Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Islamister overtager Brøndby Strand Idrætsklub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Islamister overtager Brøndby Strand Idrætsklub

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2274420.ece



    Ret smart at bruge de demokratiske spilleregler mod os! Men at tro blåøjet på at Hizb ut- Tahrir ikke vil blande politik/religion ind i sporten, er nok en kende naivt...
    Mine to drenge fik ikke lov til at spille der..

    #2
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2274420.ece



    Ret smart at bruge de demokratiske spilleregler mod os! Men at tro blåøjet på at Hizb ut- Tahrir ikke vil blande politik/religion ind i sporten, er nok en kende naivt...
    Mine to drenge fik ikke lov til at spille der..
    Kommer vel an på, hvor paranoide, de briller man har på, er.
    Jeg synes, det er absolut fint, at indvandrere danner deres eget fællesskab langt væk fra deres hjemland. Hvis jeg boede i Australien, ville jeg sgu elske at spille hyggefodbold med andre danskere, spise røde pølser, få en Carlsberg efter træning. Og iøvrigt - hvad er det, der gør, at du (vi danskere) ikke mener, at indvandrere kan/skal sidde i bestyrelsen i en lokal fodboldklub? Det er jo faktisk det du - og artiklen - påpeger...

    At de så "overtager" en tilsyneladende gammel klub med traditioner, er det eneste lidt "trælse", jeg kan få øje på indtil videre. Og hvorfor være så skræmte overfor fremmede? Måske vi endda kunne lære noget af dem?
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Nu er det jo vel dokumenteret at lige nøjagtigt HuT går ind for en omvæltning af samfundet og radikal islamisering med sharia og alskens snavs til følge, Danmark er vel snart et af de eneste vestlige lande der ikke har forbudt HuT som organisation.

      Comment


        #4
        Nu har folk vel efterhånden haft chancen for at lære noget af vores indvandrere, det har jeg da hvert fald selv gjort... men jo, hvis det er fordi du/folk mener at vi kan lære noget af Hizb ut Tahrir, så gør i da bare det... så beholder vi andre vores øl og svin, mens vi stadig må...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Hvis dit svar var rettet mod mig, er jeg ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener? Jeg skriver/mener ikke at HuT kan lære/bringe mig noget, andet end had og kaos.!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
            Hvis dit svar var rettet mod mig, er jeg ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener? Jeg skriver/mener ikke at HuT kan lære/bringe mig noget, andet end had og kaos.!
            Det var ikke til dig, beklager forvirringen... :-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Se så er jeg med igen

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2274420.ece



                Ret smart at bruge de demokratiske spilleregler mod os! Men at tro blåøjet på at Hizb ut- Tahrir ikke vil blande politik/religion ind i sporten, er nok en kende naivt...
                Mine to drenge fik ikke lov til at spille der..
                Mine børn gjorde heller ikke... godt nok en ubehagelig lang køretur til og fra træning... :-(

                Jeg synes i øvrigt det er enormt underholdende at høre hardcore højreekstremister (og det er IKKE dig, Wieben), der råber op om denne charmerende organisation, når man tænker på hvor meget de to grupperinger reelt er enige om... :-)

                Comment


                  #9
                  Jeg er helt enig i at stortset alle yderliggående religioner/politiske partier osv i bund og grund er lige rundt på gulvet. Men når det er sagt, er det jo kun et tilfælde der gør at HuT ikke er stemplet som en terror organisation.

                  Comment


                    #10
                    For så vidt enig og jeg kender ikke til klubben og dens medlemmer men enten kan der ikke være særlig stor deltagelse fra de "etniske" danskere i området/klubben og så er de jo for så vidt selv uden om det ellers er der bare ikke ret mange i og omkring klubben.

                    Det er lidt den her med at nogen ikke vil involvere sig i antenneforeninger eller ejerforeninger og hvis man ikke vil være en del af beslutningen så må man acceptere den andre tager for en.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                      Jeg er helt enig i at stortset alle yderliggående religioner/politiske partier osv i bund og grund er lige rundt på gulvet. Men når det er sagt, er det jo kun et tilfælde der gør at HuT ikke er stemplet som en terror organisation.
                      Jeg skal ærligt indrømme at jeg automatisk lukker lidt ned, når EB, BT og Den Korte Avis svinger med den fremmedfjendske fane, så jeg har utvivlsomt misset noget... men hvad er det præcist HuT har begået af terrorhandlinger?

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        For så vidt enig og jeg kender ikke til klubben og dens medlemmer men enten kan der ikke være særlig stor deltagelse fra de "etniske" danskere i området/klubben og så er de jo for så vidt selv uden om det ellers er der bare ikke ret mange i og omkring klubben.

                        Det er lidt den her med at nogen ikke vil involvere sig i antenneforeninger eller ejerforeninger og hvis man ikke vil være en del af beslutningen så må man acceptere den andre tager for en.
                        Jeg er også en smule forundret over opstandelsen... Hvis nogen jeg ikke brød mig om prøvede at overtage en organisation/forening, som jeg var medlem af, KAN det da ikke være specielt svært at samle folk til et modtræk, og dermed forhindre det. Vi snakker jo ikke om væbnet tvang, men om valg på demokratisk vis, så vidt jeg er orienteret...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #13
                          Lige her blev jeg nok grebet af stemningen. Det jeg mente var at der for nogle år siden var et udtalt ønske fra nogle af de andre lande i EU om at sætte HuT på den grimme liste, bla. grundet deres jødefjendske, homofjendske, anti-demokratiske, kalifat hungrende, her kunne jeg blive ved længe. Men den debat døde desværre lidt, da man jo dårligt tør tage emnet op da der skal UTROLIGT lidt til før man er stemplet som nazist.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Jeg er også en smule forundret over opstandelsen... Hvis nogen jeg ikke brød mig om prøvede at overtage en organisation/forening, som jeg var medlem af, KAN det da ikke være specielt svært at samle folk til et modtræk, og dermed forhindre det. Vi snakker jo ikke om væbnet tvang, men om valg på demokratisk vis, så vidt jeg er orienteret...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Det kan da ikke rigtig overraske at det giver ballade når øl og stadion pølsen gøres forbudt...
                            Og hvem ved om folk vidste noget om disse planer da de herrer fik magten... eller om der var andre grunde...

                            Politikerne finder feks. også på mærkelige ting EFTER de har fået magten, men det er vel ikke din og min skyld...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                              Lige her blev jeg nok grebet af stemningen. Det jeg mente var at der for nogle år siden var et udtalt ønske fra nogle af de andre lande i EU om at sætte HuT på den grimme liste, bla. grundet deres jødefjendske, homofjendske, anti-demokratiske, kalifat hungrende, her kunne jeg blive ved længe. Men den debat døde desværre lidt, da man jo dårligt tør tage emnet op da der skal UTROLIGT lidt til før man er stemplet som nazist.
                              Er også ligeglad med de røde pølser og øl på en enkelt station, en lammepølse + faxekondi og Khatblade kan sikkert også gå an.

                              Hvis fodbolden bliver brugt til at give de unge antidemokratiske og racistiske holdninger er det dybt bekymrende, det er så umådeligt svært at gøre noget. Hvis sportsklubber så kombineres med muslimske privatskoler og genoprettelses rejser til muslimske lande segmenteres de muslimske unge endnu mere i de danske samfund, ærgeligt,

                              Men selvfølgelig har alle ret til at danne foreninger i DK, men derfor kan man jo godt have den holdning at nogle decideret er skadelige for det danske samfund.

                              Comment

                              Working...
                              X