Tænker at starte på Narcos i løbet af ugen, hvis jeg får tid. Den forventer jeg mig meget af.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Serie tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægSons of Anarchy sæson 7... wow. Jeg var faktisk lidt skuffet. Ikke over slutningen, for det lå ligesom i kortene, men mere den totalt manglende realisme generelt, og ekstremt svage nye sheriff, som ødelagde meget for mig. Hvordan havde i andre det med den? (Og lad os passe på spoilers, for dem der ikke er med så langt)
Mvh
MaxHH
Men på det tidspunkt var jeg 110% opslugt af serien og åd alt råt...
2nd best show EVER!! Fuck den serie tog mig med storm...
Kan varmt anbefales men skal altså ses fra starten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo Sæson 7 kunne godt have været bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægOg best show EVER er? Hvis du siger andet end Sopranos, skal du undersøges
Den er stadig standarden som de andre serier sigter efter. Den er et af de største (og mest underholdende) stykker film, både på det store lærrede og det lille, der nogen sinde er lavet."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo Sæson 7 kunne godt have været bedre.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg havde det dog svært med Jax som serien skred frem... svært at bevare en fungerende sympati for en massemorder... og med 50+ lig på samvittigheden, er det vel svært at betragte ham som andet?
Mvh
MaxHHLast edited by Agbre; 07-10-2015, 08:54.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg havde det dog svært med Jax som serien skred frem... svært at bevare en fungerende sympati for en massemorder... og med 50+ lig på samvittigheden, er det vel svært at betragte ham som andet?
Mvh
MaxHH
Ikke engang da han opgjorde regnskab med Gemma. Det afsnit sidder stadig i mig og hvergang jeg hører "Let it Rain" får jeg kuldegysninger og en klump i halsen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg var også godt underholdt stort set hele vejen gennem serien, selvom jeg havde lidt svært ved at komme i gang med den og opbygge sympati for hovedpersonerne. En flok granvoksne mænd i læderveste, der kører rundt på motorcykler er sådan ca. det mest kiksede og useje jeg kan komme i tanke om :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg var også godt underholdt stort set hele vejen gennem serien, selvom jeg havde lidt svært ved at komme i gang med den og opbygge sympati for hovedpersonerne. En flok granvoksne mænd i læderveste, der kører rundt på motorcykler er sådan ca. det mest kiksede og useje jeg kan komme i tanke om :-)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægsjovt. Det følelse fik jeg aldrig.. Selv om jeg godt var klar over han var massemorder...
Ikke engang da han opgjorde regnskab med Gemma. Det afsnit sidder stadig i mig og hvergang jeg hører "Let it Rain" får jeg kuldegysninger og en klump i halsen...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har svært ved at forstå, at så mange "moderne seriejunkier" er sådan lidt "joeh, men...", når man stejler over at de ikke har set Sopranos. Det er som om, at folk synes, at den er lidt "90er" eller noget?
Den er stadig standarden som de andre serier sigter efter. Den er et af de største (og mest underholdende) stykker film, både på det store lærrede og det lille, der nogen sinde er lavet.
Comment
Comment