Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Islamister overtager Brøndby Strand Idrætsklub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Hvis deres "terrorvirksomhed" er veldokumenteret, ville et forbud vel næppe være svært at gennemtrumfe...

    Og jeg har stadig til gode at se bare det mindste bevis på at dette er en trojansk hest i forhold til radikalisering... men hvis det dukker op, synes jeg da det er en fin debat at tage...

    Mvh

    MaxHH
    Man kan vel næppe kalde det en trojansk hest, eftersom det vel ville være den mest åbenlyse trojanske hest i historien! Der skal nok blive holdt øje med dem nu, så hvis det var en trojansk hest, de var ude efter, er jeg sikker på, at de godt kunne finde på noget bedre.

    Comment


      #32
      Jeg kender dig desværre ikke Max, for du virker som et fantastisk behageligt menneske, men jeg syntes altså det er en noget naiv eller blåøjet tilgang, til mennesker fra en sådan organisation, for ja jeg re overbevist om at de gør det i HuT øjemed. Men jeg er nok mere til fakler og høtyve i dette tilfælde

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
        Jeg kender dig desværre ikke Max, for du virker som et fantastisk behageligt menneske, men jeg syntes altså det er en noget naiv eller blåøjet tilgang, til mennesker fra en sådan organisation, for ja jeg re overbevist om at de gør det i HuT øjemed. Men jeg er nok mere til fakler og høtyve i dette tilfælde
        Hvis jeg skulle sætte penge på det, ville det nok også være det sikre sats. Min pointe er nu mere at landet reelt er gået i selvsving i ren forventning om at nogle mennesker lever op til fordomme, i stedet for at i det mindste at afvente OM de lever op til disse fordomme... og der er jeg nok bare mere faktabaseret i min tilgang til hjul og stejle... du ved, afvente med at dømme nogen indtil de i det mindste har brudt en lov, eller er gået over en streg... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Hvis jeg skulle sætte penge på det, ville det nok også være det sikre sats. Min pointe er nu mere at landet reelt er gået i selvsving i ren forventning om at nogle mennesker lever op til fordomme, i stedet for at i det mindste at afvente OM de lever op til disse fordomme... og der er jeg nok bare mere faktabaseret i min tilgang til hjul og stejle... du ved, afvente med at dømme nogen indtil de i det mindste har brudt en lov, eller er gået over en streg... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Lige præcis ovenstående, Max, var min pointe, som jeg prøvede at få frem i mit indlæg på første side - at en del af danskerne går helt i selvsving, når blot en lille smule går ved siden af det, der er typisk danskhed. Folk kommer med fakler og høtyve, artikler bliver delt i stor stil via sociale medier, folk (måske skyldige - måske uskyldige) bliver hængt offentligt ud før der overhovedet er faldet dom for noget som helst. Og en del mennesker deler gladeligt - det er den moderne gabestok, vi er vidne til.

          Jeg ved da udemærket godt, at HuT måske ikke lige er dem, der passer bedst ind i det vi danskere ser som "mest normalt" - men det faktum at nogle fra den bevægelse lige nu "sidder på magten" i en fodboldklub, kan nu ikke bringe mit pis i kog. Ej heller det faktum, at man (UHA UHA) ikke længere kan få sig en bajer i 3. halvleg eller en rød pølse. Jeg nægter ganske enkelt at ride med på den bølge af folkelig opstandelse som visse medier og endda et enkelt parti eller to er så pisse dygtige til at puste til konstant. De spiller på en frygt, der i mange tilfælde er totalt ubegrundet. Det synes jeg så faktisk er usmageligt, og måske i virkeligheden den største forbrydelse her.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Lige præcis ovenstående, Max, var min pointe, som jeg prøvede at få frem i mit indlæg på første side - at en del af danskerne går helt i selvsving, når blot en lille smule går ved siden af det, der er typisk danskhed. Folk kommer med fakler og høtyve, artikler bliver delt i stor stil via sociale medier, folk (måske skyldige - måske uskyldige) bliver hængt offentligt ud før der overhovedet er faldet dom for noget som helst. Og en del mennesker deler gladeligt - det er den moderne gabestok, vi er vidne til.

            Jeg ved da udemærket godt, at HuT måske ikke lige er dem, der passer bedst ind i det vi danskere ser som "mest normalt" - men det faktum at nogle fra den bevægelse lige nu "sidder på magten" i en fodboldklub, kan nu ikke bringe mit pis i kog. Ej heller det faktum, at man (UHA UHA) ikke længere kan få sig en bajer i 3. halvleg eller en rød pølse. Jeg nægter ganske enkelt at ride med på den bølge af folkelig opstandelse som visse medier og endda et enkelt parti eller to er så pisse dygtige til at puste til konstant. De spiller på en frygt, der i mange tilfælde er totalt ubegrundet. Det synes jeg så faktisk er usmageligt, og måske i virkeligheden den største forbrydelse her.
            well spoken
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Lige præcis ovenstående, Max, var min pointe, som jeg prøvede at få frem i mit indlæg på første side - at en del af danskerne går helt i selvsving, når blot en lille smule går ved siden af det, der er typisk danskhed. Folk kommer med fakler og høtyve, artikler bliver delt i stor stil via sociale medier, folk (måske skyldige - måske uskyldige) bliver hængt offentligt ud før der overhovedet er faldet dom for noget som helst. Og en del mennesker deler gladeligt - det er den moderne gabestok, vi er vidne til.

              Jeg ved da udemærket godt, at HuT måske ikke lige er dem, der passer bedst ind i det vi danskere ser som "mest normalt" - men det faktum at nogle fra den bevægelse lige nu "sidder på magten" i en fodboldklub, kan nu ikke bringe mit pis i kog. Ej heller det faktum, at man (UHA UHA) ikke længere kan få sig en bajer i 3. halvleg eller en rød pølse. Jeg nægter ganske enkelt at ride med på den bølge af folkelig opstandelse som visse medier og endda et enkelt parti eller to er så pisse dygtige til at puste til konstant. De spiller på en frygt, der i mange tilfælde er totalt ubegrundet. Det synes jeg så faktisk er usmageligt, og måske i virkeligheden den største forbrydelse her.
              Ganske enig... (hvilket næppe overrasker mange...)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #37
                Giver nu heller ikke meget for EB og BT store overskrifter, men hæfter mig ved at Brøndby kommune er bekymret for at klubben bliver brugt til islamitisk yderliggående propaganda.

                Der er ekstremt ærgligt hvis sporten som netop er god til at forene bliver brugt til at seperation.

                Mener det var Oluf fra Volsmose der lavede en masse indendørshold som var til mange stævner med muslimske og enkelte etniske danskere, de var med til en masse stævner, og man fornemmede stærkt sammenhold hygge og fælleskabs følelse på holdene, her blev sporten brugt på aller fineste vis.

                Hvis det modsatte er tilfældet her, er det ærgeligt det er bare svært at gøre noget ved det, andet en at fjerne evt. tilskud hvis de ikke lever op til kravene, samt politi andmelde hvis der opfordres til terror eller rascisme.

                Finder det helt naturligt at en kantinebestyrer fravælger øl og svinekød hvis kundegrundlaget ikke er til det, eller det er i mod hans overbevisning at tilberede det.

                Noget helt andet - men fedt at en dansk muslim repræsenterer os i aften - her er også en lille tilnærmelse til det moderned samfund, som flere og flere muslimer tilpasser sig til.
                http://www.bt.dk/vild-med-dans/basim...e-sin-religion
                Last edited by Ricardo; 10-05-2014, 10:52.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Giver nu heller ikke meget for EB og BT store overskrifter, men hæfter mig ved at Brøndby kommune er bekymret for at klubben bliver brugt til islamitisk yderliggående propaganda.
                  Tja, det tilskriver jeg nu mere at han er politiker, og tvunget til at lefle for !Nationen-segmentet for at få genvalg... nu kan ingen komme og påstå han ignorerede situationen efterfølgende... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #39
                    Jeg er helt med på, at der bliver leflet for laveste fællesnævner med denne historie. Det er småtrist, at det skal gå ud over fodbold.
                    Derfor er HuT absolut stadig ikke min kop te; jeg har heller aldrig brudt mig om Jehovas Vidner eller andre lukkede sekter, der dybest kun er ude på at mele egen kage (det er deres ledelser i hvert fald typisk). Lose-lose historie; kan godt forstå at kommunen vil holde øje med HuT, for det er ikke bare en fodboldklub, når de går i sving; de har en dagsorden med den.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                      http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2274420.ece



                      Ret smart at bruge de demokratiske spilleregler mod os! Men at tro blåøjet på at Hizb ut- Tahrir ikke vil blande politik/religion ind i sporten, er nok en kende naivt...
                      Mine to drenge fik ikke lov til at spille der..
                      Gælder de demokratiske spilleregler for alle i Danmark, eller kun for dem du synes om?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #41
                        Det giver jo ingen mening, jeg skriver jo netop at de har overtaget via vores demokratiske regler, MEN har gjort det udelukkende i radikalismens tegn!

                        Comment


                          #42
                          http://www.bt.dk/politik/sf-kandidat...-hizb-ut-tahri

                          Comment


                            #43
                            http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle5137634.ece

                            Comment


                              #44
                              Man kan godt mærke at det trækker op til valg... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment

                              Working...
                              X