troels Bech nogensinde blev træner, så var Søren fritstillet
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Ja hørte den godt. Synes faktisk 'fodboldministeriet' er en ganske hæderlig podcast. Til tider ret så sjov faktisk. Wolny og Lars Jacobsen ping pong'er godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
                  Ja hørte den godt. Synes faktisk 'fodboldministeriet' er en ganske hæderlig podcast. Til tider ret så sjov faktisk. Wolny og Lars Jacobsen ping pong'er godt.
                  Det er ret morsomt, ja. Jacobsen er voldsomt meget bedre i medierne end jeg nogensinde ville have troet. Han er ret god på tv også.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det er ret morsomt, ja. Jacobsen er voldsomt meget bedre i medierne end jeg nogensinde ville have troet. Han er ret god på tv også.
                    Enig... På det område må jeg bare have respekt for LJ. Det bliver ikke pakket ind, og det er ikke en indviklet omgang når han forklarer hvad han nu engang mener og føler...
                    Det kan jeg godt lide...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ender/side/0/1
                      hvor er Høgh??
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Vær nu ikke fjollet. Alle ved, at der ikke blev spillet rigtig fodbold i Danmark før Superligaen og FCK kom til i '91-92. Og da Høghen spillede mange af sine kampe før, tæller de naturligvis ikke!
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Momo er havnet i Nykøbing til årsskifte.
                          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3082477

                          Ham og N'Koum havde indbygget lønstigninger hver sæson. Så havde vi åbenbart to ret dyre herrer med begrænset spilletid der..
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Momo er havnet i Nykøbing til årsskifte.
                            http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3082477

                            Ham og N'Koum havde indbygget lønstigninger hver sæson. Så havde vi åbenbart to ret dyre herrer med begrænset spilletid der..
                            Det er til grin!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Jvf. superstats så har Høgh spillet 262 kampe for OB i superligaen. Han missede 2 kampe i efteråret ´91. Samme år lå OB sidst ved efteråret og var derfor ikke med i Superligaen i foråret, men spillede i Kvalifikationsligaen. Der blev der i forået '92 spillet 14 kampe.
                              I ´98 rykkede OB ned og derfor var der 33 potentielle kampe mere i '98/'99 som han heller ikke havde i Superligaen.

                              Så havde han spillet i samtlige kampe fra Superligaen blev indført til hans pension, så var han endt på 311 kampe. Havde Superligaen eksisteret i hele hans karriere så kunne jeg godt forestille mig, at han lå som nr 1 med et godt spring ned til næste spiller.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Toke Se indlæg
                                Jvf. superstats så har Høgh spillet 262 kampe for OB i superligaen. Han missede 2 kampe i efteråret ´91. Samme år lå OB sidst ved efteråret og var derfor ikke med i Superligaen i foråret, men spillede i Kvalifikationsligaen. Der blev der i forået '92 spillet 14 kampe.
                                I ´98 rykkede OB ned og derfor var der 33 potentielle kampe mere i '98/'99 som han heller ikke havde i Superligaen.

                                Så havde han spillet i samtlige kampe fra Superligaen blev indført til hans pension, så var han endt på 311 kampe. Havde Superligaen eksisteret i hele hans karriere så kunne jeg godt forestille mig, at han lå som nr 1 med et godt spring ned til næste spiller.
                                Det er jo helt til grin med sådan en statistik. Man skulle ikke tro der blev spillet fodbold i Danmark før superligaen blev indført.

                                Comment

                                Working...
                                X