Jeg kunne heller ikke lig striberne ud fra de billeder jeg havde set, men det endte med at være grund til at jeg købte trøjen, da jeg stod med den i hænderne.
Fun fact: Udover en opskrift på spandauer med syltetøj har Hummel også vedhæftet et billede fra et billede fra en AGF-AAB kamp i deres mærkat :o
Mønstret i striberne er grimmere, og sponsorfeltet sidder for højt. Til gengæld har de en rigtig krave (jeg savner rigtige kraver), og en pænere ryg. Og striber på ærmerne.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Jeg er til dels enig med OKS i designet af de blå striber. Men jeg må indrømme, at jeg er ved at blive varm på den. Om ti år er den kult. Det er jeg overbevist om.
Hvis bare mønstret i de blå striwer ikke er sådan noget "bevægeligt" skidt, eller noget der giver en refleks af en art, eller skifter tonen i den blå farve, alt efter hvordan synsvinklen er... så skal det nok gå hos mig...
Hvis bare mønstret i de blå striwer ikke er sådan noget "bevægeligt" skidt, eller noget der giver en refleks af en art, eller skifter tonen i den blå farve, alt efter hvordan synsvinklen er... så skal det nok gå hos mig...
Så du vil ikke have en trøje der minder om pokemonkort med glimmer på?
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Det er altså cool, at Desler lige kigger forbi. Nu er jeg ikke så skarp i andre spilleres "oprindelsesklubber", men hvem andre kunne tage en lignende tur?
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Det er altså cool, at Desler lige kigger forbi. Nu er jeg ikke så skarp i andre spilleres "oprindelsesklubber", men hvem andre kunne tage en lignende tur?
MvT
Fal... Never mind
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment