Han havde nok købt ham tilbage
Nogen der ved hvorfor han skifter igen så hurtigt??
Succes eller ville de af med ham?
Jeg har kigget flere gange på SCR Altachs homepage. Bodul havde temmelig spilletid, men var ikke altid sæt. Han scorede 1 mål i en af de sidste kampe.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Hvis bare nogen havde fortalt dem at han kun er "teknisk dygtig og god til at score i feltet" mandag til fredag...
Og hvor er jeg i øvrigt glad for at det ikke er OB, som har valgt at gøre Troels Bech til sportsdirektør..
min forestilling om skotsk træningskultur er at Bodul bliver pløjet ned og heller ikke man-fre. "bliver god til at score i feltet"....stakkels Dundee, hvem bilder dem sådan noget ind
Dundee Uniteds manager Jackie McNamara siger "Darko Bobul er en rutineret kvalitetsangriber" og "...så snart vi så vi kunne sikre os Bodul var vi ikke i tvivl. Han vil underholde og begejstre vores fans"
Han bliver den nye uhyre af Loch Ness. Bør være meget farlig, men aldrig rigtig set i aktion ... bare legendarisk.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment