Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tidligere OB´spillere
Collapse
X
-
Niclas Vemmelund kommer sgu da lidt rundt og ser verden. Han skifter til Derry City i den bedste irske række.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...er-til-irland/
Hvis jeg var en fodboldspiller der ikke helt havde niveau til Superligaen, tror jeg sgu også det ville være mit valg at rejse rundt og få nogle oplevelser, frem for at spille dansk 1. eller 2.division i Holbæk eller Middelfart."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNiclas Vemmelund kommer sgu da lidt rundt og ser verden. Han skifter til Derry City i den bedste irske række.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...er-til-irland/
Hvis jeg var en fodboldspiller der ikke helt havde niveau til Superligaen, tror jeg sgu også det ville være mit valg at rejse rundt og få nogle oplevelser, frem for at spille dansk 1. eller 2.division i Holbæk eller Middelfart.
Selv en ret habil spiller som Ken Ilsø gør det samme. Han spiller pt. et sted i Østen. Jeg så et interview med ham her forleden, hvor han fortalte at han via fodbolden søgte en masse personlige oplevelser rundt om i verden. Man forstår det godt. Jeg gør i hvert fald.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægTidligere OB-spiller? ;-) ;-)http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægUngdomsspiller. Bl.a. U19-keeper...
Comment
-
Anders Lindegaard sad for 3. kamp i træk end ikke på bænken for WBA.
Nogen der har status på, om han kunne være på vej videre?
Ifølge transfermarkt har Lindegaard spillet 98 førsteholdskampe siden sin debut for OB.
Seneste Instagramopdatering viser ham bage med sin søn. Det er jo meget sødt, men jeg forstår ikke, han ikke virker til at prioritere førsteholdsfodbold noget højere.
Hvor jeg dog håber OB prøver at overtale ham. Om det er muligt ved jeg ikke. Men prøve skal man da. AL må da snart ønske at prøve sig selv af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægAnders Lindegaard sad for 3. kamp i træk end ikke på bænken for WBA.
Nogen der har status på, om han kunne være på vej videre?
Ifølge transfermarkt har Lindegaard spillet 98 førsteholdskampe siden sin debut for OB.
Seneste Instagramopdatering viser ham bage med sin søn. Det er jo meget sødt, men jeg forstår ikke, han ikke virker til at prioritere førsteholdsfodbold noget højere.
Hvor jeg dog håber OB prøver at overtale ham. Om det er muligt ved jeg ikke. Men prøve skal man da. AL må da snart ønske at prøve sig selv af."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAL ligner desværre en der hellere vil leve det glamurøse liv i England end at spille et sted som hans niveau rækker til..
Og det kunne være ved os. Med mindre der kommer en skade vil han forblive 3. Målmand resten af sæsonen
Jeg forstår ham godt. Money Talks.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSådan helt seriøst...hvis man bliver viftet om næsten med en kæmpe check - ved ikke, hvad han tjener nu - men lad os lege med et beløb på 10 mio kr (faktisk tror jeg, det beløb er højere), så ville jeg sgu også vælge en bænkplads i verdens bedste liga, hvis mit alternativ var at spille i en lunken superliga i Danmark for en løn på 2-3 mio kr.
Jeg forstår ham godt. Money Talks.
Men han har altså tjent 20+mill de sidste mange år og fylder snart 32 år...
Jeg ville overveje kraftigt at vende hjem og få splinterne trukket ud af røven, af en massør fra OB' team...
Med bonusser og forskellige reklame deals må han have tjent over 100 mill i sin karriere og burde have til resten af sine dage hvis man lever med måde.
Comment
Comment