Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg


    Er der nogen af Jer, der har set Elementary?
    Jeg er startet på den, fordi beskrivelsen sådan set lød ganske fin. Generelt kan jeg godt li' krimier (politi, der opklarer mord og andre forbrydelser), men jeg synes måske hovedpersonen er lidt FOR "mærkelig". Går dét over, eller fortsætter det sådan hele vejen igennem?
    Legen med Sherlock-karakteren, og hans mærkeligheder er et gennemgående tema... så hvis ikke du kan lide Johhny Lee Millers version af Sherlock nu, så kommer du nok heller ikke til det... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Hvis nu kan skal være med i The World of Joss-Logen og er lidt lunken ved Buffy. Hvilken en af de andre serier bør man så starte med?

      MvT
      Firefly er rigtig fed. Dollhouse har også min fulde anbefaling.

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Sønnike og jeg startede på serien i sidste uge. Som den gamle mand, jeg er, faldt jeg i søvn midt i det hele, men sønnike åd serien råt, og synes den var pisse god. Det syntes jeg også, det jeg så af den. (Stranger Things)


        Er der nogen af Jer, der har set Elementary?
        Jeg er startet på den, fordi beskrivelsen sådan set lød ganske fin. Generelt kan jeg godt li' krimier (politi, der opklarer mord og andre forbrydelser), men jeg synes måske hovedpersonen er lidt FOR "mærkelig". Går dét over, eller fortsætter det sådan hele vejen igennem?
        Jeg har set hele Elementary og syntes klart den er værd at fortsætte på.. Er sikker på at du nok skal blive grebet..
        Men den suverænt bedste Sherlock serie er altså den med Benedict Cumberbatch.. Han ER Sherlock

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg har set hele Elementary og syntes klart den er værd at fortsætte på.. Er sikker på at du nok skal blive grebet..
          Men den suverænt bedste Sherlock serie er altså den med Benedict Cumberbatch.. Han ER Sherlock
          I alle mulige nyere fortolkninger er Cumberbatch helt klart på toppen. Men all in all, så er Jeremy Bretts fortolkning intet mindre end genial. Ja, det er lidt gammeldags ift. nye super producerede serier, men Bretts skuespil er fantastisk. I min bog den bedste Holmes nogensinde.

          Havde samme oplevelse som ob4ever af 'Elementary'. Holmes skal være en maniodepressiv, über excentrisk morfinist. Ikke en indadvendt autist med OCD.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
            Det er svært at skrive noget om serien, uden at komme til at spoile den
            Men den foregår i en lille by i USA hvor en dreng forsvinder efter en paranormal hændelse,
            og man følger så primært hans venner der går ind i kampen for at finde ham og løse mysteriet..

            Serien skal forestille at foregå tilbage i 80'erne..

            Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8
            Har nu set et œ afsnit. Det er jo ikke engang 80'er vibe. Det ER 80'er. Store briller og D&D. Love it!

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              I alle mulige nyere fortolkninger er Cumberbatch helt klart på toppen. Men all in all, så er Jeremy Bretts fortolkning intet mindre end genial. Ja, det er lidt gammeldags ift. nye super producerede serier, men Bretts skuespil er fantastisk. I min bog den bedste Holmes nogensinde.

              Havde samme oplevelse som ob4ever af 'Elementary'. Holmes skal være en maniodepressiv, über excentrisk morfinist. Ikke en indadvendt autist med OCD.

              MvT
              Muligt. Jeg kan nu bare godt lide serien alligevel. Dr Watson/Sherlock energien syntes jeg er god og de fleste plots og afsnit er fantastisk skrevet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Muligt. Jeg kan nu bare godt lide serien alligevel. Dr Watson/Sherlock energien syntes jeg er god og de fleste plots og afsnit er fantastisk skrevet
                Enig i, at serien i sig selv intet fejler. Det jeg har set har - som du nævner - haft fine plots. Men når man er gammel og forstokket som jeg er, så har man helt klare holdninger til hvordan Sherlock Holmes og James Bond skal opføre sig, og dem fraviger man ikke

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Enig i, at serien i sig selv intet fejler. Det jeg har set har - som du nævner - haft fine plots. Men når man er gammel og forstokket som jeg er, så har man helt klare holdninger til hvordan Sherlock Holmes og James Bond skal opføre sig, og dem fraviger man ikke

                  MvT
                  Så kan du heller ikke lide James Bond efter at Daniel Craig overtog så

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    I alle mulige nyere fortolkninger er Cumberbatch helt klart på toppen. Men all in all, så er Jeremy Bretts fortolkning intet mindre end genial. Ja, det er lidt gammeldags ift. nye super producerede serier, men Bretts skuespil er fantastisk. I min bog den bedste Holmes nogensinde.

                    Havde samme oplevelse som ob4ever af 'Elementary'. Holmes skal være en maniodepressiv, über excentrisk morfinist. Ikke en indadvendt autist med OCD.

                    MvT
                    Jeremy Brett som Sherlock all the way!

                    Comment


                      Er kommet igang med den der Stranger Things...
                      Den er sgu god!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så kan du heller ikke lide James Bond efter at Daniel Craig overtog så
                        Kan ikke lide James Bond efter Roger Moore overtog

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Kan ikke lide James Bond efter Roger Moore overtog

                          MvT


                          Gør dig selv en tjeneste at se den der Stranger Things. Den bliver bare bedre og bedre for hvert afsnit

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Er kommet igang med den der Stranger Things...
                            Den er sgu god!!
                            Det var så lidt Bare en skam den kun er på 8 afsnit..!
                            I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                              Det var så lidt Bare en skam den kun er på 8 afsnit..!


                              Jeg mangler stadig 4 afsnit. Uden at røbe for meget og holde det spoiler frit... Ingen chance for en sæson 2??

                              Comment


                                Fik lige googlet. Sæson 2 er bekræftet! Feeeeedt

                                Min yndlingsbog of all times er IT af Stephen King.. Filmatiseringen var desværre ikke så god men der skulle komme et nyt forsøg næste år..
                                Denne serie giver mig lidt af samme følelse og minder vel også lidt om hinanden.. Så kunne du lide IT kan du 100% også lide denne..

                                Comment

                                Working...
                                X