Oprindeligt indsendt af majs
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016
Collapse
X
-
Ååh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlægVed ikke om det har været nævnt herinde, men den nye trøje skulle have broderet navnene på alle klubberne fra "Øens hold" ind i designet. Min kilde sagde, at den kom i salg i næste uge. Tirsdag/onsdag-ish. :-)
In other news, så gør Hummel/AAB lidt mere ud af at reklamere for deres samarbejde, end OB har gjort. Sgu lidt træls at man kan mærke, at vi ligger længere nede i hierakiet på den front.
Last edited by Onkel Riffel; 20-02-2016, 22:58."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Jeg synes da det er fedt at man Hylder de klubben på Fyn som er med i øens hold. Men jeg vil give dig ret i at man godt kunne gøre noget med Reklame for den, men nu er jeg ikke syndeligt imponeret af OB kommunikations afdeling.Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægÅåh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.
In other news, så gør Hummel/AAB lidt mere ud af at reklamere for deres samarbejde, end OB har gjort. Sgu lidt træls at man kan mærke, at vi ligger længere nede i hierakiet på den front.

Comment
-
Det er fint at hylde samarbejdspartnere, men det giver bare tit nogle grimme trøjer.Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægJeg synes da det er fedt at man Hylder de klubben på Fyn som er med i øens hold. Men jeg vil give dig ret i at man godt kunne gøre noget med Reklame for den, men nu er jeg ikke syndeligt imponeret af OB kommunikations afdeling.
Og ja, OBs kommunikationsafdeling halter helt vildt i forhold til de klubber vi sammenligner os med."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Den nye trøje kan ses på Superligaens hjemmeside. Under stats ses Festersen i den
http://www.superliga.dk/spiller/rasmus-festersen
Comment
-
Den ser da okay lækker ud.. Mon der så er klublogoer fra Øens Hold i det blå?Oprindeligt indsendt af Breum Se indlægDen nye trøje kan ses på Superligaens hjemmeside. Under stats ses Festersen i den
http://www.superliga.dk/spiller/rasmus-festersen
Comment
De læser klart med herinde
Comment