Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
    Vanvittig fed???? Hvad ser du som jeg ikke gør? Jeg ser bare en sort trøje med et Carlsberg og OB logo på.
    Alt bliver da federe med et OB logo

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Alt bliver da federe med et OB logo
      Vanvittig federe med OB logo! :)

      Comment


        Ved ikke om det har været nævnt herinde, men den nye trøje skulle have broderet navnene på alle klubberne fra "Øens hold" ind i designet. Min kilde sagde, at den kom i salg i næste uge. Tirsdag/onsdag-ish. :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
          Ved ikke om det har været nævnt herinde, men den nye trøje skulle have broderet navnene på alle klubberne fra "Øens hold" ind i designet. Min kilde sagde, at den kom i salg i næste uge. Tirsdag/onsdag-ish. :-)
          Ååh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.

          In other news, så gør Hummel/AAB lidt mere ud af at reklamere for deres samarbejde, end OB har gjort. Sgu lidt træls at man kan mærke, at vi ligger længere nede i hierakiet på den front.

          Last edited by Onkel Riffel; 20-02-2016, 22:58.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Ååh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.

            In other news, så gør Hummel/AAB lidt mere ud af at reklamere for deres samarbejde, end OB har gjort. Sgu lidt træls at man kan mærke, at vi ligger længere nede i hierakiet på den front.

            Jeg synes da det er fedt at man Hylder de klubben på Fyn som er med i øens hold. Men jeg vil give dig ret i at man godt kunne gøre noget med Reklame for den, men nu er jeg ikke syndeligt imponeret af OB kommunikations afdeling.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
              Jeg synes da det er fedt at man Hylder de klubben på Fyn som er med i øens hold. Men jeg vil give dig ret i at man godt kunne gøre noget med Reklame for den, men nu er jeg ikke syndeligt imponeret af OB kommunikations afdeling.
              Det er fint at hylde samarbejdspartnere, men det giver bare tit nogle grimme trøjer.

              Og ja, OBs kommunikationsafdeling halter helt vildt i forhold til de klubber vi sammenligner os med.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Super fedt signal hvis alle klubber kommer på tråden, bare det bliver nedtonet så det ikke ligner der står en hel stil på bagsiden af trøjen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Ååh, det lyder nederen. Det håber jeg ikke du har ret i.
                  Den skulle være sikker.

                  Comment


                    Den nye trøje kan ses på Superligaens hjemmeside. Under stats ses Festersen i den

                    http://www.superliga.dk/spiller/rasmus-festersen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Breum Se indlæg
                      Den nye trøje kan ses på Superligaens hjemmeside. Under stats ses Festersen i den

                      http://www.superliga.dk/spiller/rasmus-festersen
                      Den ser da okay lækker ud.. Mon der så er klublogoer fra Øens Hold i det blå?

                      Comment


                        Er jeg den eneste der ikke kan finde den nye trøje?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                          Er jeg den eneste der ikke kan finde den nye trøje?
                          Den var der lige før, OB vil nok gerne have lov til selv at breake den ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                            Den var der lige før, OB vil nok gerne have lov til selv at breake den ...
                            - Så ja, de læser med herinde :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                              Er jeg den eneste der ikke kan finde den nye trøje?
                              Den er blevet fjernet igen. Jeg nåede lige at se den og jeg mål sige, det er uden sammenligning den flotteste hummel trøje jeg nogensinde har set ;-)

                              Comment


                                Den var der lige før De læser klart med herinde

                                Den var fed.. En rigtig Striwer med noget inde i de blå striber..

                                Comment

                                Working...
                                X