Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper Larsen til OL

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kasper Larsen til OL
      Pfft. Så meget 10 sekunder siden.

      Comment


        Og Emil Larsen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Pfft. Så meget 10 sekunder siden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og Emil Larsen
            Ok, den får du.

            Fuldstændig off topic, men det er jo også den del af foraet: Jeg synes det er cool nok, at Niels Frederiksen ikke er bange for at sige "medaljer". Selvfølgelig med forbehold osv., men.. Cool nok at turde nævne det som en mulighed.

            Comment


              DH scorer mod Wolfsburg

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...-i-basel-test/

              Comment


                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-i-middelfart/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne være godt for ham hvis han kan få en god opstart og spille en sæson uden de større skader (7-9-13).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Kunne være godt for ham hvis han kan få en god opstart og spille en sæson uden de større skader (7-9-13).
                    Jeg glæder mig bare til den dag hvor han vender tilbage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg glæder mig bare til den dag hvor han vender tilbage
                      Det bliver også vildt.

                      Men derfor må han jo godt få noget held i sprøjten indtil da :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det bliver også vildt.

                        Men derfor må han jo godt få noget held i sprøjten indtil da :)
                        Bestemt :). Er sikker på han kommer en dag. Håber bare at det er inden han bliver alt for gammel

                        Comment


                          Man tør jo næsten ikke skrive det, men for satan hvor har Ramus F. været god for FCK i de to CL-kampe mod Crusaders. Ja, det er et ringe hold, men han har alligevel været mom i de to kampe. Især i går var han urørlig.

                          Jeg var meget i tvivl, om han ville komme i nærheden af at slå Kusk eller Verbic af, men Kusk har virket blodfattig, og Verbic mangler lidt i sin defensive diciplin. Jeg ville desværre ikke blive overrasket, hvis han bliver en enddog meget markant profil for dem i løbet af de næste par år.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Man tør jo næsten ikke skrive det, men for satan hvor har Ramus F. været god for FCK i de to CL-kampe mod Crusaders. Ja, det er et ringe hold, men han har alligevel været mom i de to kampe. Især i går var han urørlig.

                            Jeg var meget i tvivl, om han ville komme i nærheden af at slå Kusk eller Verbic af, men Kusk har virket blodfattig, og Verbic mangler lidt i sin defensive diciplin. Jeg ville desværre ikke blive overrasket, hvis han bliver en enddog meget markant profil for dem i løbet af de næste par år.
                            Ja han har imponeret - viser han har yderligere potentiale end han havde mulighed for at vise i OB, med bedre spiller omkring ser det ud til at han kan rykke sig meget yderligere.

                            Kæmpe fan af RF mens han spillede i OB, ser ham lidt som et produkt af Uffe p. gamle skole, selv om man har stort talent skal der kæmpes og være ydmyg. Det gjorde han i en årrække i OB, og gør at det også er det der kan bringe ham rigtig langt, hans seriøsitet og ydmyghed overfor hans nye opgave.

                            Lidt halv trist afsked med OB, men han gik forrest i OB i mange år.

                            Comment


                              Absalonsen og SønderjyskE videre på en svær udebane. Selvom det ikke er OB, så kan jeg godt glæde mig over det. Det er altså sejt gået.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Falk har lige scoret et fantastisk mål mod esbjerg. - har han ikke scoret i hver kamp han har fået for FCK indtil videre?

                                Comment

                                Working...
                                X