Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRolig nu Troels
De 2 ting kan nu godt følges ad, men ellers enig. Vi som fans skal være mere interesseret i det sportslige...
Det går fremad med holdet ja men der er altså alt for mange svage punkter endnu før jeg begynder at drømme om Top 6...jeg glemte også lige en smiley til at understege det glimt i øjet jeg havde da jeg skrev det. Det skal dog ikke forhindre mig i at have en fornemmelse af at når OB henter en talentfuld spiller er der straks holdninger til hvad han kan sælges for "om lidt". Der skal invisters i spillere der kan og vil løfte OB i længere perioder for at have mest mulig kontinuitet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægundskyld mit franske, men jeg vil skide på videresalgspotentiale. Han skal bruges til at bringe OB et niveau højere op end vi er nu og det ser ganske fint ud hvis det lykkes at hive Izunna "hjem" til DK. Når Tingagerer klar SL og med en KEP der kommer til sommer kan vi blive ganske svære at have med at gøre for de fleste hold
De 2 ting kan nu godt følges ad, men ellers enig. Vi som fans skal være mere interesseret i det sportslige...
Det går fremad med holdet ja men der er altså alt for mange svage punkter endnu før jeg begynder at drømme om Top 6...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet vil være super stærkt hentet af JH. Der er videresalgspotentiale og han har kvaliteterne til at bringe os længere op i rækken. Klart en spiller som jeg tror vil styrke vores defensiv.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg synes Oliver Lund har gjort det fint, har haft lidt problemer defensivt , men er tilgængelig er han super god offensivt. Han har da slået kanon indlæg han er hurtig og har vel også et par assist . Desler skal ikke spille back men derimod kant.
Izunna ville være et super køb, jeg kan sagtens se Mo og ham skrælle igennem på den centrale midt og dermed give forsvaret bedre betingelser.
Håber på en 3 årig til Izunna
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kunne nu stadig godt have været foruden Oliver Lund. Fin breddespiller, men har tydeligvis ikke niveauet til at starte inde for et hold, der vil spille i den bedre halvdel i Suppen.
Leave a comment:
-
Jeg synes Oliver Lund har gjort det fint, har haft lidt problemer defensivt , men er tilgængelig er han super god offensivt. Han har da slået kanon indlæg han er hurtig og har vel også et par assist . Desler skal ikke spille back men derimod kant.
Izunna ville være et super køb, jeg kan sagtens se Mo og ham skrælle igennem på den centrale midt og dermed give forsvaret bedre betingelser.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kunne nu stadig godt have været foruden Oliver Lund. Fin breddespiller, men har tydeligvis ikke niveauet til at starte inde for et hold, der vil spille i den bedre halvdel i Suppen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet første kunne vi også ikke se i Oliver-Lund-transferen. Så måske JH og Kent overrasker os igen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægNu har jeg talt for Izunna tidligere, så jeg er naturligvis glad for at det ser ud til han gerne vil til vores klub.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægIzunna tæt på OB!
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/i...r-taet-paa-ob/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægUhhh det vil være en fantastisk transfer. Lige hvad vi har brug for på,den centrale midtbane som makker til El Makrini. Krydser fingre for en lang kontrakt.
Leave a comment:
Leave a comment: