Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Djiby har scoret seks mål i fire kampe i den næstbedste amerikanske række.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...skrifter-i-usa

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mikkelsen matchvinder

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...il-cup-triumf/

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Vi taler om nuværende prisskilt, ikke hvad det kan blive.
    Der er ingen måde en 23årig angriber i Championship kun koster 2 millioner £, hvis han bare kommer over 10 mål i sæsonen. Zohore har bevist, at han kan score i England, og han er ung. Allerede der er vi oppe omkring 5 milllioner £.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    En 23-årig spiller, der har scoret 8 mål i 20 kampe i Championship? Hvis han forsætter på den måde kommer han snarere i retning af de 80-100 mil., de engelske priser taget i betragtning. Men 170 får de ikke for ham.

    Edit: Tjek priserne på spillere som Ross McCormack, Andre Gray og Jonathan Kodja.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Kodjia
    Vi taler om nuværende prisskilt, ikke hvad det kan blive.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ingen vil købe Zohore for 170 mio. kr. - Han pointere blot at alle spillere er til salg, og hvis han skulle sælge Zohore, så skal klubberne altså op på 170 mio. kr., og det tør jeg godt at love, IKKE kommer til at ske. 20-30 mio. er mere realitisk.
    En 23-årig spiller, der har scoret 8 mål i 20 kampe i Championship? Hvis han forsætter på den måde kommer han snarere i retning af de 80-100 mil., de engelske priser taget i betragtning. Men 170 får de ikke for ham.

    Edit: Tjek priserne på spillere som Ross McCormack, Andre Gray og Jonathan Kodja.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Kodjia
    Last edited by Onkel Riffel; 12-03-2017, 15:59.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ingen vil købe Zohore for 170 mio. kr. - Han pointere blot at alle spillere er til salg, og hvis han skulle sælge Zohore, så skal klubberne altså op på 170 mio. kr., og det tør jeg godt at love, IKKE kommer til at ske. 20-30 mio. er mere realitisk.
    Jeg er helt enig med dig :-)

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ingen vil købe Zohore for 170 mio. kr. - Han pointere blot at alle spillere er til salg, og hvis han skulle sælge Zohore, så skal klubberne altså op på 170 mio. kr., og det tør jeg godt at love, IKKE kommer til at ske. 20-30 mio. er mere realitisk.
    Jeg er helt enig med dig :-)

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Ingen vil købe Zohore for 170 mio. kr. - Han pointere blot at alle spillere er til salg, og hvis han skulle sælge Zohore, så skal klubberne altså op på 170 mio. kr., og det tør jeg godt at love, IKKE kommer til at ske. 20-30 mio. er mere realitisk.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Zohore brager igennem i England lige pt., og har nu fået et prisskilt på sig, hvis han endelig skulle sælges (manageren ønsker ikke at sælge ham) - 170 mio kr. - vanvittigt!

    http://www.bt.dk/fodbold/koebt-for-s...llioner-kroner

    Leave a comment:


  • Dinjo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Falk Scorer mod Ajax og får topkarakter,

    Citat ekstrabladet.

    Scorede efter blot 26 sekunder og leverede en stor indsats. Enormt løbearbejde i begge ender af banen. En kamp på højt internationalt niveau.
    Håber han bliver solgt til udlandet og får en flot og gloværdig karriere! Det vil gøre det lidt nemmere for mig at juble når han spiller godt :D. Nyder stadig at se ham spille som jeg gjorde i hans OB tid, det gør stadig bare ondt at side med et spil på læben, når trøjen han bærer er en anden dansk klub. Han er sgu en dygtig spiller, og håber han kommer retur til OB en dag!

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Falk Scorer mod Ajax og får topkarakter,

    Citat ekstrabladet.

    Scorede efter blot 26 sekunder og leverede en stor indsats. Enormt løbearbejde i begge ender af banen. En kamp på højt internationalt niveau.

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox
    Ari som cf? På DEN idé kom ikke engang Kent...



    Nej. Det var næsten den eneste plads han ikke spillede i marken

    Så tror jeg at jeg som modstander ville spille en del på høje bolde i feltet

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Så scorede Zohore lige igen for Cardiff. Kører sgu meget godt for ham pt.
    Den succes kan man da godt unde ham.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ari som cf? På DEN idé kom ikke engang Kent...
    Nej. Det var næsten den eneste plads han ikke spillede i marken

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og Skulason spillede 90 min igår i midtforsvaret for Lokeren.. Til nul
    Ari som cf? På DEN idé kom ikke engang Kent...

    Leave a comment:

Working...
X