Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Burde se så mange nye serier og alligevel sidder jeg og genser Star Trek: Next Generation med den største fornøjelse. #virkeraltid #Picard4pres #DataIsMyHero

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Har lige set et par afsnit af Preacher. Så er man til noget Vampyr,vold og noget i Dusk til Dawn stil er det klart en serie der kan anbefales

      Comment


        Er i gang med 2. Sæson af Marco Polo på Netflix, indtil videre lever den fint op til den første.

        Comment


          Hvis nu kan skal være med i The World of Joss-Logen og er lidt lunken ved Buffy. Hvilken en af de andre serier bør man så starte med?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Hvis nu kan skal være med i The World of Joss-Logen og er lidt lunken ved Buffy. Hvilken en af de andre serier bør man så starte med?

            MvT
            Firefly. Men den varer desværre ikke så mange afsnit .. Angel kan du ikke se uden at have set de første sæsoner af Buffy..
            Men giv nu The Chosen One en chance

            Comment


              Hvis man er til gys og 80'er vibe, kan jeg anbefale Netflix serien Stranger Things
              I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Firefly. Men den varer desværre ikke så mange afsnit .. Angel kan du ikke se uden at have set de første sæsoner af Buffy..
                Men giv nu The Chosen One en chance
                Roder lidt rundt. Kan du smide mig et IMDB-link?

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                  Hvis man er til gys og 80'er vibe, kan jeg anbefale Netflix serien Stranger Things
                  Fedt - men kan du smide lidt ekstra ord efter din anbefaling? :O)

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Roder lidt rundt. Kan du smide mig et IMDB-link?

                    MvT
                    På hvad?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Fedt - men kan du smide lidt ekstra ord efter din anbefaling? :O)

                      MvT
                      Det er svært at skrive noget om serien, uden at komme til at spoile den
                      Men den foregår i en lille by i USA hvor en dreng forsvinder efter en paranormal hændelse,
                      og man følger så primært hans venner der går ind i kampen for at finde ham og løse mysteriet..

                      Serien skal forestille at foregå tilbage i 80'erne..

                      Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8
                      I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                        Det er svært at skrive noget om serien, uden at komme til at spoile den
                        Men den foregår i en lille by i USA hvor en dreng forsvinder efter en paranormal hændelse,
                        og man følger så primært hans venner der går ind i kampen for at finde ham og løse mysteriet..

                        Serien skal forestille at foregå tilbage i 80'erne..

                        Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8
                        Men det lykkedes for dig. Føler mig ikke spoilet. Tak for info

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          På hvad?
                          The Chosen One

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            The Chosen One

                            MvT


                            Det er hvad man kalder Buffy She IS the Chosen One

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                              Det er hvad man kalder Buffy She IS the Chosen One
                              Bah, Buffylovers. Der er kun EN The Chosen One og det er ham her:

                              https://www.youtube.com/watch?v=yLx5C81QZfE

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Men det lykkedes for dig. Føler mig ikke spoilet. Tak for info

                                MvT
                                Sønnike og jeg startede på serien i sidste uge. Som den gamle mand, jeg er, faldt jeg i søvn midt i det hele, men sønnike åd serien råt, og synes den var pisse god. Det syntes jeg også, det jeg så af den. (Stranger Things)


                                Er der nogen af Jer, der har set Elementary?
                                Jeg er startet på den, fordi beskrivelsen sådan set lød ganske fin. Generelt kan jeg godt li' krimier (politi, der opklarer mord og andre forbrydelser), men jeg synes måske hovedpersonen er lidt FOR "mærkelig". Går dét over, eller fortsætter det sådan hele vejen igennem?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X