Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvis du ikke vil ud med dit rygte - fint nok, men hvorfor i alverden skal det så bringes frem herinde?? Ikke særlig god stil
    Har aldrig kaldt min viden for et rygte, men insiderviden. Beklager for min sidste udtalelse. Det kom ud forkert. Bare mig der prøvede og være sjov i en presset situation. Forstår sagtens folk blir frustreret når de ved en anden bruger har noget viden han/hun holder for sig selv. Det bare et ømt punkt da min kilde er en del af truppen. Med henblik på de sidste mange avis artikler hvor de sakser folks udtalelser fra forum direkte ind i det de kalder saglig journalistik. Vil ikke risikere kilden kommer i fedtefadet, eller skabe dårlig stemning omkring vores klub. Og det sidste jeg vil ha er opmærksomhed og da slet ikke kaldes troll og få klasket Øffe mærket i panden. Netop derfor de ting jeg ved er sendt til et par garvede brugere på forum som bliver taget seriøst når de poster.

    Mit viden omhandler spillerlønninger/bonusser/En handel der stort set var i hus sidste sommer (salg) plus mulig udlejning af "ungdommen"

    Nu har jeg sagt mit, og forhåbentligt forstår folk bedre nu....? i hører ikke mere fra mig vedr. dette emne, jeg har sagt mit, over and out;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
      Har aldrig kaldt min viden for et rygte, men insiderviden. Beklager for min sidste udtalelse. Det kom ud forkert. Bare mig der prøvede og være sjov i en presset situation. Forstår sagtens folk blir frustreret når de ved en anden bruger har noget viden han/hun holder for sig selv. Det bare et ømt punkt da min kilde er en del af truppen. Med henblik på de sidste mange avis artikler hvor de sakser folks udtalelser fra forum direkte ind i det de kalder saglig journalistik. Vil ikke risikere kilden kommer i fedtefadet, eller skabe dårlig stemning omkring vores klub. Og det sidste jeg vil ha er opmærksomhed og da slet ikke kaldes troll og få klasket Øffe mærket i panden. Netop derfor de ting jeg ved er sendt til et par garvede brugere på forum som bliver taget seriøst når de poster.

      Mit viden omhandler spillerlønninger/bonusser/En handel der stort set var i hus sidste sommer (salg) plus mulig udlejning af "ungdommen"

      Nu har jeg sagt mit, og forhåbentligt forstår folk bedre nu....? i hører ikke mere fra mig vedr. dette emne, jeg har sagt mit, over and out;)
      Den viden må du meget gerne dele med mig også, det lyder rigtig spændende.

      Comment


        Du må da kunne fortælle lidt, uden at røbe din kilde? Det du har hørt.. Omhandler det nuværende rygter, eller er det ikke blevet nævnt i medierne endnu? Det er alt jeg behøver at vide.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Du må da kunne fortælle lidt, uden at røbe din kilde? Det du har hørt.. Omhandler det nuværende rygter, eller er det ikke blevet nævnt i medierne endnu? Det er alt jeg behøver at vide.
          Kunne måske være denne http://forum.ob.dk/showthread.php?96...ll=1#post74035

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
              Har aldrig kaldt min viden for et rygte, men insiderviden. Beklager for min sidste udtalelse. Det kom ud forkert. Bare mig der prøvede og være sjov i en presset situation. Forstår sagtens folk blir frustreret når de ved en anden bruger har noget viden han/hun holder for sig selv. Det bare et ømt punkt da min kilde er en del af truppen. Med henblik på de sidste mange avis artikler hvor de sakser folks udtalelser fra forum direkte ind i det de kalder saglig journalistik. Vil ikke risikere kilden kommer i fedtefadet, eller skabe dårlig stemning omkring vores klub. Og det sidste jeg vil ha er opmærksomhed og da slet ikke kaldes troll og få klasket Øffe mærket i panden. Netop derfor de ting jeg ved er sendt til et par garvede brugere på forum som bliver taget seriøst når de poster.

              Mit viden omhandler spillerlønninger/bonusser/En handel der stort set var i hus sidste sommer (salg) plus mulig udlejning af "ungdommen"

              Nu har jeg sagt mit, og forhåbentligt forstår folk bedre nu....? i hører ikke mere fra mig vedr. dette emne, jeg har sagt mit, over and out;)
              Den viden må du også meget gerne dele med mig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Den viden må du også meget gerne dele med mig.

                Og mig ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  Har aldrig kaldt min viden for et rygte, men insiderviden. Beklager for min sidste udtalelse. Det kom ud forkert. Bare mig der prøvede og være sjov i en presset situation. Forstår sagtens folk blir frustreret når de ved en anden bruger har noget viden han/hun holder for sig selv. Det bare et ømt punkt da min kilde er en del af truppen. Med henblik på de sidste mange avis artikler hvor de sakser folks udtalelser fra forum direkte ind i det de kalder saglig journalistik. Vil ikke risikere kilden kommer i fedtefadet, eller skabe dårlig stemning omkring vores klub. Og det sidste jeg vil ha er opmærksomhed og da slet ikke kaldes troll og få klasket Øffe mærket i panden. Netop derfor de ting jeg ved er sendt til et par garvede brugere på forum som bliver taget seriøst når de poster.

                  Mit viden omhandler spillerlønninger/bonusser/En handel der stort set var i hus sidste sommer (salg) plus mulig udlejning af "ungdommen"

                  Nu har jeg sagt mit, og forhåbentligt forstår folk bedre nu....? i hører ikke mere fra mig vedr. dette emne, jeg har sagt mit, over and out;)
                  Hvordan bringer det din kilde mere eller mindre i fedtefadet, hvis det er en anden, der smækker et rygte/insiderviden op? Det er jo ikke fordi, du lige frem er til at genkende med det navn?

                  Comment


                    Fandens så stille her blev efter en torsdag/fredag med godt gang i den

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fandens så stille her blev efter en torsdag/fredag med godt gang i den
                      Så JH har måske også weekend. Men håber det er kun "stilhed før stormen". ;-)
                      Især ville jeg gerne høre mere om et rygte i forhold til Logan Bailly i de næste dage.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Så JH har måske også weekend. Men håber det er kun "stilhed før stormen". ;-)
                        Især ville jeg gerne høre mere om et rygte i forhold til Logan Bailly i de næste dage.
                        Han har kun været i Skotland i 6 måneder. Mon ikke at han giver det chancen indtil sommer.. Men det er muligt at interessen er der.. Måske bare for at være på forkant når vi når sommervinduet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Han har kun været i Skotland i 6 måneder. Mon ikke at han giver det chancen indtil sommer.. Men det er muligt at interessen er der.. Måske bare for at være på forkant når vi når sommervinduet
                          Husker ham som en ambitiøs fyr, som ønskede ikke være bare anden målmand i Mönchengladbach. Spilletid er åbenbart sin første prioritet og han var klar at gå til mindre klubber i Schweiz og Belgien derfor. Måske han er utilfreds med sin rolle i Glasgow nu og vi har derfor mulighed at hente ham.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Husker ham som en ambitiøs fyr, som ønskede ikke være bare anden målmand i Mönchengladbach. Spilletid er åbenbart sin første prioritet og han var klar at gå til mindre klubber i Schweiz og Belgien derfor. Måske han er utilfreds med sin rolle i Glasgow nu og vi har derfor mulighed at hente ham.
                            Måske måske.. Jeg håber da på noget bedre end det vi har.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Måske måske.. Jeg håber da på noget bedre end det vi har.
                              I sin første tid var han rigtigt god i Mönchengladbach. En af de ægte crazy-type-keeper med meget gode reaktioner. Senere var der også problemer. Hele holdet var en katastrofe og han gjorde også flere dårlige kampe og til sidst boksede ham en hjørnespark i eget mål. Der var historier om finansielle og famliare problemer i den tid og en retssag om et slagsmål i Belgien før sin tid i Tyskland. Men synes at han har beordret sine ting nu, tror han har familie og er roliger nu.
                              I hvert fald en højere hylde end det vi har og sikker med potential for en meget god superliga-målmand.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Der går rygter på twitter om, at Emil Larsen er til lægetjek i AGF i dag.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X