Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantasy Football 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
    Jeg er åben for de fleste dage, så hvis Anders gider lave en doodle, er det helt fint med mig.

    Jeg har fjernet de hold jeg ved ikke har givet lyd fra sig, og et par udover det. Hvis jeg er kommet til at fjerne nogen, der gerne vil spille med, beklager jeg selvfølgelig.

    Man kan oprette sig her:

    http://www.fleaflicker.com/nfl/leagu...ue&eh=30045abb

    League name: Odense Boldklub
    League password: odense1887 (this is a private league and requires a password)

    Ta' jer ikke af hvordan folk er delt i de forskellige divisioner. Der bliver lavet en lodtrækning når vi har fundet det endelige antal deltagere, så hvor man er nu, betyder ikke noget.
    Som jeg lige kan tælle det, udfra tråden her og dem jeg har snakket med, er vi pt 8 sikre. Det er uden macrellens storebror. Så er der andre der har lyst til at deltage, man kan stadig nå det.
    Perfekt :)

    Det er også underordnet for mig, hvornår draften ligger, så længe det ikke er søndag mellem 18 og 21.30 :)

    Comment


      #17
      Jeg kan ikke her i weekenden (inklusiv søndag), men kan alle aftener i næste uge (undtagen lørdag), så længe jeg ved det i nogenlunde tid.

      Comment


        #18
        Du har fjernet mit hold, Mark! Så skuffet! Jeg er klar igen i år. :-)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
          Jeg er åben for de fleste dage, så hvis Anders gider lave en doodle, er det helt fint med mig.

          Jeg har fjernet de hold jeg ved ikke har givet lyd fra sig, og et par udover det. Hvis jeg er kommet til at fjerne nogen, der gerne vil spille med, beklager jeg selvfølgelig.

          Man kan oprette sig her:

          http://www.fleaflicker.com/nfl/leagu...ue&eh=30045abb

          League name: Odense Boldklub
          League password: odense1887 (this is a private league and requires a password)

          Ta' jer ikke af hvordan folk er delt i de forskellige divisioner. Der bliver lavet en lodtrækning når vi har fundet det endelige antal deltagere, så hvor man er nu, betyder ikke noget.
          Som jeg lige kan tælle det, udfra tråden her og dem jeg har snakket med, er vi pt 8 sikre. Det er uden macrellens storebror. Så er der andre der har lyst til at deltage, man kan stadig nå det.
          Har lige lavet en hurtig doodle. Gå ind og kryds af hurtigst muligt. Tænker vi så kan se hvor der er flest tilmeldt mandag morgen eller noget.

          http://doodle.com/i29zzsaqqrx3dc3u

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
            Du har fjernet mit hold, Mark! Så skuffet! Jeg er klar igen i år. :-)
            Sorry. Kunne ikke se at du havde været online derinde og du havde ikke tilkendegivet noget her på forum, så derfor røg holdet ud. Du tilmelder selvfølgelig bare igen..


            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
              Sorry. Kunne ikke se at du havde været online derinde og du havde ikke tilkendegivet noget her på forum, så derfor røg holdet ud. Du tilmelder selvfølgelig bare igen..
              Bare lige for at høre.

              Hvad siger du til at udvide truppen lidt? Evt med en WR og en RB mere plus op til 7 udskiftere. Eller i det mindste bare 7 udskiftere?

              Comment


                #22
                Min storebror er tilmeldt, og min lillebror er også klar. Så kan vi forhåbentligt få fyldt ligaen op med 12 hold :)

                Jeg er forresten fint tilfreds med antal startere, men synes også, vi godt kunne bruge en eller to mere på bænken.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Bare lige for at høre.

                  Hvad siger du til at udvide truppen lidt? Evt med en WR og en RB mere plus op til 7 udskiftere. Eller i det mindste bare 7 udskiftere?
                  For min skyld ingen alarm. Det er mere hvad de andre siger til det :-)


                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                    For min skyld ingen alarm. Det er mere hvad de andre siger til det :-)
                    Nu er vi alligevel blevet en del, så det er nok dumt med ekstra WR og RB, men 7 udskiftere ville være meget rart :)

                    Comment


                      #25
                      Vi er pt. 14 hold i ligaen, det er vel et meget passende antal. Skal vi lukke den her?

                      Mht. drafttidspunkt er der lige nu flest på i aften kl. 22 og torsdag kl. 19. Skal vi bare tag en af dem?
                      I aften vil passe mig glimrende da jeg alligevel kommer til at sidde foran computer/tv for at følge lukningen af transfervinduet. Torsdag har jeg meldt mig klar, men har også draft i en anden liga der overlapper (hvis det er der vi vælger kan jeg nok godt administrere begge dele på en gang :-))
                      Last edited by Agbre; 01-09-2014, 08:37.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Nu er vi alligevel blevet en del, så det er nok dumt med ekstra WR og RB, men 7 udskiftere ville være meget rart :)
                        Det er en fin balance. Antal på bænken skal også passe med antal startere. Synes ikke der er meget ved det hvis man bare kan have for mange på bænken så man sjældent behøver gå i free agency. Så jeg tænker umiddelbart at hvis vi skal have 7 på bænken skal vi også have en starter mere. Det kunne være en RB.

                        Så er vi vel også henne på det der er standard roster krav: 1 QB, 2 RB, 2 WR, 1 TE, 1 RB/WR/TE, 1 K og 1 TM. Sådan har det i hvert fald været i de fleste ligaer jeg har deltaget i. Egentlig er det ikke så vigtigt for mig, men er bare lidt bange for det bliver for inaktivt hvis vi har for mange på bænken til få starterpladser.

                        Comment


                          #27
                          Hvis vi er 14 hold, bliver der dælme rift om rb's, hvis alle skal have 2-3.

                          Jeg stemmer som sagt for nuværende starting roster og så seks på bænken. Så har man altså lidt at vælge mellem, men er også nødsaget til at gå i free agency.
                          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                            Hvis vi er 14 hold, bliver der dælme rift om rb's, hvis alle skal have 2-3.

                            Jeg stemmer som sagt for nuværende starting roster og så seks på bænken. Så har man altså lidt at vælge mellem, men er også nødsaget til at gå i free agency.
                            fint med mig

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                              Hvis vi er 14 hold, bliver der dælme rift om rb's, hvis alle skal have 2-3.

                              Jeg stemmer som sagt for nuværende starting roster og så seks på bænken. Så har man altså lidt at vælge mellem, men er også nødsaget til at gå i free agency.
                              Jeg kan også godt gå med til seks på bænken.
                              Synes bare fem er for få. Hvis man får et par skader, er man næsten nødt til at droppe sine gode (skadede) spillere eller leve med et utrolig tyndt hold. Det synes jeg er lidt ærgerligt.

                              Edit: draft i aften er fint med mig :)

                              Comment


                                #30
                                Er folk klar på draft i aften? Alle har sagt ja på doodlen. Men hvem tager den overordnede beslutning i ligaen/herinde?
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X