Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantasy Football 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Er folk klar på draft i aften? Alle har sagt ja på doodlen. Men hvem tager den overordnede beslutning i ligaen/herinde?
    Det er Bayliss, der styrer showet! ;)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Det er Bayliss, der styrer showet! ;)
      Nogen der har en linje til ham? Vil også gerne vide om det er i aften.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Nogen der har en linje til ham? Vil også gerne vide om det er i aften.
        Hvad med alle dem, der ikke har svaret på doodlen? Er der nogen, der har en linje til dem? Er sgu lidt kedeligt at drafte, hvis næsten halvdelen er inaktive.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Hvad med alle dem, der ikke har svaret på doodlen? Er der nogen, der har en linje til dem? Er sgu lidt kedeligt at drafte, hvis næsten halvdelen er inaktive.
          Ser ikke ud til, at det bliver til noget i aften. Men vi er altså under tidspres, så vi bliver nødt til at være kyniske og sætte et tidspunkt. Så kan man vel sende en mail inde fra fantasy til de resterende? Ellers må vi forvente, at folk tjekker herinde, når vi er så tæt på start
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Ser ikke ud til, at det bliver til noget i aften. Men vi er altså under tidspres, så vi bliver nødt til at være kyniske og sætte et tidspunkt. Så kan man vel sende en mail inde fra fantasy til de resterende? Ellers må vi forvente, at folk tjekker herinde, når vi er så tæt på start
            Nej det blev så ikke i aften. På torsdag kl. 19 er der også fuld tilmelding (fra alle der har meldt ud pt). Tænker vi bare tager den?

            Comment


              #36
              Jeg har tilkendegivet, at jeg er klar igen i år, men jeg kan simpelthen ikke nå en draft hverken torsdag eller fredag aften. Hvis det er ok med folk (og folk ikke kan drafte i aften) vil mit hold bare være autodraftet, og så må jeg leve med dem jeg nu får. Ellers må jeg desværre melde fra igen.

              Comment


                #37
                - og fredag aften er naturligvis for sent. Havde ikke lige tænkt over, at season opener var torsdag.

                Comment


                  #38
                  Får vi Bayliss på banen? :-) Jeg tænker der er draft i morgen kl 19?

                  Comment


                    #39
                    Vi drafter imorgen kl. 19.00. Jeg sender også lige en mail ud via Fleaflicker.

                    ALLE må gerne lige logge ind på FF og skrive deres navn derinde, så jeg kan se at man ved vi drafter imorgen.

                    Blev vi enige om at beholde det nuværende roster?

                    Hvis vi beholder de nuværende 14 hold, bliver det i 2 divisioner. Der er ikke trukket lod, så holdenes placering i divisionerne og kampprogrammet er ikke lavet endnu.

                    Og så lige en sidste gang. Hvis man ikke har tid, lyst eller energi til at være med, så meld fra nu. Jeg ved af erfaring hvor mega træls det er, at folk laver et hold, men ikke skifter ud ved fx. skader.


                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                      Vi drafter imorgen kl. 19.00. Jeg sender også lige en mail ud via Fleaflicker.

                      ALLE må gerne lige logge ind på FF og skrive deres navn derinde, så jeg kan se at man ved vi drafter imorgen.

                      Blev vi enige om at beholde det nuværende roster?

                      Hvis vi beholder de nuværende 14 hold, bliver det i 2 divisioner. Der er ikke trukket lod, så holdenes placering i divisionerne og kampprogrammet er ikke lavet endnu.

                      Og så lige en sidste gang. Hvis man ikke har tid, lyst eller energi til at være med, så meld fra nu. Jeg ved af erfaring hvor mega træls det er, at folk laver et hold, men ikke skifter ud ved fx. skader.
                      Lad ps bare beholde roster, som det er. Det er fint med mig.
                      Hvis du synes, vi skal have en udskifter eller to mere, ville jeg heller ikke beklage mig.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Lad ps bare beholde roster, som det er. Det er fint med mig.
                        Hvis du synes, vi skal have en udskifter eller to mere, ville jeg heller ikke beklage mig.
                        En udskifter mere er jeg også med på. Det er måske lige i underkanten med 5.

                        Comment

                        Working...
                        X