Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

    MvT
    Jeg synes Falling Skies er ganske fin, jeg mangler dog en sæson endnu... De kommer måske nok lidt for nemt udenom selve invasionen, i hvert fald i starten, men det kommer jo så i bidder som serien skrider frem, hvad der skete... men serien har jo selvfølgelig også fokus på modstandskamp og genopbygning, under disse forhold... Synes den formår at holde sig nogenlunde fri fra at blive langtrukken, selvom der dog er tider hvor det sker, men det afhænger jo som altid af øjnene der ser... Og så har jeg bare en svaghed for Will Patton, han er sgu cool synes jeg... og jeg fik det i den grad også for Seychelle Gabriel
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg synes Falling Skies er ganske fin, jeg mangler dog en sæson endnu... De kommer måske nok lidt for nemt udenom selve invasionen, i hvert fald i starten, men det kommer jo så i bidder som serien skrider frem, hvad der skete... men serien har jo selvfølgelig også fokus på modstandskamp og genopbygning, under disse forhold... Synes den formår at holde sig nogenlunde fri fra at blive langtrukken, selvom der dog er tider hvor det sker, men det afhænger jo som altid af øjnene der ser... Og så har jeg bare en svaghed for Will Patton, han er sgu cool synes jeg... og jeg fik det i den grad også for Seychelle Gabriel
      Kender hende ikke, men hun ser da ud til at være et pænt eksemplar af dem de kalder for homo sapiens. Og når man hedder Seychelle, så skal man vel være lidt cool.

      Jeg er ikke så god til den del af sci-fi-genren der er basic er Man vs. Alien. Når det bliver for meget 'mand med autogun mod stor grim myre', så står jeg lidt af. Falling Skies virker lidt a la 'V', men jeg syntes V havde et lidt mere komplekst plot (og hvor bliver sæson tre af!?). Men her kan du måske be- eller afkræfte min formodning?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Har du set Sons of Anarchy? En af de bedste serier jeg nogensinde har set. Den kom helt ind under huden på mig..
        Så nogle sæsoner og anerkender til fulde, at det er en veldrejet serie. Men på trods af en god storyline og jævnt overraskende brutalitet, så mangler den magi, overtro, overnaturlige ting og sager og racer fra det ydre rum til at være den slags jeg går efter.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
          ...men fuck en fesen slutning!
          Sjovt. Jeg har det lige modsat. Syntes den var meget passende.
          Men havde de lavet en Butch Cassidy and the Sundance Kid afslutning havde det nu også været okay med mig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Så nogle sæsoner og anerkender til fulde, at det er en veldrejet serie. Men på trods af en god storyline og jævnt overraskende brutalitet, så mangler den magi, overtro, overnaturlige ting og sager og racer fra det ydre rum til at være den slags jeg går efter.

            MvT
            Fair nok.. Så du Buffy/Angel dengang de var fremme så?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fair nok.. Så du Buffy/Angel dengang de var fremme så?
              Nope ... Er jeg gået glip af noget?

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Nope ... Er jeg gået glip af noget?

                MvT
                Hmm. Tja.. Det er jo i den stil du nævner og det er vel ikke uden grund at jeg har det profilbillede jeg har..
                Da jeg var yngre var de 2 serier klart min nummer 1 og 2.. Specielt Buffy.. Det er muligt at det mere er en teenage serie, men hvis man bliver fanget af den lover jeg dig at den kun bliver bedre og bedre for hver sæson (og man ikke slipper den før de 7 sæsoner er overstået).. Mere voksen, mere barsk og overnaturlig. Man skal lige have lidt tålmodighed i de første afsnit..
                Men den er kult og der findes stadig fangrupper, Buffy-Con's osv den dag i dag..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hmm. Tja.. Det er jo i den stil du nævner og det er vel ikke uden grund at jeg har det profilbillede jeg har..
                  Da jeg var yngre var de 2 serier klart min nummer 1 og 2.. Specielt Buffy.. Det er muligt at det mere er en teenage serie, men hvis man bliver fanget af den lover jeg dig at den kun bliver bedre og bedre for hver sæson (og man ikke slipper den før de 7 sæsoner er overstået).. Mere voksen, mere barsk og overnaturlig. Man skal lige have lidt tålmodighed i de første afsnit..
                  Men den er kult og der findes stadig fangrupper, Buffy-Con's osv den dag i dag..
                  Har lidt hovent placeret Buffy i boksen med teen-pladder. Men måske jeg skulle tage en chillpill og give den en chance. Du lokker jo.
                  Nu det hårde spørgsmål: Har du i dine benævnte yngre dage haft flere end 21 tanker om seksuelt samkvem med den gode Buffy-pige?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Har lidt hovent placeret Buffy i boksen med teen-pladder. Men måske jeg skulle tage en chillpill og give den en chance. Du lokker jo.
                    Nu det hårde spørgsmål: Har du i dine benævnte yngre dage haft flere end 21 tanker om seksuelt samkvem med den gode Buffy-pige?

                    MvT
                    Hvis jeg skal være helt ærlig så nej. Men Charisma Carpenter derimod

                    Prøv at google Charisma Carpenter age
                    Last edited by fmprOB; 30-06-2016, 20:37. Årsag: info

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis jeg skal være helt ærlig så nej. Men Charisma Carpenter derimod

                      Prøv at google Charisma Carpenter age
                      Seychelle og Charisma. Denne tråd er snart et studie i strippernavne. Men jow - hun er da søøø'. ;O)

                      Mvt
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Seychelle og Charisma. Denne tråd er snart et studie i strippernavne. Men jow - hun er da søøø'. ;O)

                        Mvt
                        Min kat er søøøø'. CC er wankalicious

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Min kat er søøøø'. CC er wankalicious
                          Hahahaha

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis jeg skal være helt ærlig så nej. Men Charisma Carpenter derimod

                            Prøv at google Charisma Carpenter age
                            Jeg tog sikkert din andel af tanker om seksuelt samkvem - især i de første sæsoner inden hun smed hvalpefedtet.

                            Ikke at jeg ville sige nej til Charisma. Der er plads til begge.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Sjovt. Jeg har det lige modsat. Syntes den var meget passende.
                              Men havde de lavet en Butch Cassidy and the Sundance Kid afslutning havde det nu også været okay med mig
                              Jeg er for ung til at forstå referencen (), og jeg synes det er svært at diskutere slutningen, uden at spoile for meget, men jeg synes at den var for letkøbt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hmm. Tja.. Det er jo i den stil du nævner og det er vel ikke uden grund at jeg har det profilbillede jeg har..
                                Da jeg var yngre var de 2 serier klart min nummer 1 og 2.. Specielt Buffy.. Det er muligt at det mere er en teenage serie, men hvis man bliver fanget af den lover jeg dig at den kun bliver bedre og bedre for hver sæson (og man ikke slipper den før de 7 sæsoner er overstået).. Mere voksen, mere barsk og overnaturlig. Man skal lige have lidt tålmodighed i de første afsnit..
                                Men den er kult og der findes stadig fangrupper, Buffy-Con's osv den dag i dag..
                                Jeg vil da også sige at jeg for nogle måneder siden sad og kiggede efter en serie på netflix, og faldt over buffy og tænkte den lige skulle ses igen, så det er man så småt i gang med.

                                Der er bare et eller andet beroligende ved at se Sarah Michelle Gellar hoppe rundt og fyre en træpind igennem en dude med grimme hjørnetænder :)

                                Comment

                                Working...
                                X