Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Jeg har også lige så løst fået af vide, at der næste fredag vil blive truffet en afgørelse mellem agent Mads Bach Lund og Falk. Pilen peger ikke på, at han forlænger med OB, desværre. :( Mit løse hearsay fortalte intet om, hvor karrieren skulle fortsætte efter OB, og heller ikke hvornår at skiftet skulle finde sted (nu eller til sommer).

    Krydser alt, hvad jeg kan for, at han ikke havner i den pisgule trøje eller som en lakaj i plasticklubben på Østerbro.
    Hvad med HSV's interesse fra i sommer er den stendød ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvad med HSV's interesse fra i sommer er den stendød ?
      De arbejder angiveligt på Fischer og Dabbur her til vintervinduet, så det ser ud til, at det i hvert fald lige kigger hylden over Falks niveau lige nu.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvad med HSV's interesse fra i sommer er den stendød ?
        Interessen eller HSV? ;-)
        Hvis sin rejse skulle gå til Hamburg, så håber det bliver ikke HSV. Selvom de står bedre der i denne sæson. Klubben er åbenbart afhængig af stemninger og luner af rigmand Kühne, som kan afpresse klubben finansiel og griber dermed ind i den sportslige ledelse. Tænker der er ikke mange fremtid i HSV.
        Så hvis han vil ikke har en lang vej hjemme så er der den anden Klub i Hamburg: Med Falk's attitude ville han passe perfekt til St. Pauli. Fansene ville elske ham der. Men det er kun 2. Liga, måske en god springbræt for højere hylder, men aktuel kun 2.Liga. IMO ikke nok for Falken. Så det er meget mere sandsynlig at det går til Holland.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Så når jeg kommer til København en gang vil jeg gerne høre det der.
          Du skal være så velkommen. Vi har endda et par stykker i Krew'et der taler tysk
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Tror 5 mill er meget højt sat .
            Måske. Ved godt det er halvårskontrakter der er tilbage men 5 millioner virker muligt IMO hvis Falk pt er på vej til Holland

            Comment


              #51
              Je vågnede lige op. Drømte at Falk forhandler med SV Darmstadt 98. De er oprykker i 1. Bundesliga. De står god i defensiven men mangler kreativitet og trylleri i angrebet. Men kan ikke forestille mig at han flytte fra stolte Odense til en by med navnet "Tarm-by".
              Ingen rygte eller information, har virkelig kun drømt. Går i seng igen. God nat.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fils-lillebror Det kunne sagtens være os. Beklager hvis den ikke høre til i denne tråd😉

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fils-lillebror Det kunne sagtens være os. Beklager hvis den ikke høre til i denne tråd
                  det er ok med det link herinde. Jeg tror dog ikke det er os medmindre vi afsætter både JBL og Kirkeskov
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    måske man pønser på en ophævelse med jbl. Kun gætterier herfra.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      måske man pønser på en ophævelse med jbl. Kun gætterier herfra.
                      det kan vi ikke vide, men så har vi stadig Ari og Kirkeskov. Ari har så vidt jeg huske kontrakt til nytåret 16 så lidt rettidig omhu fra JH vil ikke være af vejen her
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det er ok med det link herinde. Jeg tror dog ikke det er os medmindre vi afsætter både JBL og Kirkeskov
                        Kunne AaB mon være interesseret i at få JBL hjem... De mangler vel en til at komme ind en sjælden gang imellem, nu de sagde farvel til Raitala...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Kunne AaB mon være interesseret i at få JBL hjem... De mangler vel en til at komme ind en sjælden gang imellem, nu de sagde farvel til Raitala...
                          Man kan vel kun håbe. For OB og JBL selv. Ingen af parterne kan vel være tjent med den nuværende situation

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Man kan vel kun håbe. For OB og JBL selv. Ingen af parterne kan vel være tjent med den nuværende situation
                            Nej der er langt til sommeren 2017 på den måde...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Nej der er langt til sommeren 2017 på den måde...
                              Ja. JBL har længe haft en odenseansk kæreste men de kommer ikke sammen mere og han skulle efter sigende være DØD træt af sin situation.. Ingen kæreste mm der er ændret på det for nyligt,ingen familie i nærheden og langt fra 1.holdsfodbold. Han vil spille 1.holds fodbold ASAP. Vi må se om der ikke sker noget i Januar.
                              Jeg tror der gør

                              Comment


                                #60
                                Twitter sender Koval til Besiktas eller Everton.. https://twitter.com/FootieWriter/sta...25562505990144

                                Tør man håbe?
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                                Comment

                                Working...
                                X