Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga på TV?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Superliga på TV?

    Nogen der ved hvilke kanaler der i foråret viser bold?

    Efter Yousee ikke længere viser 5, 6 eller 9 virker det lidt uoverskueligt hvad man så skal abonnere på...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nogen der ved hvilke kanaler der i foråret viser bold?

    Efter Yousee ikke længere viser 5, 6 eller 9 virker det lidt uoverskueligt hvad man så skal abonnere på...
    Jeg har Stofa. De viser det hele i storpakken

    Comment


      #3
      Desværre ikke få Stofa
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Desværre ikke få Stofa
        Okay. Tænker at alle de store undtaget YouSee kan opfylde dine ønsker

        Comment


          #5
          Typisk https://www.bt.dk/fodbold/tv-krigen-...v-sport-i-2020
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Nogen der ved hvilke kanaler der i foråret viser bold?

            Efter Yousee ikke længere viser 5, 6 eller 9 virker det lidt uoverskueligt hvad man så skal abonnere på...
            Har ikke selv sat mig ind i det, men......har hørt at folk der har fuldpakken ved Yousee og er interesseret i Discoverys kanaler, kan overveje at gå ned til mellempakken ved Yousee og så streame fra Dplay til 100 kroner om måneden..........

            Comment


              #7
              Jeg har Boxer og ser sport for 390 kr med deres Flex8.
              Men der er aldrig noget jeg gider se på de kanaler som YouSee har fjernet så jeg forstår faktisk godt beslutningen. Der er jo danskere der ikke gider se fodbold.....
              Før Boxer forsøgte jeg at klare den ved at se piratudsendelser - eller hvad de nu hedder. Måtte først fjerne reklamer uden at aktivere virus o.lign. Og nogle gange var det dårlige forbindelser og ofte forsvandt de. Det blev for bøvlet.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af susanc
                Jeg har også Boxer, ligesom Tåhyler, og jeg har også bare et Flex abonnement. Det fungerer helt fint for mig. Jeg kan nemlig heller ikke få Stofa i det område hvor jeg bor, så jeg er kommet frem til at det er den bedste løsning. Gad vide hvordan I andre ser det? Synes det er blevet såååå bøvlet med
                Vi kører også Boxer, det er den mulighed der er. Udover Yousee og streaming. Det bliver en dyr affære, hvis man skal abbonere på Viasat, Dplay, og Tv2play for at se bold. Og nu har Telia så også lige opsagt samarbejdet med Discovery. Kunderne er gidsler i mastodonternes kamp.
                Last edited by sinus; 03-03-2020, 10:08.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #9
                  Jeg har Glenten og ser det på de kanaler der nu engang er i den store pakke - er dog handicappet, da jeg har internet only, og streamer via deres app, G-play, og den har ikke alle kanalerne, selvom det er den store pakke

                  Comment

                  Working...
                  X