Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    hehe - ja, den var ganske fin :) Lidt bredere striber end EFB's og ærmerne var hvide.

    Comment


      Jeg har et billede på min telefon, men ved ikke loge hvordan man får det med i et indlæg

      Comment


        Slet

        Comment


          Det hurtige glimt jeg nåede at se af den, så synes jeg den så flot ud, så må vi håbe at bagsiden også er flot. ;-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
            Det hurtige glimt jeg nåede at se af den, så synes jeg den så flot ud, så må vi håbe at bagsiden også er flot. ;-)
            Er der ikke nogen det kan ligge noget ud? Har ikke set den!
            http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

            Comment


              Ja, var der nogen som nåede at tage et billede?

              Comment


                Er ikke erfaren herinde, så kan ikke finde ud af at få mit billede med.. Hvis en skriver en PB, så kan jeg sende det billede jeg har fra sponsortryk og op

                Comment


                  Ikke superskarpt, men her er et billede. Jeg er ikke heeelt solgt, må jeg indrømme.

                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Ikke superskarpt, men her er et billede. Jeg er ikke heeelt solgt, må jeg indrømme.

                    Ser ud til den spanske fabrik var god nok

                    Jeg synes umiddelbart det er den pæneste trøje i mange sæsoner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Ser ud til den spanske fabrik var god nok

                      Jeg synes umiddelbart det er den pæneste trøje i mange sæsoner.
                      Jeg skal lige se den i fuld figur, og ordentlig opløsning, før jeg vil udtale mig. Men er umiddelbart ikke vild med integrationen af sponsorfeltet, kraven, eller mønstret i de blå striber.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg skal lige se den i fuld figur, og ordentlig opløsning, før jeg vil udtale mig. Men er umiddelbart ikke vild med integrationen af sponsorfeltet, kraven, eller mønstret i de blå striber.
                        Vil give dig ret med sponsorfeltet. De yderste blå striber burde ikke være brudt imo, kunne også have været cool om Carlsberg var skrevet med blåt eller hvidt på blå baggrund, men som du siger, nu ser vi snart trøjen, så bliver vi klogere.

                        Jeg er dog ganske fortrøstningsfuld, men min smag har godt nok heller ikke været plejet med de sidste 2 trøjer, så der skal nok ikke så meget til at gøre mig tilfreds længere.........

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Ikke superskarpt, men her er et billede. Jeg er ikke heeelt solgt, må jeg indrømme.

                          Det ser fint ud. Kan god lide det med de vinkler i de striber.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Ser ud til den spanske fabrik var god nok

                            Jeg synes umiddelbart det er den pæneste trøje i mange sæsoner.
                            Jeg er særdeles posetiv overrasket , men havde heller ikke de store forbentninger da jeg mest har set Hummel som et håndbold mærke .
                            Havde frygtet vinklerne ville være det sort/hvide bånd som er på de fleste Hummel trøjer
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Et billede mere dukkede op i Skygger over Ådalens kommentarfelt:



                              Den er pænere i fuld figur. Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at det ikke ser helt håbløst ud alligevel.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Nu skulle den også hænge i vinduet hos De Stribede :-)

                                https://www.facebook.com/groups/2562...8621068236885/

                                Comment

                                Working...
                                X