Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Falk har lige scoret et fantastisk mål mod esbjerg. - har han ikke scoret i hver kamp han har fået for FCK indtil videre?
    Var slet ikke klar over at han kunne skyde sådan til en bold.. Det har han da aldrig gjort i OB

    Comment


      Jeg husker et par kasser hvor han hamre den ind, men jeg husker ikke at han har scoret tre kampe i streg for os?
      Man må desværre bare sige, at det ser ud til at det er det rigtige valg han har truffet. Han fungerer MEGET bedre i FCK. Det gør virkelig ondt at tænke på, at vi har fået lige præcis 0 kroner for ham. De sælger ham for 35-45 mio. om et år eller to.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Falk har lige scoret et fantastisk mål mod esbjerg. - har han ikke scoret i hver kamp han har fået for FCK indtil videre?
        Jo, han har scoret en gang i hver af de 3 kampe han har spillet i FCK :-/
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg husker et par kasser hvor han hamre den ind, men jeg husker ikke at han har scoret tre kampe i streg for os?
          Man må desværre bare sige, at det ser ud til at det er det rigtige valg han har truffet. Han fungerer MEGET bedre i FCK. Det gør virkelig ondt at tænke på, at vi har fået lige præcis 0 kroner for ham. De sælger ham for 35-45 mio. om et år eller to.
          Tja.. Det skulle heller ikke undre mig. Bare ærgeligt at Falk ikke har et gen ligesom Marxsø, Phiri osv der forlænger så ens klub får den transfer den fortjener.. Eller i det mindste offentligt give udtryk for at han godt ville have givet noget tilbage for alle de gode år.
          Men 35-45 mill vil vel stadig give en del udviklingspenge..

          Spændende er vel også om FCK bliver hans nye "Dansk Klub".. Altså når han vender hjem fra udlandet engang.. Ville ikke komme bag på mig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tja.. Det skulle heller ikke undre mig. Bare ærgeligt at Falk ikke har et gen ligesom Marxsø, Phiri osv der forlænger så ens klub får den transfer den fortjener.. Eller i det mindste offentligt give udtryk for at han godt ville have givet noget tilbage for alle de gode år.
            Men 35-45 mill vil vel stadig give en del udviklingspenge..

            Spændende er vel også om FCK bliver hans nye "Dansk Klub".. Altså når han vender hjem fra udlandet engang.. Ville ikke komme bag på mig
            Det ville heller ikke komme bag på mig ..det er en underlig fornemmelse.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det ville heller ikke komme bag på mig ..det er en underlig fornemmelse.
              Ja det er det. Meget

              Comment


                Tørnes til Holland...

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/officielt-michael-toernes-rykker-til-holand
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Mon ikke han er hyret til at vaske klubbens spillerbus og biler? Jeg mener, han kommer jo med indbygget sæbe i handskerne?
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Mon ikke han er hyret til at vaske klubbens spillerbus og biler? Jeg mener, han kommer jo med indbygget sæbe i handskerne?
                    Han stod nogle ok kampe for os. Ingen svipsere.

                    Comment


                      Som jeg har forstået det, så er han købt ind i Vitesse som 3. Målmand. Han bliver ikke førstevalg og kan højst skubbe 2. målmanden tilbage i rækken.. Tørnes er en OK målmand, men han er ikke god nok til at være første keeper i en klub som Vitesse.

                      Comment


                        Forstår virkelig ikke hvorfor Falk ikke starter inde for FCK!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Forstår virkelig ikke hvorfor Falk ikke starter inde for FCK!
                          Han har jo spillet meget, tror det er meget fornuftigt han starter ude, og så kommer ind og kan afgøre kampen.

                          Taktisk og så vil de sikkert også beskytte deres guldfugl.

                          Comment


                            De statser på fysikken i denne kamp

                            Comment


                              Så kommer Falk ind i kampen mod Astra, og laver en assist efter fem minutter. Han er godt nok startet skræmmende godt i FCK.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Så kommer Falk ind i kampen mod Astra, og laver en assist efter fem minutter. Han er godt nok startet skræmmende godt i FCK.
                                Mon ikke han bliver udtaget til A-Landsholdet.

                                Comment

                                Working...
                                X