Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Må tilstå at Rasmus Falk ser frygtindegydende ud for FCK. Det betyder så meget, hvilke spillere man har omkring sig. Er bange for han kan sælges for 50 millioner om et år. Fatter stadig ikke, at han ikke vil prøve sig af i udlandet. Han er alt for god til at rende rundt i parken og spille mod de her lallende amatørhold i ligaen. Spild af talent er det.
    Last edited by StateTrooper; 07-08-2016, 12:01.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Suuuuuuuuuper

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...spiller-i-juli

      Comment


        Ved ikke om folk har lagt mærke til det. Men Utaka bomber i den japanske J.League 1 med Hiroshima. Nr 1 på topscorer listen med 16 basser.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
          Ved ikke om folk har lagt mærke til det. Men Utaka bomber i den japanske J.League 1 med Hiroshima. Nr 1 på topscorer listen med 16 basser.
          Fedt for ham. Men mon ikke at Japan svarer til noget 1-2 div her hjemme?

          Comment


            Tror de en del bedre end anden div. Men nu kender jeg ikke så meget til ligaen, udover at Bundesligaen henter utallige spillere derfra. Så noget niveau må den have.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fedt for ham. Men mon ikke at Japan svarer til noget 1-2 div her hjemme?
              Det må det jo. De er jo orientalere!

              (Ja, undskyld, men det er bare så typisk dansk at gå ud fra, at alt man ikke kender noget til, må være dårligere end det vi har.)

              J-League har langt større befolkningsgrundlag, langt flere tilskuere, langt flere penge og markedsføringsgrundlag og langt større mediebevågenhed end Dansk Superliga. Mon ikke fodbolden kan måle sig med vores 1. division?
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det må det jo. De er jo orientalere!

                (Ja, undskyld, men det er bare så typisk dansk at gå ud fra, at alt man ikke kender noget til, må være dårligere end det vi har.)

                J-League har langt større befolkningsgrundlag, langt flere tilskuere, langt flere penge og markedsføringsgrundlag og langt større mediebevågenhed end Dansk Superliga. Mon ikke fodbolden kan måle sig med vores 1. division?
                Så du fornærmer mig med at være halvracist men ender med at komme til stort set samme konklusion

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så du fornærmer mig med at være halvracist men ender med at komme til stort set samme konklusion
                  Det var et retorisk spørgsmål. Jeg er ret sikker på, at J-League som minimum kan måle sig med Superligaen. De par kampe jeg har set derfra (indrømmet, det er et par år siden), var i hvert fald både langt hurtigere og bedre spillet end dansk 1. division.

                  Men ok, det er svært at sammenligne, når de ikke spiller kampe mod europæiske hold.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...jerner/6232298
                    OB har gjort det godt ... KB begge?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...jerner/6232298
                      OB har gjort det godt ... KB begge?
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ke-stjernekoeb
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Åh, Lars Elstrup. Den er vist stadig ikke helt 100 på øverste etage:
                        http://www.fyens.dk/indland/Tidliger...rtikel/3050802
                        "Jeg kunne allerede under sagen mærke, at jeg ikke blev frikendt. Jeg blev slagtet. Jeg kunne mærke, hvad domsmændene ville lægge vægt på, og hvordan systemet, retssystemet arbejder i Danmark i alle slags retssager. Der tænker jeg på, at det var det samme som med Jesus, som blev forrådt af sine egne"

                        Elstrup dømt for vold og trusler.

                        Comment


                          Folk laver sjov med en dybt psykisk syg mand. Hvad fanden sker der for dem?
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Folk laver sjov med en dybt psykisk syg mand. Hvad fanden sker der for dem?
                            Der var også et par stykker på twitter, der gjorde sig lystige. Med tårelatter-smileys og hele pivtøjet. Jeg skrev til et par af de værste, bl.a en tv-kommentator(!).

                            Jeg synes det er usmageligt, at Fyens bringer historien med navn og billede, og undskylder sig med, at "han stillede op til interview". De kender historien, og nogen gange er det altså tilladt lige at stoppe op og trække vejret, og hjælpe med at beskytte folk fra sig selv.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så vred, hvad fanden bilder folk sig ind!!

                              De har nu redigeret artiklen og skrevet følgende: OPDATERET: Vi skrev tidligere navn på den 53-årige mand. Det har vi af etiske hensyn fjernet.


                              Men hvad fanden tænker redaktøren på til at starte med!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så vred, hvad fanden bilder folk sig ind!!

                                De har nu redigeret artiklen og skrevet følgende: OPDATERET: Vi skrev tidligere navn på den 53-årige mand. Det har vi af etiske hensyn fjernet.


                                Men hvad fanden tænker redaktøren på til at starte med!

                                One word: Clicks

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X