Oprindeligt indsendt af macrel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fantasy Football 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægHvad med alle dem, der ikke har svaret på doodlen? Er der nogen, der har en linje til dem? Er sgu lidt kedeligt at drafte, hvis næsten halvdelen er inaktive.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægSer ikke ud til, at det bliver til noget i aften. Men vi er altså under tidspres, så vi bliver nødt til at være kyniske og sætte et tidspunkt. Så kan man vel sende en mail inde fra fantasy til de resterende? Ellers må vi forvente, at folk tjekker herinde, når vi er så tæt på start
Comment
-
Jeg har tilkendegivet, at jeg er klar igen i år, men jeg kan simpelthen ikke nå en draft hverken torsdag eller fredag aften. Hvis det er ok med folk (og folk ikke kan drafte i aften) vil mit hold bare være autodraftet, og så må jeg leve med dem jeg nu får. Ellers må jeg desværre melde fra igen.
Comment
-
Vi drafter imorgen kl. 19.00. Jeg sender også lige en mail ud via Fleaflicker.
ALLE må gerne lige logge ind på FF og skrive deres navn derinde, så jeg kan se at man ved vi drafter imorgen.
Blev vi enige om at beholde det nuværende roster?
Hvis vi beholder de nuværende 14 hold, bliver det i 2 divisioner. Der er ikke trukket lod, så holdenes placering i divisionerne og kampprogrammet er ikke lavet endnu.
Og så lige en sidste gang. Hvis man ikke har tid, lyst eller energi til at være med, så meld fra nu. Jeg ved af erfaring hvor mega træls det er, at folk laver et hold, men ikke skifter ud ved fx. skader.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlægVi drafter imorgen kl. 19.00. Jeg sender også lige en mail ud via Fleaflicker.
ALLE må gerne lige logge ind på FF og skrive deres navn derinde, så jeg kan se at man ved vi drafter imorgen.
Blev vi enige om at beholde det nuværende roster?
Hvis vi beholder de nuværende 14 hold, bliver det i 2 divisioner. Der er ikke trukket lod, så holdenes placering i divisionerne og kampprogrammet er ikke lavet endnu.
Og så lige en sidste gang. Hvis man ikke har tid, lyst eller energi til at være med, så meld fra nu. Jeg ved af erfaring hvor mega træls det er, at folk laver et hold, men ikke skifter ud ved fx. skader.
Hvis du synes, vi skal have en udskifter eller to mere, ville jeg heller ikke beklage mig.
Comment
Comment