Enig. Jeg siger god for et Azer salg til Tyrkiet, for så at hente Izunna.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægIzunna ville være vanvittigt! Han er en fantastisk spiller, og jeg kan tydeligt huske ham fra FCM dagene, hvor jeg hver gang tænkte "Hvorfor har vi ikke ham?"!
Brokker folk sig seriøst over at det bliver for defensivt på midtbanen? Efter mit hovede er det lige præcis hvad vi har brug for. Vi har så mange gode offensive spiller, så det bekymre mig overhovedet ikke. Izunna, en midterforsvarer mere, og afsted med en fire overflødige spillere.. Så ser det sgu godt ud, og så vil vi kunne lave et rigtig godt hold til sommerens transfervindue.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet kan måske også tænkes at Makrini har hjemve og ønsker tilbagevenden til Holland ?
Eller måske et gl rygte fra tiden før vi hentede Makrini
Hvis midlerne er små er det ikke helt logisk at hente en spiller til en plads hvor vi er ok besat , når der samtidig er flere pladser som skriger på forstærkning .
Og nej jeg syntes ikke Izunna er dårlig ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægEnig. Jeg siger god for et Azer salg til Tyrkiet, for så at hente Izunna.
Jeg ville umiddelbart være rigtig tryg ved en midtbane der hedder Makrini/Izunna/JJT samt en ny kvalitetsspiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa endelig. Men vi burde så stadig hente en mere med kvalitet senest til sommer..
Jeg ville umiddelbart være rigtig tryg ved en midtbane der hedder Makrini/Izunna/JJT samt en ny kvalitetsspiller
Ud fra hvad jeg har hørt, så var vi også meget interesserede i Izunna i sommers, så på den måde kunne det også give meget god mening, hvis vi er den danske forbindelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg beklager. Brok er det forkerte ord at anvende her.
Ja, man kan selvfølgelig godt nævne det, men det har vel ingen relevans med tanke på vores nuværende defensive set-up? Fordi der er det jo ikke for defensivt.. Og slet ikke med tanke på den måde KN gerne vil spille, og tidligere har gjort.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægUh, du har godt nok høje forventninger(/krav).
Ud fra hvad jeg har hørt, så var vi også meget interesserede i Izunna i sommers, så på den måde kunne det også give meget god mening, hvis vi er den danske forbindelseLast edited by fmprOB; 06-01-2016, 13:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægingen tvivl om at det vil styrke os defensivt , faktisk en helvedes masse ift Azer som jo heller ikke er meget bevendt offensivt så ja tak til Izunna også selvom han og Makrini er lidt samme type . Men syntes også det kræver indkøb andre steder især hvis Falk ryger i dette vindue for så står vi med Desler som eneste med bare lidt offensiv drive og ideer på midtbanen
Comment
-
Kæmpe overraskelse sikke en bombe....øhhh håber da virkeligt ikke der var nogen der overvejede en forlængelse...
http://sport.tv2.dk/2016-01-06-emil-...orlaenger-ikkeDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægKæmpe overraskelse sikke en bombe....øhhh håber da virkeligt ikke der var nogen der overvejede en forlængelse...
http://sport.tv2.dk/2016-01-06-emil-...orlaenger-ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægKæmpe overraskelse sikke en bombe....øhhh håber da virkeligt ikke der var nogen der overvejede en forlængelse...
http://sport.tv2.dk/2016-01-06-emil-...orlaenger-ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJa bestemt interessant.
Han er en dejligt aggressiv spiller, der i flere sæsoner var en af FCMs vigtigste spillere som jeg så det.
Han mistede så sin startplads mod slutningen, hvor de dog også spillede med Sparv, Andersson og Jakob P centralt. En trio med meget højt niveau, så det er der ikke så meget at sige til.
En duo med ham og Makrini centralt burde styrke os defensivt. Om de så sammen har nok kvaliteter offensivt er måske mere tvivlsomt. Omvendt ville det måske give kanter/angribere bare lidt større frihed.
Grundlæggende ser jeg ham i hvert fald som en god (midtbane)spiller på suppe-niveau, og det bør vi ikke sige nej til (nærmest ligemeget position) - især hvis vi mister Falk.
Men var Izunna ikke også en af dem der 'fik bolden' på fordelagtige steder da han spillede i FCM?
Han tacklede sig til bolden mens modstanderen var igang med at bygge op?
Eller er jeg helt væk der?
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er en åben invitation, og hans afvisning af en forlængelse er klokkeklar. Når han afviser OB så klart og gør det offentligt, så virker det som om, han er væk inden vinduet lukker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen Aab blev også først mestre da de de fik en offensiv en af slagsen istedet for Würtz/Augo...
Men som sagt. Fedt hvis han kommer. Kvalitet kan altid bruges og jeg vil hellere se Izunna/Makrini end Makrini/Azer på banen
- Edit -
Min fejl. Jeg troede, at dit indlæg var et svar til Sheeds indlæg, hvor han nævner både Würtz, Augo og Risgaard. Jeg kan dog se, at du kun nævner Würtz og Augo. Ikke desto mindre spillede AaB i mange kampe med to deciderede 6'ere på midtbanen i form af Augo og Würtz. I mange kampe blev Augo ligeledes skiftet ind, så AaB dermed stod stærkt defensivt i den sidste halvdel/tredjedel af kampene. AaB brugte dog hovedsageligt en midtbaneduo bestående af Würtz og Risgaard i mesterskabssæsonen.Last edited by Printzlau; 06-01-2016, 15:33.
Comment
Comment